Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder: mitä tarkoittaa ei draamaa?

Vierailija
26.06.2021 |

Joka toisen miehen tekstinä on: ei draamaa. Mitä tämä tarkoittaa? Sitäkö että naisen kanssa juodaan kaljaa, katsotaan fudista ja pa nes kellaan eikä nainen jää yöksi. Eihän tämmöinen toimi kuin pari kertaa, kyllä jokaisessa ihmissuhteessa on draamaa aivan varmasti.

Kommentit (371)

Vierailija
21/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät pidä siitä, että pienistä asioista tehdään isoja. Naiset tämän kyllä osaavat. Draama tarkoittaa hankaluutta, riitoja, epämiellyttävyyttä. Draamaa ei tule jos mies ja nainen ovat samalla aaltopituudella. Draama jossain määrin kuuluu elämään, mutta ei liiaksi.

Nainen45

Usein miehet aiheuttavat paljon enemmän draamaa vaatimuksillaan, ulkonäköarvostelullaan, pettämisilläään ja muilla.....

Juuri näin se on, itse haluaisin usein tapailla niitä Tinderistä löytämiäni tyyppejä, en yleensä edes mitään vakavaa seurustelua mutta jotain mukavaa yhdessä oloa ja seksiä. En vaadi paljon sillä eivät nämä tapailut kauaa kestä eikä ole tarkoituskaan. Mutta ne miehet itse saavat poikkeuksetta oloni epämukavaksi hyvin nopeasti (vaatimuksilla, valituksella ja liian välinpitämättömällä käytöksellä) joten ei tuokaan yleensä onnistu... Ei niillä ole edes normaaleja käytöstapoja.

Vierailija
22/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju vahvistaa haluni pysyä sinkkuna kuolemaani asti.

m36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m36

hyvä olla rehellinen itselleen ja tehdä palvelus naisille.

Vierailija
24/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se tarkoittaa sitä, että ei riidellä tai tyhmäillä kännissä tai muuta sellaista, vaan ollaan diplomaattisia, tehdään kompromisseja ja eletään rauhallista arkea.

Näytä mulle suomalainen joka ei riitele tai tyhmäile kännissä....

Minä voisin heti näyttää sinulle vaikka minun isäni, pari työkaveriani ja pomoni. Kaikki nuo on absolutisteja.

eri

Vierailija
25/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras on kun joku kuvaton 57 v Jorma-Petteri Nilsiästä etsii draamatonta naista. Vastaako joku näille oikeasti. Että ovat oikea saalis.

Vierailija
26/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei katsota elokuvia eikä sarjoja eikä mennä teatteriin.

Vierailija
27/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m36

Vai niin. Itselleni minä siinä palveluksen teen vaikka sinä koitat jotain pyhyyden kruunua päähäsi asettaa.

Vierailija
28/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tunteetonta

Vierailija
29/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m36

Aika suuret luulot naisilla tuntuu olevan itsestään.

Vierailija
30/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

m36

Miksi?

Ethän kai sinä ole niitä miehiä, joista ketjussa puhutaan.

Vierailija
31/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaa sitä, että  mies tekee mitä mielii ja tapailee ketä lystää ja ei oo sulle tilivelvollinen. Eli mahdollisimman löysää tapailua, ei mitään vakavaa, ei mitään lupauksia tulevaisuudesta.

Itse välttäisin tuollaista kun ruttoa.

Vierailija
32/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät pidä siitä, että pienistä asioista tehdään isoja. Naiset tämän kyllä osaavat. Draama tarkoittaa hankaluutta, riitoja, epämiellyttävyyttä. Draamaa ei tule jos mies ja nainen ovat samalla aaltopituudella. Draama jossain määrin kuuluu elämään, mutta ei liiaksi.

Nainen45

Usein miehet aiheuttavat paljon enemmän draamaa vaatimuksillaan, ulkonäköarvostelullaan, pettämisilläään ja muilla.....

Juuri näin se on, itse haluaisin usein tapailla niitä Tinderistä löytämiäni tyyppejä, en yleensä edes mitään vakavaa seurustelua mutta jotain mukavaa yhdessä oloa ja seksiä. En vaadi paljon sillä eivät nämä tapailut kauaa kestä eikä ole tarkoituskaan. Mutta ne miehet itse saavat poikkeuksetta oloni epämukavaksi hyvin nopeasti (vaatimuksilla, valituksella ja liian välinpitämättömällä käytöksellä) joten ei tuokaan yleensä onnistu... Ei niillä ole edes normaaleja käytöstapoja.

Olen huomannut saman. Nykymiehet ovat kovia valittamaan ja vikisemään. Minä kerran tarjosin eräälle köyhälle opiskelijalle Tinder-deiteillä ruoan niin tämä ei edes kiittänyt vaan valitti että oli kylmää! Toiselle tarjosin kaljan ja valitti kanssa merkistä tai jostain.

Kaikki tapaamani miehet arvostelevat myös naisten ulkonäköä. On "pullukk aa" ja muuta.

Sitten eivät osaa edes keskustella normaalisti vaan jotain miesselittämistä.

Vierailija
33/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa kuin "haluan naisen joka ei ota itseään liian vakavasti": mies käyttäytyy kuin ääliö mutta naisen pitää "olla vaan chill" eli hyväksyä kaikki. "Ei draama" tarkoittaa tosin todennäköisesti myös "ei romanttisia tunteita"=pelkkää seksiä silloin kun miestä huvittaa, mutta älä nyt koko ajan vaadi sitäkään :D

Luulen että tätä se juuri tarkoittaa. Varattu mieskin saattaa seikkailla Tinderissä etsimässä ei-draamaa vaikka hän itse toiminnallaan aiheuttaa sitä juuri omalle kumppanilleen.

Ehkä sitten jokunen nainen haluaa miellyttää ja suostuu olemaan "ei-draama" ja pyrkii osoittamaan että on cool. Eli ei kerro omista toiveistaan mitään.

Instagramissa eräs huippu nainen kertoo juuri näistä asioista tilillään (Aileen Barratt/ @tindertranslators). Nuo brittimiehet näyttävät olevan vielä pahempia kuin suomalaiset, aivan hirveitä profiileja :D Hän on usein puhunut juuri tuosta miten miehet esittävät hulluja (ällöjä) vaatimuksia ja naisten pitäisi vaan olla "cool". Usein listaavat vielä profiilissaan kaikki ominaisuudet mitä eivät ainakaan halua ja kuinka kaikki naiset ovat ihan roskaa kuitenkin mutta hei "armosta voit vähän kalua saada jos hyvin käyttäydyt". Oksennus.

Vierailija
34/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m36

Aika suuret luulot naisilla tuntuu olevan itsestään.

Niin, mutta vielä suuremmat joillain miehillä.

Vierailija
35/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m36

Miksi?

En, mutta tämä ketju paljastaa myös naisten myrkyllisen asenteen.

m36

Vierailija
36/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmissuhteet ovat menneet tällaisiksi.

Tunteet ja läheisyys ovat noin pelottavia.

Tindermaailma on kyllä aika hirveä.

Vierailija
37/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sekopäisiä vastauksia ketju täynnä. Ei siis ole mitenkään turha tuollainen ilmaisu näköjään. Toki itselläkin on kokemusta muutamista draamakuningattarista ja onhan se raskasta pidemmän päälle. Pahinta noissa on kun alussa esitetään normaalia, mutta yhteiselon jatkuessa alkaa aivan ihmeellisiä juttuja ja draamaa ilmetä. Nämä minun tapailemani naiset ovat toki kaikki olleet ankeista ja traumaattisista oloista.

Vierailija
38/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo, säälin teidän miehiänne.

Vierailija
39/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa kuin "haluan naisen joka ei ota itseään liian vakavasti": mies käyttäytyy kuin ääliö mutta naisen pitää "olla vaan chill" eli hyväksyä kaikki. "Ei draama" tarkoittaa tosin todennäköisesti myös "ei romanttisia tunteita"=pelkkää seksiä silloin kun miestä huvittaa, mutta älä nyt koko ajan vaadi sitäkään :D

Luulen että tätä se juuri tarkoittaa. Varattu mieskin saattaa seikkailla Tinderissä etsimässä ei-draamaa vaikka hän itse toiminnallaan aiheuttaa sitä juuri omalle kumppanilleen.

Ehkä sitten jokunen nainen haluaa miellyttää ja suostuu olemaan "ei-draama" ja pyrkii osoittamaan että on cool. Eli ei kerro omista toiveistaan mitään.

Instagramissa eräs huippu nainen kertoo juuri näistä asioista tilillään (Aileen Barratt/ @tindertranslators). Nuo brittimiehet näyttävät olevan vielä pahempia kuin suomalaiset, aivan hirveitä profiileja :D Hän on usein puhunut juuri tuosta miten miehet esittävät hulluja (ällöjä) vaatimuksia ja naisten pitäisi vaan olla "cool". Usein listaavat vielä profiilissaan kaikki ominaisuudet mitä eivät ainakaan halua ja kuinka kaikki naiset ovat ihan roskaa kuitenkin mutta hei "armosta voit vähän kalua saada jos hyvin käyttäydyt". Oksennus.

Sitten kun nämä miehet ovat yksin 40-50-vuotiaana niin alkaakin se heidän typ erä nuorten naisten vikittelynsä. Siinä vaiheessa sitten ollaan jo niin epätoivoisia että aletaan tehdä lapsia näiden nuorten kanssa ja siinäkö sitten ei ole draamaa :)

Vierailija
40/371 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m36

Miksi?

En, mutta tämä ketju paljastaa myös naisten myrkyllisen asenteen.

m36

Mistäköhän ovat noin myrkyllisen asenteen saaneet?

Ehkä kantapään kautta.

Ovat ehkä tavanneet muutaman " ei draamaa-miehen".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi