Tinder: mitä tarkoittaa ei draamaa?
Joka toisen miehen tekstinä on: ei draamaa. Mitä tämä tarkoittaa? Sitäkö että naisen kanssa juodaan kaljaa, katsotaan fudista ja pa nes kellaan eikä nainen jää yöksi. Eihän tämmöinen toimi kuin pari kertaa, kyllä jokaisessa ihmissuhteessa on draamaa aivan varmasti.
Kommentit (371)
Miksi rationaaliset vastaukset saavat alapeukkuja? :D
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa sitä, että mies haluaa prostituoidun palveluksia, mutta ilman että täytyy maksaa.
Mieluummin maksan rahalla kuin kuuntelen prostituoidun itkuisiä tilityksiä existään ja kestän mykkä- ja raivokohtauksia ja hermoromahduksia julkisilla paikoilla.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju vahvistaa haluni pysyä sinkkuna kuolemaani asti.
m36
Hyvä. Ei draamaa - sinulle. Me naiset emme mitään menetä.
Positive vibes only -tyypit taas ovat teennäisiä diivoja.
Silloin on oikea mies, kun nainen ei draamaile.
Draama ja vittuilu ovat oikeasti välittämistä. Sitähän me ketjun naiset yritämme sanoa.
Ei mies kaipaa ihmistä vierelleen, jolta puuttuu järki ja vastuu.
Se tarkoittaa sitä, ettei suhde pyörisi täysin naisen ehdoilla, koska moni nainen tuppaa aloittamaan suhteessa sen tyytymättömyyksistään kitisemisen kun mikään ei ole koskaan hyvin ja mene niinkuin hän haluaa. Tollaset on hyvin rasittavia, eikä kyseessä tarvi olla edes mikään sohvalla kaljaa kittaava mies, on vaikeaa jopa hyvin miellyttämishaluisellekin miehelle olla moisten kuningattarien kanssa.
Ei draamaa = jos nainen uskaltaa haluta keskustella jostain suhteeseen liittyvästä asiasta tai epäkohdasta, hänelle muistutetaan että mähän sanoin jo aluksi että en jaksa sit mitään draamaa. Eli turpa tukkoon ja haarat auki.
Vierailija kirjoitti:
Silloin on oikea mies, kun nainen ei draamaile.
Ehei, vaan oikea nainen. Draamailijalle ei riitä yksikään mies, aina on jotain pielessä.
Vierailija kirjoitti:
Ei draamaa = jos nainen uskaltaa haluta keskustella jostain suhteeseen liittyvästä asiasta tai epäkohdasta, hänelle muistutetaan että mähän sanoin jo aluksi että en jaksa sit mitään draamaa. Eli turpa tukkoon ja haarat auki.
Jos mies haluaa keskustella suhteeseen liittyvistä asioista niin täytyy olla narsisti ja jssap.
Tarkoittaa miestä, joka ei halua tehdä mitään kompromissejä parisuhteessa, vaan hän päättää kaikesta. Jos hän tapailee muita, et saa sanoa hänelle, että tuo on ikävää toimintaa sinua kohtaan tai jos hän tekee oharit kun kaveri pyytääkin kaljalle, et saa sanoa mitään, vaikka otit töistä vapaata, laittauduit tunnin tai otit illaksi maksullisen lastenhoitajan, koska muuten on draamaa.
Kierrä kaukaa tällaiset miehet. Ovat sosiaalisesti kykenemättömiä huomioimaan toisia, vain oma napa menee kaiken edelle.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa miestä, joka ei halua tehdä mitään kompromissejä parisuhteessa, vaan hän päättää kaikesta. Jos hän tapailee muita, et saa sanoa hänelle, että tuo on ikävää toimintaa sinua kohtaan tai jos hän tekee oharit kun kaveri pyytääkin kaljalle, et saa sanoa mitään, vaikka otit töistä vapaata, laittauduit tunnin tai otit illaksi maksullisen lastenhoitajan, koska muuten on draamaa.
Kierrä kaukaa tällaiset miehet. Ovat sosiaalisesti kykenemättömiä huomioimaan toisia, vain oma napa menee kaiken edelle.
Miksi jäisit sanomaan mitään jos mies tapailee muita? Se oli sitten siinä. Ilman mitään draamaa.
Ei lapsia tai jos, niin lasten isän kanssa ongelmattomat välit eikä mitään kikkailuja ja riitoja joihin uusi kumppani jää väliin. Ei koristetyynyistä sun muista nipottamista. Ei sellaisia miespuolisia kavereita, joiden kanssa on oikeasti aina ollut jotain pientä säpinää. Ei sairaalloista mustasukkaisuutta miehen naispuolisista kavereista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät pidä siitä, että pienistä asioista tehdään isoja. Naiset tämän kyllä osaavat. Draama tarkoittaa hankaluutta, riitoja, epämiellyttävyyttä. Draamaa ei tule jos mies ja nainen ovat samalla aaltopituudella. Draama jossain määrin kuuluu elämään, mutta ei liiaksi.
Nainen45
Usein miehet aiheuttavat paljon enemmän draamaa vaatimuksillaan, ulkonäköarvostelullaan, pettämisilläään ja muilla.....
Jos miehet aiheuttavat draamaa vaatimuksillaan ja muulla, on vastattava samalla mitalla takaisin. Itse olen vahva ja suorasanainen nainen, mies ei minua jyrää. Naiset kasvattakaa selkärankaa, jos mies hyppii silmille, hyppikää takaisin. Jos mies arvostelee ulkonäköä, on aivan varma että miehestä löytyy kohta mitä arvostella takaisin. Ei miehet ole sen täydellisempiä kuin mekään.
Vierailija kirjoitti:
Ei lapsia tai jos, niin lasten isän kanssa ongelmattomat välit eikä mitään kikkailuja ja riitoja joihin uusi kumppani jää väliin. Ei koristetyynyistä sun muista nipottamista. Ei sellaisia miespuolisia kavereita, joiden kanssa on oikeasti aina ollut jotain pientä säpinää. Ei sairaalloista mustasukkaisuutta miehen naispuolisista kavereista.
Niin että mitä? :D
Tuo ilmaisuhan voi tarkoittaa vaikka mitä. En ole ikinä ollut tinderissä, mutta jos olen oikein käsittänyt niin siellä kai voi viestitellä sen toisen kanssa ennen tapaamista? Niin eikö siinä viestissä voi suoraan kysyä että mitäs tää ilmaisu sulle tarkoittaa.
En ehkä itse tuota ilmaisua käyttäisi, juuri tuon monitulkintaisuuden tähden, mutta jos itse hakisin "ei draamaa" -kumppania, niin hakisin miestä joka ei ole mustis mun miespuolisista ystävistä, joka ei saa muutenkaan mitään mustasukkaisuus- tai muita rähjäkohtauksia tyhjästä, jolla ei ole draamailusuhteita eksiensä kanssa, ei päihde- tai talousongelmia eikä hankalia vanhempia tai hankalia lapsia.
Ja mä olen siis nainen. Ajattelen, että pitäisi erikseen ilmaista se haluaako parin kerran panoa, fwb-suhdetta vai onko tarkoituksena katsastella vakavaa ihmissuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa sitä, että mies haluaa prostituoidun palveluksia, mutta ilman että täytyy maksaa.
Mieluummin maksan rahalla kuin kuuntelen prostituoidun itkuisiä tilityksiä existään ja kestän mykkä- ja raivokohtauksia ja hermoromahduksia julkisilla paikoilla.
Et ilmeisesti ymmärrä lukemaasi.
Ettei riidellä turhista asioista, kuten monta kertaa tullut esille, vaan osataan keskustella rauhallisesti ja järkevästi. Ja joskus miehen vastaus "ihan sama/päätä sinä" myös tarkoittaa tuota,jolloin asia on miehellä aikalailla yksi hailee. Tästäkään ei tarvitse riitaa tehdä.
Se tarkoittaa sitä että miehen elämä on täynnä sivusuhteita, randompanoja, exiä joita pannaan ja puolison pitäisi olla kotona hiljaa sanomatta mitään, koska mies ei halua siitä draamaa. Paitsi että nuo rakastaa draamaa ja kunnon kissatappeluja.