13-vuotiaalla tyttärelläni on DD-kupit
Vanhemmat naiset katsoo silmät pyöreänä ja osa kateellisena kadulla. Itsellä B-rinnat. On kuitenkin laiha ja urheilee 5 kertaa viikossa.
Kommentit (11)
Ei välttämättä ole ongelmia aikuisena. Mulla oli myös tuossa iässä DD -E kuppi, mutta ei ne siitä enää kasvaneet. Olin myös saman pituinen kun nykyään. Kehitti, vaan aikaisin, mutta ei Se tarkoita että Se kehittyminen jatkuu ja jatkuu ja tissit on lopulta Ö.t
Mikä on ympärys rintojen alta? Itselläkin dd-kuppi ja olen pienirintainen, sillä ympärys on vain 70 cm.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 00:00"]
Mikä on ympärys rintojen alta? Itselläkin dd-kuppi ja olen pienirintainen, sillä ympärys on vain 70 cm.
[/quote]
Juuri näin.
Kenen mielestä 85B olisi iso?
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 17:47"]
Vanhemmat naiset katsoo silmät pyöreänä ja osa kateellisena kadulla. Itsellä B-rinnat. On kuitenkin laiha ja urheilee 5 kertaa viikossa.
[/quote]
Ei ole. Sinä olet vain miespuolinen pedofiili, joka hekumoi teinityttöjen rintojen koolla.
Mun 13v on 174 cm pitkä ja painaa 48 kg. Rinnat ovat C kupit. Joskus oikeasti huolestuttaa, että pojat luulevat tytärtäni vanhemmaksi kuin onkaan. Vielä on kuitenkin niin pieni.
[quote author="Vierailija" time="10.06.2014 klo 17:48"]
Sääliksi käy. Tulee olemaan todennäköisesti ongelmissa niiden kanssa aikuisena.
[/quote]
Niin oli mullakin. Nyt 65I ja ikää 21. Ainut ongelma on ollut tollaiset asenteet, rintojenpienennysleikkausehdotukset ja muutenkin erilaisuuden hyväksymättömyys. Mies rakastaa ja minäkin olen oppinut pitämään.
Ei edes niskavaivoja - laadukkaat rintaliivit ja lihakset kondiksessa.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2014 klo 00:19"]Mun 13v on 174 cm pitkä ja painaa 48 kg. Rinnat ovat C kupit. Joskus oikeasti huolestuttaa, että pojat luulevat tytärtäni vanhemmaksi kuin onkaan. Vielä on kuitenkin niin pieni.
[/quote]
Siksi, koska on naisen kokoinen!
Mulla oli 12-vuotiaana jo 70D. Yläasteen lopussa kävin rintaliiviliikkeessä n. 15-vuotiaana ja koko oli 65G. Nykyään on jotain 70H. Ja ne huomauttelijat ovat nimenomaan naisia tai nuoria tyttöjä! Aikuisilta miehiltä puolestaan ei tule lähes ollenkaan kommenttia.
Sääliksi käy. Tulee olemaan todennäköisesti ongelmissa niiden kanssa aikuisena.