Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetti kun en jaksa tätä paskaa enää!!!!!!

Vierailija
25.06.2021 |

Miksi se olen aina minä jolla on ns vetovastuu ja ideointivastuu kaikista saatanan kotitöistä alkaen ruoanlaitto, pyykkihuolto, kodin remppa&sisustus jne.
Nämä lomapäivätkin sitä, että herättyäni aamupalan tekoa (juu mies auttaa kyllä), muuta, lounaan tekoa (juu mies auttaa kyllä), muuta, päivällisen tekoa (juu mies auttaa kyllä) jne ja ne muut kotityöt. Nyt joku ajattelee, että vituraakos valitat, jos kerta mies auttaa pyydettäessä, mutta kun minäkin haluaisin AIVONI LOMALLE TÄSTÄ ARKISHOWSTA!!!! ruokien miettimisestä, laittamisesta, pyykin lajittelusta/pesusta ja puhtaiden lajittelusta, muista kotitöistä kuten vaikkapa petivaaterumbasta (vaihdettava väh 1x/vkossa kesäaikaan, koska varsinkin mies
hikoilee öisin=petivaatteet haisee) ym.ym.ym
Ja jos/kun on asia mikä minua häiritsee kuten jäljet wc-pöntöissä niin minun asianihan ne on pestä, kun kerta minua häiritsevät eikä heitä.
Juhannusruoat mietitty, kohta syötykin ja sitten miettimään seuraavien päivien ruokia ja arkisin töissä, koska ei vielä lomaa.

HELVETTI KUN EN JAKSA ☹️🤯😤😭😥🤬🥵😟😓😡😐😖😫😱

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relax

Vierailija
2/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopikaa kumpi tekee aamiaisen, lounaan jne. Turha yhtä sapuskaa aina kahden veivata. Jos ei miehelle sovi työnjako niin erotkaa. Silloin teet kaikki yksin. Tosin sopimuksesta riippuen saat ehkä joka toisen viikon viikonlopun vapasaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, lepo vaan. Kyllä se siitä.

Vierailija
4/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ruoista mitään voi sopia, koska hän ei kokkaa ja piste. Ruoanlaitto on kuulema asia joka joko kiinnostaa tai sitten ei kiinnosta ja kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta eikä silloin kokata ja piste.

Ap

Vierailija
5/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä onkin outoa että joissain perheissä mies "auttelee" kuin joku ulkopuolinen kyläilevä serkku. Lähde ap pitkälle lomalle yksin.

Vierailija
6/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitsit juuri hänet kaikista miehistä?

Vierailija
7/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitte mennyt kylpylään lomalle valmiit ruuat .

Vierailija
8/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää antaa sille selkeä tehtävä.

Lakanat pois sängystä

Koneeseen 60 asteeseen, valkopesujauhetta 50 ml

Puhtaat lakanat sänkyyn

jne.

Itse mahdollistat tuon sluibailun sillä, että teet kaiken.

Vierailija
9/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä eroaisin.

Vierailija
10/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi maksaa shown?

Vierailija
11/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vies nyt roskat siitä. Muista lajitella muovit ja pahvit

Vierailija
12/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajoa omaan valintaasi.

Vierailija
13/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää antaa sille selkeä tehtävä.

Lakanat pois sängystä

Koneeseen 60 asteeseen, valkopesujauhetta 50 ml

Puhtaat lakanat sänkyyn

jne.

Itse mahdollistat tuon sluibailun sillä, että teet kaiken.

Et ihan tainnut ymmärtää aloituksen pointtia, se ei ollut se pitääkö antaa selkeät ohjeet vai ei.

Vierailija
14/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tuttu tunne. Kun puhe ei ole auttanut niin olen antanut vaan olla. Teen vaan pakolliset ja mitä itseä huvittaa ja mies on saanut itse havahtua ettei vaatteet puhdistu eikä mene kaappiin yksinään, ruoka ei ilmesty tyhjästä ja astiat ei pese itse itseään.

Vierailija
15/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi maksaa shown?

? Meinaat, että elän täysin miehen rahoilla? Juu ei. Sikäli mikäli se asia edes tähän kuuluu.

Ap

Vierailija
16/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ruoista mitään voi sopia, koska hän ei kokkaa ja piste. Ruoanlaitto on kuulema asia joka joko kiinnostaa tai sitten ei kiinnosta ja kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta eikä silloin kokata ja piste.

Ap

Ei muakaan kiinnosta ruoanlaitto, mutta kyllä ilman sitä nälkä tulee vaikkei se kiinnosta. Sano miehille että on vaikka vastuussa aina lounaasta, tekee sen sitten itse tai ostaa valmiina, päätös on hänen, kunhan hoitaa.

N33

Vierailija
17/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä kutsutaan metatyöksi.

Kaveri, ammatiltaan sairaanhoitaja ja 2 lapsen äiti, sai tarpeekseen metatyöstä.

Nyt on miehen vuoro huolehtia, että perheen koululaisilla on sään mukaiset varusteet ja urheilupäivänä luistimet mukana. Sama koskee kodin vaate- ja ruokahuoltoa.

Mie saa tästä lähtien myös itse ostaa sukkansa ja alusvaatteensa ja tietysti valvoa, että lapsen kengät eivät ole menneet peniksi, ja lasten hammaslääkärit ja ja ja.

Vaimo rupesi täysaikaiseksi opiskelijaksi ja tekee usein myös viikonloppu- ja yötyökeikkaa sairaalassa.

Mie on järkyttynyt työmäärästä, jonka hän joutuu hoitamaan oman päivätyönsä ohella! Siis järkyttynyt asiasta, josta hänen vaimonsa on huolehtinut jo 15 vuotta oman työssäkäyntinsä ohella. Kaikenlainen näämmä voi järkyttää perusinsinööriä.

Vierailija
18/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostaisitte paritalon ja kumpikin asuisi omissa asunnoissaan.

Vierailija
19/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voida tietää. Itse tunnet siippasi parhaiten. Mikä on oma ehdotuksesi millä voisit ajatella saavasi miehen osallistumaan.

Vierailija
20/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntele, KUUNTELE! Kuka hiton idiootti teillä on laittanut asiat sujumaan noin, olisitte laatineet jotkin, edes viidakon lait, nii ei tarvi valittaa joka työstä. Se on tiedäks vähä sillan, että kaikki noi kotityöt jotka luettelit teen minäkin, ja mies tekee niitä mitä minä en osaa tai suoranaisesti viitsi. Laita ne pelisäännöt kuntoon, hiton inhottavan ja vanhanaikaista kitinää, laita pelimerkit kuntoon ja jos niitä ei kiinnosta kummankaan noudattaa, EROTKAA!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi