Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder: mitä tarkoittaa ei draamaa?

Vierailija
26.06.2021 |

Joka toisen miehen tekstinä on: ei draamaa. Mitä tämä tarkoittaa? Sitäkö että naisen kanssa juodaan kaljaa, katsotaan fudista ja pa nes kellaan eikä nainen jää yöksi. Eihän tämmöinen toimi kuin pari kertaa, kyllä jokaisessa ihmissuhteessa on draamaa aivan varmasti.

Kommentit (371)

Vierailija
41/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju vahvistaa haluni pysyä sinkkuna kuolemaani asti.

m36

hyvä olla rehellinen itselleen ja tehdä palvelus naisille.

Aika suuret luulot naisilla tuntuu olevan itsestään.

Paras ollakin kun täytyy selvitä teidän miesten kanssa jotka yrittää lytätä ja alistaa niin paljon kuin pystyy :) Miehiä ihan oikeasti näyttää ärsyttävän jos naisilla on hyvä itsetunto, sillä silloin he pärjäävät yksinkin eikä tuollainen käytös heihin tehoa.

Vierailija
42/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että mies saisi tehdä mitä haluaa ja nainen ei saisi reagoida tunteillaan tai ajatuksillaan siihen. Eli seksisuhde, joita miehellä voi olla monia ja mistään ei saa jutella tai kysellä. Oikeisin parisuhteisiin kuuluu myös riidat ja erimielisyydet jossain määrin. Ei niitä tietenkään pidä kokoajan olla, mutta täysin "draamaton" suhde on vain seksisuhde. Tunteet kuuluvat ihmisyyteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä ketju vahvistaa haluni pysyä sinkkuna kuolemaani asti.

m36

hyvä olla rehellinen itselleen ja tehdä palvelus naisille.

Aika suuret luulot naisilla tuntuu olevan itsestään.

Paras ollakin kun täytyy selvitä teidän miesten kanssa jotka yrittää lytätä ja alistaa niin paljon kuin pystyy :) Miehiä ihan oikeasti näyttää ärsyttävän jos naisilla on hyvä itsetunto, sillä silloin he pärjäävät yksinkin eikä tuollainen käytös heihin tehoa.

Miehet ovat siis todellisuudessa paljon pahempia draamailijoita koska niin useat tekevät juuri noin, alistavat ja lyttäävät. Miten se heidän mielestään edistää heidän ihmissuhteitaan? Olisivat yksin.

Vierailija
44/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jaksaa olla tinderissä? Itse olin 4 kk ja yhdet treffit sovin isämiehen kanssa, jonka kanssa en ylläripylläri halunnu mitään. Yhden hotin kanssa sovin panotreffit mutta se oli liian kiireinen ettei kerinny. muuten vesiperä koko paska. Ei siellä kannata olla jos sieltä ei edes haluamaansa panoa saa.

Tuon panon halusin sen takia koska siitä ei ois saanu miestä. Se oli moneen kertaan eronnut mutta kuuma.

Vierailija
45/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei draamaa" tarkoittaa sitä, että mies saa tehdä ja sanoa mitä vaan (tai olla tekemättä ja sanomatta) eikä nainen saa kyseenalaistaa sitä. Eli mies haluaa tahdottoman seksihyödykkeen.

Vierailija
46/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo. Menkää ämmät järveen.

Aww, eikö tinderissä napannutkaan? Tai tosielämässä? Käteen on vaan jäänyt se oma kikkeli, ja sekin jää nykyään vaan puoliksi kovaksi.

Mut hei, positive vibes ja no drama :)

Vierailija
47/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. Menkää ämmät järveen.

Aww, eikö tinderissä napannutkaan? Tai tosielämässä? Käteen on vaan jäänyt se oma kikkeli, ja sekin jää nykyään vaan puoliksi kovaksi.

Mut hei, positive vibes ja no drama :)

Ota vähän lisää sidukkaa ja voimaannu.

Vierailija
48/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei draamaa on tosiaan sitä, että nainen ei saa kyseenalaistaa miehen sanomisia ja tekemisiä eikä loukkaantua niistä. Esimerkiksi pitää saada pyörittää useaa naista ilman, että ruvetaan mustasukkaisiksi. Draamaa on heti, jos nainen hiukankaan korottaa ääntään, tai jos saa miehen olon epämukavaksi tai syylliseksi. 

Vierailija
49/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei draamaa tarkoittaa ainakin minun kohdalla että suurin osa aikaisemmin kirjottaneista naisista karsiutus pois. En minä ala jäsentämään ja perustelemaan jokaista lausumaani sanaa ja tekoa puolisolleni. Jos hän ei pysty rauhalliseen yhteiseloon kanssani, niin hän on väärä minulle. Näin vaikka se tarkoittaisi,että 100% naisista karsiutuisi tämän perusteella. En kaipaa mitään turhaa draamaa ja ankeutusta elämääni. Jos nainen ei osaa keskustella ääntä korottamatta ja omaa suunvuoroa odottamatta, niin ei siitä kyllä ole parisuhteeseen. Ainakaan ei minun kanssa. Ei luulisi olevan paljon vaadittu, mutta koittakaapa löytää.

Vierailija
50/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei draamaa tarkoittaa ainakin minun kohdalla että suurin osa aikaisemmin kirjottaneista naisista karsiutus pois. En minä ala jäsentämään ja perustelemaan jokaista lausumaani sanaa ja tekoa puolisolleni. Jos hän ei pysty rauhalliseen yhteiseloon kanssani, niin hän on väärä minulle. Näin vaikka se tarkoittaisi,että 100% naisista karsiutuisi tämän perusteella. En kaipaa mitään turhaa draamaa ja ankeutusta elämääni. Jos nainen ei osaa keskustella ääntä korottamatta ja omaa suunvuoroa odottamatta, niin ei siitä kyllä ole parisuhteeseen. Ainakaan ei minun kanssa. Ei luulisi olevan paljon vaadittu, mutta koittakaapa löytää.

Ok, ole sitten ilman. Minä kyllä sanon aiheesta, ja niin sanoo miehenikin. Se on ihan normaalia elämää, eikä tarkoita että koko ajan oltais sanansäilää paiskomassa.

Vierailija
51/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla myös sama käsitys, eli oikea ihmissuhde ei kiinnosta eikä varsinkaan sitoutuminen. Mitään ongelmia ei osata käsitellä yhdessä rakentavasti, vaan vetäydytään, kun nainen on ”hankala”. Nämä eivät ole kasvaneet aikuisiksi miehiksi, mutta seksiä ja seuraa olisi silti joskus kiva saada.

Vierailija
52/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että drama queenin rooli on varattu miehelle.

Vierailija
53/371 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei draamaa on tosiaan sitä, että nainen ei saa kyseenalaistaa miehen sanomisia ja tekemisiä eikä loukkaantua niistä. Esimerkiksi pitää saada pyörittää useaa naista ilman, että ruvetaan mustasukkaisiksi. Draamaa on heti, jos nainen hiukankaan korottaa ääntään, tai jos saa miehen olon epämukavaksi tai syylliseksi. 

NIIN totta. Sama jos profiilissa haetaan jotain helppoa ja soljuvaa, seksiä hakee. Tai avoimin mieli, seksin vonkaaja... On monta tapaa olla sanomatta että on vain seksin perässä.

Vierailija
54/371 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä että mies on joko varattu tai kierrossa useampi nainen yhtäaikaa.

Ajatus on että paneskellaan kun miehelle sopii, eikä haaveilla tulevaisuudesta.

"Ei draamaa"- lainiin vedotaan viimeistään sitten kun sinulle paljastuu että olet vain reikä muiden joukossa.

Tiedän, koska minun profiilissa lukee tuo.

Vierailija
55/371 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka jaksaa olla tinderissä? Itse olin 4 kk ja yhdet treffit sovin isämiehen kanssa, jonka kanssa en ylläripylläri halunnu mitään. Yhden hotin kanssa sovin panotreffit mutta se oli liian kiireinen ettei kerinny. muuten vesiperä koko paska. Ei siellä kannata olla jos sieltä ei edes haluamaansa panoa saa.

Tuon panon halusin sen takia koska siitä ei ois saanu miestä. Se oli moneen kertaan eronnut mutta kuuma.

Tämä kertoo enemmän sinusta itsestäsi, kuin sovelluksen muista käyttäjistä.

Vierailija
56/371 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai mulle kyllä "ei draamaa" tarkoittaa sitä että ollaan juurikin diplomaattisia ja toisen huomioonottavita. Ei pelata vaan ollaan viesteissä rehellisiä. Ei mitään äkkinäisiä tunteenpurkauksia kuten kosinta 3. treffeillä. Ei mitään kännisäätöjä vaan ollaan selvin päin. Ei ruveta ohjeistamaan toista kuinka haluaa sitätätätota vaan kysyy siltä toiselta että mitä sinä haluat. Tullaan tapaamiseen kun kutsutaan eikä esitellä vakeasti tavoiteltavaa. Kehutaan - muttei sitäkään yliampuvasti - kun on kehuttavaa, moitteet voi jättää sanomatta. Huomioidaan se toinen ihminen eikä olla perässävedettäviä. Jotain tuollaista on "ei draamaa" - sitä draamaa kun olen miehiltä saanut riittämiin.

Vierailija
57/371 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen voi joskus päätyä tekemisiin hullun draamailijan kanssa. Mutta jos mies jatkuvasti kokee, että naiset tuottavat draamaa ja päätyy suhteissaan usein riitoihin ja ikäviin välirikkoihin, vika on luultavasti hänessä itsessään. Tiettyjä persoonallisuuksia draama seuraa. Eli profiilissa tuo on hälytysmerkki. Kyseinen mies onnistuu usein pahoittamaan toisen mielen, mutta ei näe omaa osuuttaan asiassa. Vika on aina hulluissa naisissa.

Vierailija
58/371 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä itseään, vai oletko tyhmä?

Vierailija
59/371 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet kaipaa mitään draamaa naisilta tai saat lähteä.

Vierailija
60/371 |
27.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisaat miehet eivät kaipaa naisilta yhtään draamaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi