Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetti kun en jaksa tätä paskaa enää!!!!!!

Vierailija
25.06.2021 |

Miksi se olen aina minä jolla on ns vetovastuu ja ideointivastuu kaikista saatanan kotitöistä alkaen ruoanlaitto, pyykkihuolto, kodin remppa&sisustus jne.
Nämä lomapäivätkin sitä, että herättyäni aamupalan tekoa (juu mies auttaa kyllä), muuta, lounaan tekoa (juu mies auttaa kyllä), muuta, päivällisen tekoa (juu mies auttaa kyllä) jne ja ne muut kotityöt. Nyt joku ajattelee, että vituraakos valitat, jos kerta mies auttaa pyydettäessä, mutta kun minäkin haluaisin AIVONI LOMALLE TÄSTÄ ARKISHOWSTA!!!! ruokien miettimisestä, laittamisesta, pyykin lajittelusta/pesusta ja puhtaiden lajittelusta, muista kotitöistä kuten vaikkapa petivaaterumbasta (vaihdettava väh 1x/vkossa kesäaikaan, koska varsinkin mies
hikoilee öisin=petivaatteet haisee) ym.ym.ym
Ja jos/kun on asia mikä minua häiritsee kuten jäljet wc-pöntöissä niin minun asianihan ne on pestä, kun kerta minua häiritsevät eikä heitä.
Juhannusruoat mietitty, kohta syötykin ja sitten miettimään seuraavien päivien ruokia ja arkisin töissä, koska ei vielä lomaa.

HELVETTI KUN EN JAKSA ☹️🤯😤😭😥🤬🥵😟😓😡😐😖😫😱

Kommentit (105)

Vierailija
21/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ratkaissut asian kirjoittamalla mihelle työlisyoja, siis ikän kuin lukujärjestyksiä joissa on toistuvia tehtäviä. Kyllä, kuin lapselle.

Ja ihan yksityiskohtaisesti, kuten edellä mainittu pyykkäysohje. Eipä tarvitse hänen koko ajan nykiä hihasta ja kysyä. Lukujärjestyksestä olen käskenyt hänen ottamaan kännykällä valokuvan, niin ei voi syyttää sen olevan hukassa. Valokuvasta olen laittanut hänen tekemään suosikin, joten se löytyy kännykästä nopeammin.

Vierailija
22/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde lomalle. Relax.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolensa kyllä siinä ettei ole nainen. 

Ei saa yhtä paljon huomiota, mutta toisaalta voi elää pienessä sotkussa pari päivää, eikä ruokailuja sun muita tarvitse mitenkään suunnitella. Menee jääkaapille ja syö kun nälkä on. Ja niin edelleen. 

Vierailija
24/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä oikein syötte aamupalaksi jos siihen tarvitaan aina kaksi ihmistä tekemään? Eikö riitä leipä ja jogurtti. Hedelmiä ja kasviksia voi pilkkoa lautaselle niin että siitä riittää päivän kaikille aterioille.

Miksi sun pitää pestä miehen sotkemat lakanat? Nukkukaa vaikka kesän ajan eri sängyissä jos haju häiritsee sinua. Itse nukun parvekkeella kesällä.

Vierailija
25/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ruoista mitään voi sopia, koska hän ei kokkaa ja piste. Ruoanlaitto on kuulema asia joka joko kiinnostaa tai sitten ei kiinnosta ja kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta eikä silloin kokata ja piste.

Ap

Jaa, no jos ei kokkaus maistu niin sitten Foodora tai vastaava tai nälkäkuolema.

Vierailija
26/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka on pakottanut tekemään kakaroita ja ottamaan miehen? Onko ollut suvun tai perheen painostus että ei voi muuta elämää olla kuin se perinteinen. Ja jäkikasvu on kaikilla ihan samaa laiskaa paskaa jos ei niiltä vaadita yhtään mitään. 

Minä en ole synnyttänyt mitään laiskaa passattavaa armeijaa ja jos olisin niin ne eivät olisi laiskoja. Mieheni on työhullu ja minäkin olen niin että meillä on kaikki työt tehty ennen juhlapyhiä. 

Vierailija
27/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tehkööt sapuskansa ja huolehtikoot itsestään.

Ei se sinkkuna kuolisi nälkään tai juoksisi alasti kun en osaa pestä pyykkiä.

Ei tartte olla palvelijana aikuiselle, toimintakykyiselle aikuiselle.

Erokin on erinomainen vaihtoehto kivireen kanssa.

Vierailija
28/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi maksaa shown?

Leikkaan ja liimaan tämän saman vastuksen niin kauan että lakkaatte kysymästä tätä idioottia kysymystä:

Jos kävisitte molemmat töissä, joutuisitte palkkaamaan ulkopuolisen hoitajan. Sanotaan helppouden vuoksi että hoitajalle maksettaisiin satanen per päivä. Miehesi maksaisi puolet ja sinä puolet.

Mutta koska sinä olet nyt ottanut tämän lastenhoitohomman, kuuluu se palkka SULLE automaattisesti. Et tietenkään maksa itse itsellesi, tai voit jos huvittaa, mutta miehesi maksaa sulle 50 egeä päivä. Aivan automaattisesti sen palkasta tämä lapsenhoitajan palkka kuuluu sulle.

Ei tarvi PYYTÄÄ puolisolta rahaa, ne kuuluu sulle. Kuvio voisi olla toisinpäin, mies kotona, ja silloin sun palkasta automaattisesti osa lastenhoitovuosina kuuluisi sille.

Yrittäkää nyt jo naiset ymmärtää että puolisolta ei tarvi anoa mitään tamponirahaa, teille kuuluu tämä palkka lastenhoidosta. Ja varmistakaa eläkkeenne.

Ap, eroaisin. Huomaa idiootti miehesi sitten mitä lastenhoito oikeesti maksaa.

Tulkaa vielä joku kertomaan kuinka “mies tuo leivän taloon” ja vedän teitä pataan. Se “tuo leivän taloon” koska pystyy työskentelemään koska vaimo hoitaa lapset. Jos ufot yhtäkkiä nappaisivat tämän kotiäidin, loppuisi se “leivän taloontuominen” kuin seinään.

Vierailija
29/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo tienaa yli puolet mitä minä kuussa työstään. Meillä minä teen saman mitä ap.

Mutta tosiaan vaimo maksaakin melkein koko elämän ja hulppeat lomat yms vaatekulut, parturit, harrastukset...

Nämä jutut on vähän sellaisia elämänvalintoja. Toisaalta olen kyllä kuullut ystäviltä että aika harva parempituloinen nainen haluaa matalapalkka-alan miestä parisuhteeseen saati perheen perustamiseen.

Mutta kuitenkin sitten ajautuu kotiorjaksi, kun mies tienaa enemmän.

Vierailija
30/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi maksaa shown?

Oletpa TYHMÄ.

Vierailija
31/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lomalla ollaan kotona, niin tietenkin siellä pyörii arki ihan normaalisti. Jos haluaa vähän sluiballa (itse keksimistäsi, lähinnä turhista) vaatimuksista, voi vaikka tilata ruokaa tai mennä ulos syömään.

Vierailija
32/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi maksaa shown?

Oletpa TYHMÄ.

Ihan aiheellinen huomio.

Etenkin jos mies on paljon ylitöissä ja tienaa hyvin.

Vierailija
33/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi maksaa shown?

Oletpa TYHMÄ.

Ihan aiheellinen huomio.

Naiset usein syyllistyy tasa-arvon väärinkäyttöön ja valehtelee asioita itselleen. Tasa-arvosta kelpaa vain ne rusinat pullan päältä. Ne herkut pullasta otetaan vain, eikä taikinaa.

Vierailija
34/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on täysin samanlaista. Tai meillä mies ei aina jaksa edes ”auttaa”. Itsenäisesti ei viitsi tehdä mitään, jos minä olen samalla kiinteistöllä. Ainoa tapa saada hänet huolehtimaan ns. Metatyöstä on lähteä pois kotoa. Ja silloinkin puhelin soi taukoamatta…

Mielestäni miehen äiti poikansa siihen aikoinaan opetti ja mies on nyt sitkeästi yli 15 vuotta vaatinut minua ottamaan äitinsä roolin.

Olen miettinyt, että miten saan meidän lapset (pojat) opetettua toisin. Minkä ikäiselle voisi siirtää esim. sukkien ostamisen? Sanoa, että hänen pitää huolehtia sukkiensa ostamisesta itse ja kun poika tajuaa, että kaikki sukat on rikki, antaa hänelle rahaa ja käskeä mennä kauppaan ostamaan itselleen sukkia? Onko 15 v liian nuori / vanha?

Vierailija
35/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ruoista mitään voi sopia, koska hän ei kokkaa ja piste. Ruoanlaitto on kuulema asia joka joko kiinnostaa tai sitten ei kiinnosta ja kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta eikä silloin kokata ja piste.

Ap

Olisi pitänyt minunkin aikoinaan ymmärtää lapsille sanoa, kun olivat nälkäisiä, että ei äitiä kiinnosta kokata ja kun ei kiinnosta, ei tarvitse. 

Vierailija
36/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi maksaa shown?

Oletpa TYHMÄ.

Ihan aiheellinen huomio.

Ei mennyt perille????

Jos kävisitte molemmat töissä, joutuisitte palkkaamaan ulkopuolisen hoitajan. Sanotaan helppouden vuoksi että hoitajalle maksettaisiin satanen per päivä. Miehesi maksaisi puolet ja sinä puolet.

Mutta koska sinä olet nyt ottanut tämän lastenhoitohomman, kuuluu se palkka SULLE automaattisesti. Et tietenkään maksa itse itsellesi, tai voit jos huvittaa, mutta miehesi maksaa sulle 50 egeä päivä. Aivan automaattisesti sen palkasta tämä lapsenhoitajan palkka kuuluu sulle.

Ei tarvi PYYTÄÄ puolisolta rahaa, ne kuuluu sulle. Kuvio voisi olla toisinpäin, mies kotona, ja silloin sun palkasta automaattisesti osa lastenhoitovuosina kuuluisi sille.

Yrittäkää nyt jo naiset ymmärtää että puolisolta ei tarvi anoa mitään tamponirahaa, teille kuuluu tämä palkka lastenhoidosta. Ja varmistakaa eläkkeenne.

Ap, eroaisin. Huomaa idiootti miehesi sitten mitä lastenhoito oikeesti maksaa.

Tulkaa vielä joku kertomaan kuinka “mies tuo leivän taloon” ja vedän teitä pataan. Se “tuo leivän taloon” koska pystyy työskentelemään koska vaimo hoitaa lapset. Jos ufot yhtäkkiä nappaisivat tämän kotiäidin, loppuisi se “leivän taloontuominen” kuin seinään.

Vierailija
37/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyhkyti nyyh. Problemos de la primera mundo.

Vierailija
38/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kumpi maksaa shown?

Oletpa TYHMÄ.

Ihan aiheellinen huomio.

Naiset usein syyllistyy tasa-arvon väärinkäyttöön ja valehtelee asioita itselleen. Tasa-arvosta kelpaa vain ne rusinat pullan päältä. Ne herkut pullasta otetaan vain, eikä taikinaa.

Jos yhtäkkiä jokainen kotivanhempi haihtuisi kuin tuhka tuuleen, mitä tapahtuisi? Osaatko ajatella mitä tapahtuisi????

Et osaa.

Vierailija
39/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen ratkaissut asian kirjoittamalla mihelle työlisyoja, siis ikän kuin lukujärjestyksiä joissa on toistuvia tehtäviä. Kyllä, kuin lapselle.

Ja ihan yksityiskohtaisesti, kuten edellä mainittu pyykkäysohje. Eipä tarvitse hänen koko ajan nykiä hihasta ja kysyä. Lukujärjestyksestä olen käskenyt hänen ottamaan kännykällä valokuvan, niin ei voi syyttää sen olevan hukassa. Valokuvasta olen laittanut hänen tekemään suosikin, joten se löytyy kännykästä nopeammin.

Uskomatonta että puolisolle pitää kirjoitella listoja kuin viisivuotiaalle.

Onko kukaan mies ikinä joutunut kirjoittamaan naiselle listoja ja ohjeita kuinka vaikka leipä paahdetaan? Onko iso osa miehistä jotenkin aivovaurioisia?

Vierailija
40/105 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puolensa kyllä siinä ettei ole nainen. 

Ei saa yhtä paljon huomiota, mutta toisaalta voi elää pienessä sotkussa pari päivää, eikä ruokailuja sun muita tarvitse mitenkään suunnitella. Menee jääkaapille ja syö kun nälkä on. Ja niin edelleen. 

Kyllähän tuollainen peli vetelee, jos ei ole lapsia. Heti kun lapset astuvat kuvioon, tilanne muuttuu oleellisesti. Tähän ei auta oikein "mitäs läksit" viisastelukaan naiselle, koska kyllähän se mieskin siihen lastentekoon rupesi. Hän vaan jatkaa edelleen sillä "menee jääkaapille ja syö kun nälkä on" linjalla, koska joku muu huolehtii, että sitä ruokaa on tehtynä sekä miehelle että miehen lapsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan