Työkaveri pitää itsestäänselvyytenä, että kaikki ottaa rokotteen heti kun sen saa
Itse kuulun tähän vähemmistöön, joka ottaa rokotteen vasta muutaman vuoden päästä. Eli katsoo ensin, mitä haittavaikutuksia siitä on ollut.
En vaan ymmärrä, miten kukaan voi noin sokeasti uskoa, että kaikki sen rokotteen ottaa... Itelle tuli jotenkin petturi olo, mutten sanonut hänellekään, etten Itse rokotetta aio ottaa.
Samoja kokemuksia muilla?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään pidä olettaa, että kaikki sitä ottaisi. Aika moni on onneksi saanut ajoissa oikeaa tietoa piikistä.
Minä en ole saanut sitä tietoa, miten tämä mRNA- rokote vaikuttaa pitkällä aikavälillä. Esim. 2-10 vuoden sisällä. Kerro ihmeessä, jos sinulla on tämä tieto.
Ensimmäiset mRNA rokotukset ihmisiin olivat jo vuonna 2011. Kyseessä oli syöpärokote.
Jos tuossa menetelmässä olisi jotain ongelmia niin se olisi kyllä selvillä. Tuo on itseasiassa turvallisempi menetelmä kuin perinteiset rokotteet koska ei ole mitään ekstraa piikkiproteiinin lisäksi.Mistä asti syöpään on voinut rokottaa? Eikös se ole pikemmin geeniterapiahoitoa?
Kokeiluasteella nuo ovat joten ei vielä voi, jollei nyt jotain hpv rokotetta lasketa. BioNTechillä meni juuri phase kakkos trialiin syöpärokote ja ovat kehittämässä hiviä vastaan rokotetta. Mielenkiintoisia aikoja elämme nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään pidä olettaa, että kaikki sitä ottaisi. Aika moni on onneksi saanut ajoissa oikeaa tietoa piikistä.
Minä en ole saanut sitä tietoa, miten tämä mRNA- rokote vaikuttaa pitkällä aikavälillä. Esim. 2-10 vuoden sisällä. Kerro ihmeessä, jos sinulla on tämä tieto.
Ensimmäiset mRNA rokotukset ihmisiin olivat jo vuonna 2011. Kyseessä oli syöpärokote.
Jos tuossa menetelmässä olisi jotain ongelmia niin se olisi kyllä selvillä. Tuo on itseasiassa turvallisempi menetelmä kuin perinteiset rokotteet koska ei ole mitään ekstraa piikkiproteiinin lisäksi.Mistä asti syöpään on voinut rokottaa? Eikös se ole pikemmin geeniterapiahoitoa?
Kokeiluasteella nuo ovat joten ei vielä voi, jollei nyt jotain hpv rokotetta lasketa. BioNTechillä meni juuri phase kakkos trialiin syöpärokote ja ovat kehittämässä hiviä vastaan rokotetta. Mielenkiintoisia aikoja elämme nykyään.
Niin siis miten syöpää vastaan rokotetaan?
Täällä kun on nyt näitä tutkijoita ja "tutkijoita" niin miksette vaan suoraan linkkaa niitä oikeita tutkimusartikkeleitanne tänne? Tavallinen kansa haluaa oikeaksi todistettua tietoa.