Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen,lähtisitkö kuvan miehen kanssa treffeille?

Vierailija
26.06.2021 |

Tämä mies tulisi kaupassa luoksesi ja kysyisi lähdetkö hänen kanssaan joskus kahville:

https://www.outfit-styles.com/wp-content/uploads/2019/03/Cute-Best-Summ…

Lähtisitkö?

Kommentit (110)

Vierailija
81/110 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian hoikka mun makuun

Tykkäät sitten läskeistä miehistä?

Vierailija
82/110 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari hyvännäköistä miestä on lähestynyt minua, mutta olen torjunut oman epävarmuuteni takia. Kuten täällä moni on jo maininnutkin, se on monelle este.

Moni hyvännäköinen mies ja nainen ihmettelee miksi heitä ei isketä. No siksi. Riittää jos on komea/kaunis, ja näyttää himpun verran omahyväiseltä, olipa sitä tai ei. Mielikuva riittää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/110 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liian hoikka mun makuun

Tykkäät sitten läskeistä miehistä?

Ja hoikan ja läskin välissä ei ole mitään vaihtoehtoa? 

Eri 

Vierailija
84/110 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. 10 vuotta nuorempana ja 10 kg hoikempana kyllä, mutta nyt tajuaisin itsekin että ns. tasoero on liian suuri. Hirmu epätodennäköistä että saisin pidettyä, ja vaikka saisinkin, niin kokisin olevani se liian hyvännäköisen miehen liian ruma tyttöystävä. Tykkään että mies on omaan silmään kivannäköinen, mutta kyllä pitäisi painia edes suunnilleen samassa sarjassa.

Todistit juuri tasoteorian olemassa olon. Taitaa olla tasofaktaa tästä lähtien. Tyydyt mieheesi koska olisit liian epävarma tuon näköisen miehen kanssa etkä halua tapella miehestäsi muiden naisten kanssa.

Tämä ketju osoittaa sen, että naisilla on paljon realistisempi kuva omasta (ulkonäkö)tasostaan kuin miehillä ja naiset pääsääntöisesti etsivät samantasoisia miehiä. Kysypä samaa miehiltä vastaavan naisen suhteen, miesten käsitykset ovat paljon epärealistisempia.

Vierailija
85/110 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En. 10 vuotta nuorempana ja 10 kg hoikempana kyllä, mutta nyt tajuaisin itsekin että ns. tasoero on liian suuri. Hirmu epätodennäköistä että saisin pidettyä, ja vaikka saisinkin, niin kokisin olevani se liian hyvännäköisen miehen liian ruma tyttöystävä. Tykkään että mies on omaan silmään kivannäköinen, mutta kyllä pitäisi painia edes suunnilleen samassa sarjassa.

Todistit juuri tasoteorian olemassa olon. Taitaa olla tasofaktaa tästä lähtien. Tyydyt mieheesi koska olisit liian epävarma tuon näköisen miehen kanssa etkä halua tapella miehestäsi muiden naisten kanssa.

Tämä ketju osoittaa sen, että naisilla on paljon realistisempi kuva omasta (ulkonäkö)tasostaan kuin miehillä ja naiset pääsääntöisesti etsivät samantasoisia miehiä. Kysypä samaa miehiltä vastaavan naisen suhteen, miesten käsitykset ovat paljon epärealistisempia.

Tähän voi vaikuttaa ihan median kautta tulevat mielikuvatkin.

Mediahan on täynnä rumia julkkismiehiä, joiden rinnalla kaunis nainen.

Toisinpäin olevia pareja ei syötetä Hollywoodista ja seurapiireistä käsin meille mistään.

Vierailija
86/110 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan liian hyvännäköinen mulle. Miettisin vaan kokoajan miksi tuollainen mies haluaisi olla kanssani juttu kaatuisi siihen.

Vierailija
87/110 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko hän varakas? Naamalla pääsee juttelemaan kanssani mutta siitä eteenpäin vaaditaan paljon muutakin.

Vierailija
88/110 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteissa 51% miehet tienaa merkittävästi naista enemmän eli siitä voi päätellä mitä väliä sillä ulkonäöllä on.

Naiset etsivät rahoittajaa masuasukilleen.

Vierailija
89/110 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian sliipattu tukka, hörökorvat, joku typerä koru ranteessa, shortsit, ei sukkia.

Vierailija
90/110 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi, olen varattu. Oma mies on komeampi.

Vierailija
91/110 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulisin olevani piilokamerassa enkä lähtisi.

Miksi?

Vierailija
92/110 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin , mutta pellehousut vaihtoon.

Vierailija
93/110 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, treffimielessä, mutta ehkä kaverimielessä voisin lähteä, jos hän olisi joku puolituttu. Mies on liian hyvännäköinen mulle ja väärän tyyppinen muutenkin. En usko, että hänkään olisi kiinnostunut minusta, koko asetelma olisi vaan outo.

Vierailija
94/110 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko hän varakas? Naamalla pääsee juttelemaan kanssani mutta siitä eteenpäin vaaditaan paljon muutakin.

Lol.

Vierailija
95/110 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi, liian naismainen olemus, vaikka sänkeä leuassa onkin. Jotenkin homppelin oloinen.

Vierailija
96/110 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehenä ajattelen, että tuo juuri sellainen stereotyyppinen, komea mies, joka on naisista suurimman enemmistön mieleen.

Mutta naisetpa eivät ajattelekaan kuin miehet. Suurin osa naisista ei lähtisi tämän miehen kanssa treffeille, lukemalla viestejä, ymmärrät miksi.

Tuo ei ollut minulle se uusi näkökulma, vaan "mies on minulle liian hyvännäköinen" ajattelumalli. Anteeksipyynnöistä jne. tuollainen on joskus tullut esiin, mutta en käsittänyt sen olevan näin yleistä.

Vierailija
97/110 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska a) olen varattu, b) huomattavasti vanhempi ja c) miettisin, miksi ihmeessä mallin näköinen kysyy minua, tavallisen näköistä naista. Viehättävyyteni perustuu ennen kaikkea luonteeseeni, mutta sen tolastahan ei random-kaupassakävijä voi tietää mitään ;)

Vierailija
98/110 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, koska a) olen varattu, b) huomattavasti vanhempi ja c) miettisin, miksi ihmeessä mallin näköinen kysyy minua, tavallisen näköistä naista. Viehättävyyteni perustuu ennen kaikkea luonteeseeni, mutta sen tolastahan ei random-kaupassakävijä voi tietää mitään ;)

Eikö hyvännäköiset miehet saa tutustua sinun luonteeseen (mikäli olisit vapaa ja nuorempi)?

Vierailija
99/110 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Iljettävät rintakarvat ja vielä paitakin napittamatta ylös asti. On jotenkin gigolo-olemus muutenkin.

Vierailija
100/110 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja karvainen. Miehekäs. Ok, voisin lähteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän