Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Se oma hillotolppa taitaa ajaa nyt kaiken edelle. On se jännää tuo vallanhimo ( tässä kohtaa: rahan=etuuksien). Siinä kyllä periaatteet saavat väistyä."

Vierailija
14.07.2023 |

Tässä ote aiemmasta avauksesta koskien eduskuntapuolueen luottamusta hallitukseen sekä Riikka Purraan. Tämä ote kertoo hyvin sen minkä takia Purraa vastaan täällä ja muilla alustoilla on noustu.

Suomessa on tuensaajia, etuuksien saajia paljon ja he pelkäävät tulevaisuutensa ja oman hillotolppansa puolesta.

Purra ja hallitus tulee mitä suurimmalla todennäköisyydellä nauttimaan eduskunnan enemmistön luottamusta myös tämän hälyn jälkeen. Mistään äänestyksestä ei ole ollut vielä puhetta, on ollut puhe siitä tuleeko se olemaan aiheellista tai pikemminkin toiveiden mukaista. Tämä tarkoittaa sitä, että hallitusohjelma ei tule muuttumaan. Jos kävisi niin, että Purra korvattaisi toisella henkilöllä, tämä ei tarkoita sitä, että hallitusohjelma muuttuisi.

Kaikki tämä sähellys ja hallituksen työrauhan rikkominen ei aiheuta ainakaan mitään positiivista tulevaan.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi myös toivottavaa ja jokaisen oman edun mukaista, että perehdyttäisiin asioihin, joista kirjoittaa tai joihin kantaa ottaa kantaa.

Jos aiot kommentoida, toivon että olet tehnyt taustatyösi ja lukenut kaikki ne kirjoitukset, joista Purraa arvostelet. Toivon myös, että olet lukenut hallitusohjelman ja sisäistänyt sen.

Vierailija
2/33 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi myös toivottavaa ja jokaisen oman edun mukaista, että perehdyttäisiin asioihin, joista kirjoittaa tai joihin kantaa ottaa kantaa.

Jos aiot kommentoida, toivon että olet tehnyt taustatyösi ja lukenut kaikki ne kirjoitukset, joista Purraa arvostelet. Toivon myös, että olet lukenut hallitusohjelman ja sisäistänyt sen.

Mitä tarkoitat? Että hallitusohjelma on kaikkien suomalaisten kannalta katsottuna erinomainen ja että ministeri Purra ei ole kirjoittanut mitä on kirjoittanut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen. Olen lukenut hyvin tarkkaan. Yhteiskuntatieteiden maisterina ja 20 vuoden työkokemuksella ymmärrän myöskin mitä hallituksen suunnitelmat tekevät tälle kansalle ja miten kauaskantoiset vaikutukset sillä on. Hallitusohjelma on tuhoisa tälle yhteiskunnalle.

Ja tämä hallitus on tullut kalliiksi meille jo nyt.

Tämän hallituksen takia maariski laukesi. Pörssiosakkeiden arvosta on Orpon hallituksen aikana hävinnyt 24 miljardia, kun Suomen maabrändin kuva heikkeni.

Lähteet:

Sijoittaja.fi 12.7.2023

Kauppalehti 12.7.2023

Vierailija
4/33 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On arvattavaa, ettei monella ole kommentoitavaa tähän, koska tämä on se syy miksi asiat ovat niin kuin ne ovat.

Monelle on ollut tärkeämpää hyök ätä Purraa vastaan, kuin se miltä kansan epäyhtenäisyys ja hallitus näyttävät ulospäin. Kaikkein tärkein monelle on vain se, ettei tarvitse itse yrittää tehdä mitään oman elämän ja sen kustantamisen eteen. On totuttu siihen, että valtiolta saa. Se ei tule enää menemään niin, tekivät täällä ihmiset mitä tahansa.

Se adressi Purran erottamista koskien olisi ollut naurettava ellei se olisi ollut järkyttävä. Ihmiset saivat ostaa ääniä - ostaa ääniä, kuin jossain korruptoituneessa itänaapurissa.

Sääli.

Vierailija
5/33 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan korkeakoulutettu ulkomaalainen halua tulla tänne töihin, jos hallitusohjelma menee läpi. Juuri ne ihmiset mitä Suomen talous tarvitsee, ei tänne tule.

Uskomattoman surkeaa talouspolitiikkaa tältä hallitukselta.

Vierailija
6/33 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liki seitse mänkymmentä T u hatta nimeä,

Käyhän sinäkin vaatimassa pur. ran eroa

ad.

(ressit piste ceeoomm

Vierailija
7/33 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos edellinen hallitus olisi elänyt hillitysti nyt ei tarvisi kiristää. Nyt on kuin siivottaisiin teinibileiden jälkiä.

Vierailija
8/33 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat? Että hallitusohjelma on kaikkien suomalaisten kannalta katsottuna erinomainen ja että ministeri Purra ei ole kirjoittanut mitä on kirjoittanut?

Sinulle on oikeastaan täysin turhaa sanoa mitään, koska olet yksi niistä, jotka tuntematta asioita haluat ajaa omaa etuasi. Jos olisit sisäistäen lukenut kirjoitukset, sinun ei täällä tarvitsisi tehdä joukoittain aloituksia /vastauksia (kuinka vaan), joissa hyökkäät Purraa vastaan. Hyökkäämällä yksittäistä ihmistä vastaan osoitat sen millainen sinä itse olet ihmisenä.

Sinä et ole lukenut sisäistäen Purran tekstejä.

Vierailija
9/33 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On arvattavaa, ettei monella ole kommentoitavaa tähän, koska tämä on se syy miksi asiat ovat niin kuin ne ovat.

Monelle on ollut tärkeämpää hyök ätä Purraa vastaan, kuin se miltä kansan epäyhtenäisyys ja hallitus näyttävät ulospäin. Kaikkein tärkein monelle on vain se, ettei tarvitse itse yrittää tehdä mitään oman elämän ja sen kustantamisen eteen. On totuttu siihen, että valtiolta saa. Se ei tule enää menemään niin, tekivät täällä ihmiset mitä tahansa.

Se adressi Purran erottamista koskien olisi ollut naurettava ellei se olisi ollut järkyttävä. Ihmiset saivat ostaa ääniä - ostaa ääniä, kuin jossain korruptoituneessa itänaapurissa.

Sääli.

Purra on ihan itse kirjoittanut nämä asiat aivan järkyttävällä tyylillä. Tuollaisella ihmisellä täytyy olla ihan hirveän ruma luonne. Minulle Purra on vastenmielinen ällötys🤮

En allekirjoittanut adressia, vaikka olen vasemmistolainen. Nyt katsotaan miten hienosti oikeisto pelastaa Suomen. Niinhän ne lupasi. Alku on ainakin todella surkea.

Vierailija
10/33 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan korkeakoulutettu ulkomaalainen halua tulla tänne töihin, jos hallitusohjelma menee läpi. Juuri ne ihmiset mitä Suomen talous tarvitsee, ei tänne tule.

Korkeakoulutettu ihminen aivan varmasti ylittää sen tulorajan, jonka hallitus on asettanut. Korkeakoulutettu ihminen myös ymmärtää sen millainen maa Suomi on. Suomi ei ole muuttunut maana miksikään tämän kolmen viikon aikana ja sinä aikana, jona tämän maan etuuksien saajan ovat nostaneet yksittäisen ihmisen tikun nokkaan.

Vierailija
11/33 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liki seitse mänkymmentä T u hatta nimeä,

Käyhän sinäkin vaatimassa pur. ran eroa

ad.

(ressit piste ceeoomm

🙏

Vierailija
12/33 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos edellinen hallitus olisi elänyt hillitysti nyt ei tarvisi kiristää. Nyt on kuin siivottaisiin teinibileiden jälkiä.

Ei jumalauta. Vieläkö sinä sokeasti uskot tähän sinulle syötettyyn mantraan?🤦

Vierailija
13/33 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääli.

Purra on ihan itse kirjoittanut nämä asiat aivan järkyttävällä tyylillä. Tuollaisella ihmisellä täytyy olla ihan hirveän ruma luonne. Minulle Purra on vastenmielinen ällötys🤮

En allekirjoittanut adressia, vaikka olen vasemmistolainen. Nyt katsotaan miten hienosti oikeisto pelastaa Suomen. Niinhän ne lupasi. Alku on ainakin todella surkea.

Eli annat mieluummin tuhria kuin näytöt mitä mieltä olet. Raukkamaista jos minulta kysytään.

Vierailija
14/33 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuliko entisen hallituksen aikaan?

Vierailija
15/33 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sääli.

Mieli sai ras purra on. On minun mielipiteeni.

Vierailija
16/33 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korkeakoulutettu ihminen aivan varmasti ylittää sen tulorajan, jonka hallitus on asettanut. Korkeakoulutettu ihminen myös ymmärtää sen millainen maa Suomi on. Suomi ei ole muuttunut maana miksikään tämän kolmen viikon aikana ja sinä aikana, jona tämän maan etuuksien saajan ovat nostaneet yksittäisen ihmisen tikun nokkaan.

Et sitten ole lukenut eri medioista täällä jo olevien menestyneiden ja korkeakoulutettujen ulkomaalaisten mielipiteitä hallitusohjelmasta?

Luepa niin ymmärrät.

Vierailija
17/33 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai kansa on kiinnostunut hillotolpasta, eikös se ole Purra, joka haluaa pysyä vallankahvassa hinnalla millä hyvänsä?!

Vierailija
18/33 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen. Olen lukenut hyvin tarkkaan. Yhteiskuntatieteiden maisterina ja 20 vuoden työkokemuksella ymmärrän myöskin mitä hallituksen suunnitelmat tekevät tälle kansalle ja miten kauaskantoiset vaikutukset sillä on. Hallitusohjelma on tuhoisa tälle yhteiskunnalle.

Tämän hallituksen takia maariski laukesi. Pörssiosakkeiden arvosta on Orpon hallituksen aikana hävinnyt 24 miljardia, kun Suomen maabrändin kuva heikkeni.

Lähteet:

Sijoittaja.fi 12.7.2023

Kauppalehti 12.7.2023

Tämä on niin järkyttävä kommentti, että tämän avaamiseen taas menisi aikaa. Ota sinä selvää siitä minkä takia pörssikurssit Suomessa ovat laskeneet ja mieti nyt tarkkaan sitä ovatko ne laskeneet kolmen viikon aikana, kun hallitus ja eduskunta ovat olleet lomalla - ovatko ne tämän loman aikana hallituksen syystä ja takia laskeneet. Mieti nyt tarkkaan olisiko syy jossain muualla. Ota avuksi esim arvopaperilehti tai muu vastaava aviisi auttamaan.

Huh huh...

Vierailija
19/33 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa yksi esimerkki. Lisää voit penkoa itse.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000009713059.html

Vierailija
20/33 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähteet:

Sijoittaja.fi 12.7.2023

Kauppalehti 12.7.2023

Tämä on niin järkyttävä kommentti, että tämän avaamiseen taas menisi aikaa. Ota sinä selvää siitä minkä takia pörssikurssit Suomessa ovat laskeneet ja mieti nyt tarkkaan sitä ovatko ne laskeneet kolmen viikon aikana, kun hallitus ja eduskunta ovat olleet lomalla - ovatko ne tämän loman aikana hallituksen syystä ja takia laskeneet. Mieti nyt tarkkaan olisiko syy jossain muualla. Ota avuksi esim arvopaperilehti tai muu vastaava aviisi auttamaan.

Huh huh...

Huh huh itsellesi. Kertomasi asiat vaikuttavat, mutta niin vaikuttaa myös maabrändi. Sitä et voi kieltää. Joten jätäpä se huh - huhtelusi muualle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi