ex-diileri vastaa järkeviin kysymyksiin
seuraan ketjua ja vastaan kysymyksiin niin kauan kun asiallista juttua tulee.
Kommentit (22)
en käytä enkä oo koskaan käyttänyt muuta kun alkoholia. toiset tuomitsee taustani (täällä ilmeisesti aika harva) mutta silloinen tilanteeni oli se että joko myyn kamaa tai persettä. vaihtoehtoisesti olisin joutunut vähintään kymmeneksi vuodeksi ulosottoon ja se tarkoittaisi etten olisi tänään nykyisessä duunissa. valitsin itselleni vähiten vahingollisen tien. tein mitä tein että pääsin elämässä eteenpäin.
Miten helppoa diilaus on aloittaa? Oliko verkostot valmiina?
[quote author="Vierailija" time="23.06.2014 klo 08:15"]
Tarkistitko diilaamiasi aineita reagenteilla (millä kaikilla?) tai lähetitkö niitä tutkittavaksi jonnekin, jos niin minne?
[/quote]
Vastaa tähän ja siihen, diilataanko yleensä kaikkea vai onko tietyllä tyypeillä tietyt kamat jne.
Mistä sait diilattavat aineet?
Mitä travianin pelaaminen tarkoittaa?
[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 00:46"]
Mitä travianin pelaaminen tarkoittaa?
[/quote]
Se on huumeiden käyttäjien slangia vähintään 13 eri huumetta sisältävän sekoituksen piikittämiselle suoraan silmän takana olevaan suoneen. Kannattaa tarkkailla lapsien puheesta tätä, että osaat puuttua.
Et itse käyttänyt myymiäsi tuotteita etkä tutkinut mitä ne olivat. Kuitenkin väität, että et vahingoittanut ketään vakavasti. Miten voit olla varma tai mikä saa sinut edes epäilemään, että et olisi vahingoittanut ketään vakavasti? Mistä edes tiedät kuka ne diilamasi aineet lopulta käytti, tai että mitä tuolle henkilölle on noita aineita käytettyään tapahtunut?
lopetin koska en halunnut turhaan koetella onneani. olin huolellinen mutta sai siitä huolimatta kokoajan pelätä kiinni jäämistä. en ole pelannut traviania.
mietitkö koskaan nyt jälkeenpäin miksi aiheutit muille ihmisille pahaa oloa?
itseasiassa en vahingoittanut ketään vakavasti
Mitä diilasit?
Hienoa, että olet lopettanut :)
jepjep. eli sulla ei ole moraalia?
no mitäs luulette että diilasin? käytettyjä kalsareita, tyhjiä limsapulloja vai kenties jotain ihan muuta? en tässä yhteydessä mene yksityiskohtiin. olkoon sitten niin ettei minulla ole moraalia.
Niin, kyllä minä ymmärsin että aineita diilasit, mutta halusin tietää vähän tarkemmin. Ei mulla ole hajua, diilataanko yleisesti ottaen kaikkea mitä löytyy vai diilaako joku jotain tiettyä ja joku toinen jotain muuta... Mutta OK, jos et halua yksityiskohtia paljastaa.
Tarkistitko diilaamiasi aineita reagenteilla (millä kaikilla?) tai lähetitkö niitä tutkittavaksi jonnekin, jos niin minne?
porttiteorian mukaan diileri tarjoaa paremman voiton toivossa vähän ajan päästä kovempia aineita. minun kanssa se ei pitänyt paikkansa vaan omassa valikoimassa oli kokoajan suhteellisen harmitonta kamaa. itse en tutkinut kamani laatua vaan luotin toimittajiini. en koskaan myynyt tietoisesti alaikäisille.
Mäkin oon diilannu kaiken näköstä silloin tällöin, mutten koskaan alaikäisille. Entäs sä?