Mitä tapahtuu kun narsisti ja epävakaa persoonallisuus kohtaavat?
Mikä on loppu tulema? Entäpä jos epävakaa ja epävakaa aloittavat parisuhteen keskenään. Onko tällaisella suhteella mitään mahdollisuuksia onnistua?
Kommentit (20)
Ero tuosta seuraa! Ensin epävakaa nalkuttaa aikansa narsistille ja sen jälkeen narsisti hakaa epävakaan henkisesti 6-0.
Ero on traumaattinen kokemus epävakaalle.
Voiko kaksi epävakaata muodostaa toimivan parisuhteen?
Ruumiita voi tulla kun epävakaa saa raivarin narsistin loukkauksista.
Ei kai sitä voi yleistää, mitä tapahtuu. Varmaan se voi johtaa ihan mihin tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Voiko kaksi epävakaata muodostaa toimivan parisuhteen?
Epävakaa ei välttämättä ole edes kiinnostunut muista kuin toisista epävakaista.
Narsistit myös synnyttävät epävakaita persoonallisuuksia. Tyypillisin narsistin lapsen persoonallisuushäiriö.
Narsistien, oikeiden sellaisten, lasten kokemasta helvetistä pitäisi puhua enemmän.
Näitä lapsia pitäisi oppia tunnistamaan ja auttamaan. Sijoittamaan lapset poissa tai vielä parempi, siirtämään pakolla narsistivanhempi muualle lasten tutusta kodista ja elämänpiiristä.
Lastensuojeluunhan nämä tapaukset eivät mene eikä se taho muutenkaan osaisi auttaa. Kulissit ovat näissä perheissä kunnossa.
Ap:n kysymyksiin: Mikä tahansa vaihtoehto sisältäen oikeasti (!) narsistisen persoonallisuushäiriöisen ihmisen on ajan myötä ihan täysi helvetti.
Tämä on nyt vakava asia jota pitää vakaasti maissintähkä otsassa mietiskellä seuraavat 5 vuotta.
Mielellään jollain kivalla pikku lääkityksellä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kokemusta. Olen itse epävakaa ja seurustelin narsistin kanssa. Narsisti oli väkivaltainen ja manipuloiva, itse olin tunteellinen ja dramaattinen. Minä itkin ja raivosin, narsisti manipuloi, uhkaili ja löi. Hän myös tarttui puukkoon, mutta osui vain itseensä. (lievästi) Onneksi on muisto vain.
Miksi lastensuojelu tähän vedettiin? Itseään täynnä olevia kaikkivoipaisia huolinarsisteja lapsipisniskoneistossa?
Ilkeitä, lapsellisia, tyhmiä ihmisiä.
*murr*
Hoitoon noi jotka piirtää seiniin haka Rist ja muita merkkejä missä lukee f you kirous .
Narsisti saa elämäänsä vastusta. Epävakaa voi jopa tuhota narsun (nöyryyttää julkisesti, lähettää törkyviestit eteenpäin faceen jne) elämä ei ole tylsää. Oikea hetkellinen kumppani potkimaan nassea päähän. Nälkäpeli kumpi jää henkiin ei voi tietää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on kokemusta. Olen itse epävakaa ja seurustelin narsistin kanssa. Narsisti oli väkivaltainen ja manipuloiva, itse olin tunteellinen ja dramaattinen. Minä itkin ja raivosin, narsisti manipuloi, uhkaili ja löi. Hän myös tarttui puukkoon, mutta osui vain itseensä. (lievästi) Onneksi on muisto vain.
Minulla sama kokemus, mutta väkivalta ei ollut pahoinpitelyä vaan henkistä ja seksuaalista. Se ajoi minut itsetuhoisuuteen, jouduin jopa sairaalaan kerran, ja jätti aivan hirvittävät traumat jo valmiiksi paskana olleeseen psyykeeni. Todella tulenarka ja huono yhdistelmä siis narsisti ja epävakaa.
Vierailija kirjoitti:
Narsisti saa elämäänsä vastusta. Epävakaa voi jopa tuhota narsun (nöyryyttää julkisesti, lähettää törkyviestit eteenpäin faceen jne) elämä ei ole tylsää. Oikea hetkellinen kumppani potkimaan nassea päähän. Nälkäpeli kumpi jää henkiin ei voi tietää
Minä eli nro 9, kerroin koko lähipiirille kaikki narsistin tekoset. Hän ei kestänyt sitä ja häipyi.
Se on vähän semmoinen Godzilla vs. King Kong. Megalodon vs. Tyrannosaurus Rex tyyppinen tilanne, jos joku on näitä leffoja katsonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla sama kokemus, mutta väkivalta ei ollut pahoinpitelyä vaan henkistä ja seksuaalista. Se ajoi minut itsetuhoisuuteen, jouduin jopa sairaalaan kerran, ja jätti aivan hirvittävät traumat jo valmiiksi paskana olleeseen psyykeeni. Todella tulenarka ja huono yhdistelmä siis narsisti ja epävakaa.
Mulla oli se etu, että olen henkisesti vahva, enkä antanut ikinä lannistaa itseäni lopullisesti. Pidän aina puoleni, tuli mitä tuli.
Onko ihmissuhde itsessään joku psykiatrinen diagnoosi?
Jutskat mitkä ei toimi itselle, ei toimi itselle.
Pitää miettiä mitä tekee.
"Mitä syntyy, kun narsisti ja epävakaa persoonallisuushäiriö kohtaa?"
Vihreä poliitikko
Toni Nieminen vois osata antaa jotain neuvoja.
epävakaa alistuu ja vikisee, narsisti päättää kaikesta.