Helvetti kun en jaksa tätä paskaa enää!!!!!!
Miksi se olen aina minä jolla on ns vetovastuu ja ideointivastuu kaikista saatanan kotitöistä alkaen ruoanlaitto, pyykkihuolto, kodin remppa&sisustus jne.
Nämä lomapäivätkin sitä, että herättyäni aamupalan tekoa (juu mies auttaa kyllä), muuta, lounaan tekoa (juu mies auttaa kyllä), muuta, päivällisen tekoa (juu mies auttaa kyllä) jne ja ne muut kotityöt. Nyt joku ajattelee, että vituraakos valitat, jos kerta mies auttaa pyydettäessä, mutta kun minäkin haluaisin AIVONI LOMALLE TÄSTÄ ARKISHOWSTA!!!! ruokien miettimisestä, laittamisesta, pyykin lajittelusta/pesusta ja puhtaiden lajittelusta, muista kotitöistä kuten vaikkapa petivaaterumbasta (vaihdettava väh 1x/vkossa kesäaikaan, koska varsinkin mies
hikoilee öisin=petivaatteet haisee) ym.ym.ym
Ja jos/kun on asia mikä minua häiritsee kuten jäljet wc-pöntöissä niin minun asianihan ne on pestä, kun kerta minua häiritsevät eikä heitä.
Juhannusruoat mietitty, kohta syötykin ja sitten miettimään seuraavien päivien ruokia ja arkisin töissä, koska ei vielä lomaa.
HELVETTI KUN EN JAKSA ☹️🤯😤😭😥🤬🥵😟😓😡😐😖😫😱
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Pallo on teillä ladyt kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
lets törn taim kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vapaus pitää ansaita kirjoitti:
Itse olen aina miehenä todennut että vaihdetaan toki osia. Maksa sinä asunto ja kulut, niin minä jään kotiin lasten kanssa ja hoidan kaiken.
Kaikki tuntemani naiset käyvät töissä.
Kyllä, mutta lapsen synnyttyä on tapana että paremmin tienaava jatkaa työelämässä ja vähemmän tienaava jää lapsen kanssa kotiin.
Onneksi nykyään näkee isejä lasten kanssa ja ovat poissa työelämästä, mutta edelleen tasa-arvosta poimitaan ne marjat ja valitetaan sitten kun pitää tehdä kotityöt ja hoitaa lapsia.
Vaikka oli mahdollisuus valita toisinkin.
Haluttiin ne lomamatkat ja muut taloudelliset edut. Sitten halutaan että mies tekisi pitkien päivien päätteeksi ne tekemättömyydet kotitöissä...
Aika halpamaista minusta.
Olin minäkin äitiyslomalla, mutta silloin elin säästöillä. Ja maksoin miehenkin menoja. Miehellä on myös mahdollisuus jäädä kotiin.
Kyllä se miehen mahdollisuus on yleensä ihan puhetta. Käytäntöä ei näy koskaan.
Aina valehdellaan ääneen että kyllä miehellä on mahdollisuus ja miehellä on mahdollisuus.
Kun ei vaan näy käytännössä mitenkään.
Että ihanko olit äitiyslomalla ihanko...
Tuon jankuttamisen sijaan pitäisi tukea miehiä ja antaa heille myös mahdollisuus olla kotona vuosia. Se lähtee teistä naisista se.
Sanoista tekoihin ja vähän äkkiä!
Ehdotin miehelleni asiaa ja hänen vastaus oli "en ikinä pystyisi jäämään kotiin lapsen kanssa" ja lopulta minäkin laskin vain päiviä milloin pääsen takaisin töihin. Kyllähän siinä pää alkaa hajoilemaan neljän seinän sisällä pienen lapsen kanssa pidemmän päälle.
Samaa ongelmaa ei olisi jos mies olisi pienituloinen.
Asioita voi luontaisesti valita ja suosia.
Asiosita voi seurusteluaikana ottaa selvää ja tehdä keskusteluja ja päätelmiä.
Sinä valitsit huonon miehen. Moni muu mies olisi ollut parempi, nyt kärsit huonosta valinnastasi.
Minulla oli elämäni ihanimmat kolme vuotta lapsen kanssa kotona koti-isänä. Pää ei hajonut yhtään.
Kerkesin siivota, kokata, käydä kaupassa, viedä lapsen pariksi tunniksi ulos ja kerkesin urheilla.
Päinvastoin työelämässä se pää hajoaa ja työelämä on pahasti sairastunut.
Antakaa naiset miehillenne mahdollisuus olla kotona lasten kanssa, niin parisuhdekin elävöityy.
Ottakaa suurempi vastuu taloudesta.
Öö minä naisena tienaan hieman enemmän kuin mieheni. Ja jäin kotiin. Mies ei halunnut. Hoitaa kyllä lapsen ja kotityöt.
Jep, minäkin tienasin 1,5 x mieheni palkan, olin viisi vuotta kotona. Mies ei halunnut olla. Kaikki olivat iloisia ja tekivät mistä nauttivat.
Tämä! Ukko ei siis löydä jääkaapista tarvikkeita joista tehdä ruokaa! Jos siis puudäb että tee sö tönään ruoka niin se katsoo kaappiin ja ssnoo ettei ole mitään mistä tehdä!? Vaikka siellä on tadan perunat, sipulit, kananpalat, kermapurkki -ihan kaikki.
Jos se saa päättää niin se on sittrn valmis pinaattikeitto ja siihen keitetty kananmuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää antaa sille selkeä tehtävä.
Lakanat pois sängystä
Koneeseen 60 asteeseen, valkopesujauhetta 50 ml
Puhtaat lakanat sänkyynjne.
Itse mahdollistat tuon sluibailun sillä, että teet kaiken.
Et ihan tainnut ymmärtää aloituksen pointtia, se ei ollut se pitääkö antaa selkeät ohjeet vai ei.
Pointiton on pointtaus pointtaajan pointittoman.
aloittajan tarkoitus on vain kitistä itse aiheutetuista ongelmista.
ei ole pakko tehdä lapsia, ei ole pakko asua miehen kanssa..
Pakkoko niitä penskoja on tehdä niin paljon, että työmäärän alle uupuu. Jos nainen on hoitanut kotia ja tehnyt metatyötä 15 vuotta, luulisi, että pian alkaa loppua ne jalat, joihin kengät jää koko ajan pieniksi