Työkaveri pitää itsestäänselvyytenä, että kaikki ottaa rokotteen heti kun sen saa
Itse kuulun tähän vähemmistöön, joka ottaa rokotteen vasta muutaman vuoden päästä. Eli katsoo ensin, mitä haittavaikutuksia siitä on ollut.
En vaan ymmärrä, miten kukaan voi noin sokeasti uskoa, että kaikki sen rokotteen ottaa... Itelle tuli jotenkin petturi olo, mutten sanonut hänellekään, etten Itse rokotetta aio ottaa.
Samoja kokemuksia muilla?
Kommentit (103)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään pidä olettaa, että kaikki sitä ottaisi. Aika moni on onneksi saanut ajoissa oikeaa tietoa piikistä.
Minä en ole saanut sitä tietoa, miten tämä mRNA- rokote vaikuttaa pitkällä aikavälillä. Esim. 2-10 vuoden sisällä. Kerro ihmeessä, jos sinulla on tämä tieto.
Oliko polio-rokotteesta tarpeeksi tietoa kun sita ruvettiin antamaan kauan sitten? Tai muistakaan rokotteista? Kysyttiinko sinulta oletko halukas ottamaan poliopiikin? Kerasitko tietoa ennen kun sen otit?
Se on se oma alitajunta. On oltu niin hysteerisiä ja peloissaan koronasta, jotta alitajunta on kehittänyt näitä pitkäaikaisoireita. Kun on saatu "pelastava" piikki, niin alitajunta on sanonut keholle olevan pelastettu. Joten oireet häviää. Jos ei olis pelännyt koronaa niin paljoa, niin ei olis tullut pitkäaikaisoireita, eikä olis ollut mitään minkä piikki olis "korjannut".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään pidä olettaa, että kaikki sitä ottaisi. Aika moni on onneksi saanut ajoissa oikeaa tietoa piikistä.
Minä en ole saanut sitä tietoa, miten tämä mRNA- rokote vaikuttaa pitkällä aikavälillä. Esim. 2-10 vuoden sisällä. Kerro ihmeessä, jos sinulla on tämä tieto.
mRNA hajoaa nopeasti. Mitä pitkän aikavälin haittavaikutuksia siitä voisi potentiaalisesti tulla?
Kerro minulle kun kerran tiedät.
Mainitsemani faktan perusteella pitkän aikavälin haittavaikutuksien pelkäämiselle ei ole perustetta. Rokote häviää elimistöstä nopeasti. Melko turhahan täällä on mitään kysyä, mutta jos jollakulla on tietoa siitä, millä mekanismilla mRNA-rokote voisi aiheuttaa pitkän aikavälin haittoja, linkatkoon lähteensä tänne.
Tämä oli kiinnostavaa. Rokote häviää elimistöstä nopeasti? Selitätkö miten se sitten auttaa suojaamaan tautia vastaan?
Olen siis itse jo ottanut rokotteen.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverisi on oikeassa, kun Eu on saanut rokotuspassin valmiiksi, niin rokottamattomat jäävät maailmanlaajuisesti kaiken ulkopuolelle, niin työelämästä, tapahtumista, matkoista jne.
Eihän koronarokote ole sen kummempi, kuin joku keltakuumerokote, jos ei ole rokotetta, lentokone ei saa edes laskeutumislupaa kys. maahan, vaikka yksi rokottamaton.
No meillä ei onneksi työelämästä jää ulkopuolelle, kun tehdään etätöitä, mutta just peruin yhden suunnitellun matkan, koska en aio ottaa rokotetta. Olen entinen himomatkaaja eikä kyllä yhtään haittaa vaikka en enää matkustaisi, kun olen niin monta maata ja paikkaa jo nähnyt.
Harkitsen asiaa uudelleen, kun rokotteen haittavaituksista tulee enemmän tietoa.
"mRNA hajoaa elimistössä" hmm..................kun toiset tutkijat sanovat juuri päinvastaista, että sen peruuttamattomuus on suurin ongelma, eikä tiedetä sen vaikutusta ihmisen omaan immunologiseen järjestelmään, mutta olettavat sen olevan tuhoisa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko polio-rokotteesta tarpeeksi tietoa kun sita ruvettiin antamaan kauan sitten? Tai muistakaan rokotteista? Kysyttiinko sinulta oletko halukas ottamaan poliopiikin? Kerasitko tietoa ennen kun sen otit?
Olen eri, mutta lapsena pistettiin vaan poliosokeripala suuhun lupaa kysymättä. Aikuisena voi nyt itse päättää mitä rokotteita ottaa. En ottanut sikainfluessarokotetta enkä aio ottaa koronarokotetta ennen kuin saan asiasta enemmän tietoa.
Tuskin siinä rokotteessa mitään niin ihmeellistä ainetta on, että se ihmisen elimistön pilaisi. Tai edes sitä mikrosirua.
Jännä juttu, kun täällä ulistaan työnantajan ja HRn vaatimuksista varata rokoteaika ja ilmoittaa esimiehelle rokoteaika.
Kaikki näissä esitetyt toimet ovat räikeästi laittomia. Mikään työnantaja, edes sairaanhoitopiiri, saatika keskiverto myynti ja markkinointiorganisaatio ei voi vaatia pakkoa minkään rokotteen ottamiselle.
Mikäli haluat olla osana tällaista työyhteisöä, ilmoitat vaan jonkun ajan tälle esimiehelle jolloin menet puistoon nauttimaan ylimääräisestä tauosta ja vielä otat pari päivää saikkua päälle. Koska 'oireet'. Varmaan näistäkin avoimesti keskustellaan ko. työpaikalla.
12 viikon kuluttua toistat tämän ja nautit syksystä. Muita kuitenkin heti tehdä virallinen ilmoitus/valitus ja molemmilla kerroilla ammattiliittosi ja mielellään suoraan lakiasioihin. Ne laittavat nämä työnantajat kuriin.
Suomessa ei saa edes raskaudesta tai perheenperustamissuunnitelmista kysyä haastattelussa, joten kaikenlainen rokotefantasiointi työnantajan puolelta on räikeä laittomuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta lapsena pistettiin vaan poliosokeripala suuhun lupaa kysymättä. Aikuisena voi nyt itse päättää mitä rokotteita ottaa. En ottanut sikainfluessarokotetta enkä aio ottaa koronarokotetta ennen kuin saan asiasta enemmän tietoa.
Nimenomaan, mitaan ei kyselty koska oli kaikille selvaa etta rokote otetaan ja suoja tarvitaan.
Oliko tietoa tuetteen turvallisuudesta?
En oikein ymmärrä näiden rokotevastaisten logiikkaa ja se on hyvin ristiriitainen, he kyseenalaistavat rokotteen hyödyt, mutta samalla poissulkevat itse sairastuvansa koronaan, vaikka sen mahdollisuus on 100%.
Koronarokotteissa on hyödynnetty jo vuosisatoja vanhaa lääketiedettä ja kokemusta, toisin kuin jos sairastuu koronaan, kun koronavirus muuttaa muotoaan koko ajan ja jos vertaa rokotteeseen ja siitä on yhä vähemmän tietoa, kun uusia koronamutastioita tulee lisää, viimeisenä delta variantti, joiden haitoista ja pitkäaikaisusta vaikutuksista ei tiedetä mitään, toisin kuin rokotteesta.
Ja se ainakin tiedetään, koronan sairastumiseen voi jopa kuolla ja sillä on myös ollut pitkäaikaisia ja pahoja vaikutuksia, sillä kaikkialla maailmassa, myös Suomessa (Huss) on jouduttu perustamaan koronan jälkihoitoon omia osastoja, kun korona on tuhonnut sisäelimiä, on lihaskipuja, ahdistusta ja osa potilaista on lapsia ja nuoria. Jostakin syystä nämä jää näillä rokotevastaisilta huomioimatta, kun kuvittelevat etteivät itse sairastu koronaan.
Se ainakin tiedetään, koronan sairastuminen jättäå myös jälkensä, vaikka sairastaisi lievänä.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/f488d46c-5cbc-4cfc-b6b2-43dfa…
Vierailija kirjoitti:
On ihan mahdolliinen skenaario ettet ole ottamassa parin vuoden päästä rokotetta. Mitä jos saatkin tartunnan? Mieitikö tuolloin, että hitsi olisi pitänyt ottaa aikaisemmin.
52v tätini otti rokotteen ja tehosteen ja kuoli viikko sitten aivoinfarktin jälkeen. Rokotteella ja kuolemalla ei välttämättä ole muuta kuin ajallinen yhteys, mutta ei mikään takaa, että rokote suojaisi kuolemalta.
Minä sairastin koronan marraskuussa, yskin viikon ja olin kaksi päivää kuumeessa. Edes töistä ei tarvinnut olla pois, kiitos etätyön.
Vierailija kirjoitti:
En oikein ymmärrä näiden rokotevastaisten logiikkaa ja se on hyvin ristiriitainen, he kyseenalaistavat rokotteen hyödyt, mutta samalla poissulkevat itse sairastuvansa koronaan, vaikka sen mahdollisuus on 100%.
Koronarokotteissa on hyödynnetty jo vuosisatoja vanhaa lääketiedettä ja kokemusta, toisin kuin jos sairastuu koronaan, kun koronavirus muuttaa muotoaan koko ajan ja jos vertaa rokotteeseen ja siitä on yhä vähemmän tietoa, kun uusia koronamutastioita tulee lisää, viimeisenä delta variantti, joiden haitoista ja pitkäaikaisusta vaikutuksista ei tiedetä mitään, toisin kuin rokotteesta.
Ja se ainakin tiedetään, koronan sairastumiseen voi jopa kuolla ja sillä on myös ollut pitkäaikaisia ja pahoja vaikutuksia, sillä kaikkialla maailmassa, myös Suomessa (Huss) on jouduttu perustamaan koronan jälkihoitoon omia osastoja, kun korona on tuhonnut sisäelimiä, on lihaskipuja, ahdistusta ja osa potilaista on lapsia ja nuoria. Jostakin syystä nämä jää näillä rokotevastaisilta huomioimatta, kun kuvittelevat etteivät itse sairastu koronaan.
Se ainakin tiedetään, koronan sairastuminen jättäå myös jälkensä, vaikka sairastaisi lievänä.
Myös rokotettujen mahdollisuus sairastua koronaan on 100%, joten en ymmärrä logiikkaasi.
Vierailija kirjoitti:
Rokotetut voivat saada tartunnan yhtälailla kuin rokottamattomat.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki me kuollaan anyway.
Ennemmin pelkäisin korona-taudin jälkitauteja ja seuraamuksia.
Kiva lukea näitä, kun ei pysty sairauksiensa vuoksi rokotetta ottamaan. Osa kommenteista kuulostaa ihan fasistisilta.
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja ja kaltaisensa toivovat ilmeisesti rajoitusten jatkuvan vuosia, paljon konkursseja ja kurjuutta, koronaa ei saada kuriin ennenkuin rokote kattavuus on noin 80%.
Miksi useille lähes oireeton tauti vaatii myös lasten rokottamisen? Jos kerta rokote on niin tehokas ja turvallinen. Sairas yhteiskunta.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverisi on oikeassa, kun Eu on saanut rokotuspassin valmiiksi, niin rokottamattomat jäävät maailmanlaajuisesti kaiken ulkopuolelle, niin työelämästä, tapahtumista, matkoista jne.
Eihän koronarokote ole sen kummempi, kuin joku keltakuumerokote, jos ei ole rokotetta, lentokone ei saa edes laskeutumislupaa kys. maahan, vaikka yksi rokottamaton.
Höpöhöpö. Noin ei tule koskaan tapahtumaan mutta vaikka tulisi niin ei haittaisi mua yhtään:) Mielelläni joutuisin työttömäksi eikä mua ei tapahtumat ja matkustelu voisi vähempää kiinnostaa. Rokotetta en ota.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi todella monet uskovat tieteeseen.
Harmi, että osalla tiede tarkoittaa persutiedettä.
Jos ei halua rokotetta, eikä ottaa riskiä, niin suurempi riskitekijät on kuitenkin jos sairastuu koronaan, sillä yhä vaarallisempia korona variantteja tulee yhä lisää ja lisää, niin miten ihmeellä nämä rokotevastaiset voivat näistä kieltäytyä, kun ei edes kysytä, haluaako sairastua vai ei. Ja on vain ajan kysymys, milloin tulee uusi koronavariantti, joka tarttuu ihmisestä toiseen ilman ja pintojen kautta.
Eivät jää. EU on itsekin todennut, että ketään ei saa painostaa ottamaan rokotetta. Tuo koronapassi on ilmiönä huolestuttava juttu, mutta senkin kohdalla negatiivisen testin saaneella tai tartunnan jo läpikäyneellä (en sano sairastaneella, koska useimmilla tartunta ei edes oireile) on samat oikeudet kuin rokotetulla. Meitä, jotka emme aio rokottautua on aivan liikaa - jos rokottamattomia aletaan oikeasti syrjiä, nousee sellainen älämölö että oksat pois.
Olisipa mielenkiintoista jos koronarokotteesta tulisi käytännössä pakollinen, mutta silti useimmissa EU-maissakaan viranomaisia ei kiinnosta, vaikka monet vanhemmat nykyään jättävät lapsensa rokottamatta PALJON vaarallisempia kulkutauteja vastaan, kuten tuhkarokkoa ja poliota. Hmm...