Tinder: mitä tarkoittaa ei draamaa?
Joka toisen miehen tekstinä on: ei draamaa. Mitä tämä tarkoittaa? Sitäkö että naisen kanssa juodaan kaljaa, katsotaan fudista ja pa nes kellaan eikä nainen jää yöksi. Eihän tämmöinen toimi kuin pari kertaa, kyllä jokaisessa ihmissuhteessa on draamaa aivan varmasti.
Kommentit (371)
Naisten profiileissa taas good vibes only vastaa miesten ei draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Painaako joku oikeasti sydäntä naiselle, jolla lukee jotain noin naurettavaa kuin good vibes only ja onko tämä oikeasti yleistäkin 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painaako joku oikeasti sydäntä naiselle, jolla lukee jotain noin naurettavaa kuin good vibes only ja onko tämä oikeasti yleistäkin 😂
Draamaa saa heidänkin suunnalta.
Ja sitäpaitsi, good vibes -skeida on vain sellaista pelleilyä, millä uskotellaan itselle sellainen hyvän mielen kupla, eikä kestetä todellisuutta.
Itse olen naisprofiileissa törmännyt tähän ”ei draamaa”. Vielä passiivissa, joten jättää vähän arvailun varaan onko täysi namaste. Onko joku ”ottanut selvää”?
Minäkään en ymmärtänyt tätä ennenkuin tapasin miehen, joka järjesti draamaa. Kuulusteltiin mistä olin hänen luokseen tullut ja minne menossa. Jos en mennyt hänen luokseen väsyneenä työpäivän jälkeen, vaan halusin levätä omassa kodissa, oli taas MAJOR ongelma. Kaikki viikonloput piti varata hänelle jne. Ylipäätään kaikki oli vaan todella vaikeaa ja pienistä asioista tehtiin todella isoja. Huh - ei mennyt jatkoon.
Nyt tekisi mieli laittaa omaankin ilmoitukseen, että ei draamaa. Tavallista arkea ja asioista sopimista ilman, että jokaisesta asiasta vedetään hirveät tausta-analyysit ja ongelmat.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa niin pehmon-passiivisaggressiiviselta että hävettää noiden kloppien puolesta.
Sisältö lienee: Ei deittailla saati seurustella jollei erikseen niin sovita.
Sinänsä yhtä itsestäänselvää kuin ”positive vibes only”. Toki vakat ja kannet. Lol.
Elämää ei eletä, niinkuin on salkkareista opittu. Siinä se draamailu pääpiirteittäin. Jokaisesta kaupan kassan silmän liikkeestä ei ylianalysoida ja aleta jankuttaa tunteja/päiviä, miten mies flirttaili kassan kanssa. Se on sitä draamailua.
Ei draamaa = mies etsii vain panoseuraa. Sinun tehtäväsi on olla saatavilla, kun mies sitä haluaa. Etkä todellakaan ole ainoa, vain reikä muiden joukossa
Nainen 51 v kirjoitti:
Minäkään en ymmärtänyt tätä ennenkuin tapasin miehen, joka järjesti draamaa. Kuulusteltiin mistä olin hänen luokseen tullut ja minne menossa. Jos en mennyt hänen luokseen väsyneenä työpäivän jälkeen, vaan halusin levätä omassa kodissa, oli taas MAJOR ongelma. Kaikki viikonloput piti varata hänelle jne. Ylipäätään kaikki oli vaan todella vaikeaa ja pienistä asioista tehtiin todella isoja. Huh - ei mennyt jatkoon.
Nyt tekisi mieli laittaa omaankin ilmoitukseen, että ei draamaa. Tavallista arkea ja asioista sopimista ilman, että jokaisesta asiasta vedetään hirveät tausta-analyysit ja ongelmat.
Tämä on tasan tarkkaan se, mitä tämä kriteeri tarkoittaa, eikä noita katkeria asioita, joita ketjussa on esitetty. Todella raskasta olla raportoimassa kaikesta normaalista poikkeavasta. Ilmeisesti profiilissa ei kannata esittää mitään vaatimuksia, ei negatiivisia tai positiivisia ominaisuuksia, kun aina ne halutaan käsittää tahallaan väärin. Eikä omista ominaisuuksistakaan, koska leimaannut itsekeskeiseksi.
Ei draamaa tarkoittaa: Et kysele mitään, et ole mustis, tanssit täysin miehen pillin mukaan kyselemättä ja ilman mitään sitoumuksia.
Aikamoinen turn off.
Vierailija kirjoitti:
Ei draamaa tarkoittaa: Et kysele mitään, et ole mustis, tanssit täysin miehen pillin mukaan kyselemättä ja ilman mitään sitoumuksia.
Aikamoinen turn off.
Katkeruutesi on turn off.
Sitä, että swaippaa vasemmalle! Iso turn off.
Ei draamaa =
- Pelkkää seksiä muutaman kerran
- Älä roiku, mies ottaa yhteyttä jos haluaa
- Älä kysele tai vaadi
Minusta tämä on niin koominen statement tinderissä, että jätän automaattisesti väliin, oli mikä hunk tahansa ja vaikka itsekin etsin vain kevyttä suhdetta. Kevyt suhde tarkoittaa mulle kuitenkin sitä, että siinä on molemmat tasa-arvoisessa asemassa. Lisäksi nämä "ei draamaa" -miehet ovat poikkeuksetta entisiä frat boy tyyppisiä komeita poikia jotka nyt neljänkympin korvilla alkavat haalia seksiä ja naisia, että se pakeneva hiusraja ja kasvavat jenkkakahvat jotenkin unohtuisivat.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa juurikin tuota mitä kirjoitit. Ei saa olla mitään toiveita eikä varsinkaan vaatimuksia, miehen ehdoilla ja aikatauluilla mennään. Kannattaa välttää.
Saako mies esittää VAATIMUKSIA tapailunaiselle?
Aivan.
Kappas, miestenhaukkumisorgian menossa palstalla jossa ei esiinny miesv ihaa.
#miesvihanäkyväksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaa juurikin tuota mitä kirjoitit. Ei saa olla mitään toiveita eikä varsinkaan vaatimuksia, miehen ehdoilla ja aikatauluilla mennään. Kannattaa välttää.
Todella. Usein näillä ei ole myöskään kunnon kuvia itsestään et vastaako joku nainen tämmöisille? Millainen mies haluaa jonkun täysin tossun naisen.
Tossu nainen se olla pitää, kukaan ei jaksa katsella jotain pätijää.
Vierailija kirjoitti:
Ei draamaa =
- Pelkkää seksiä muutaman kerran
- Älä roiku, mies ottaa yhteyttä jos haluaa
- Älä kysele tai vaadiMinusta tämä on niin koominen statement tinderissä, että jätän automaattisesti väliin, oli mikä hunk tahansa ja vaikka itsekin etsin vain kevyttä suhdetta. Kevyt suhde tarkoittaa mulle kuitenkin sitä, että siinä on molemmat tasa-arvoisessa asemassa. Lisäksi nämä "ei draamaa" -miehet ovat poikkeuksetta entisiä frat boy tyyppisiä komeita poikia jotka nyt neljänkympin korvilla alkavat haalia seksiä ja naisia, että se pakeneva hiusraja ja kasvavat jenkkakahvat jotenkin unohtuisivat.
Teillä naisilla tuo alkaa valitettavasti jo 17-vuotiailla
Vierailija kirjoitti:
Itse olen naisprofiileissa törmännyt tähän ”ei draamaa”. Vielä passiivissa, joten jättää vähän arvailun varaan onko täysi namaste. Onko joku ”ottanut selvää”?
Ketjussa esitetyt solvaukset "ei draamaa" henkilöistä koskevat kuitenkin vain miehiä.
Naiset jotka sanovat "ei draamaa" tarkoittavat juuri sitä, ei enempää, ei vähempää.
Vierailija kirjoitti:
Se viestii, että naisella on joku kupla, jota miehen pitää myötäillä.
Minulla ja parhaalla ystävälläni ei siis ole ihmissuhdetta? Olen vähän ulalla siitä, mitä tarkoitat - voisitko kertoa mitä meidän välillä sitten on?