Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkäri tuomittiin seksuaalisesta hyväksikäytöstä

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
42/83 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turvallisuus vaarantuu siinä vaiheessa kun annetaan tämän alan ihmisille vapaus toimia ammatissa, vaikka ovat vaurioittaneet henkilöä fyysisesti tahallisesti. Nollatoleranssi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
46/83 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoja nostoja tärkeästä aiheesta

Vierailija
48/83 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainoa josta tuntuu, että uutisella yritetään luoda kuvaa, että tuomio olisi tullut liian vähäisillä todisteilla? Jotain jätetään kertomatta, vai eikö toimittaja ole saanut tarpeeksi tietoa käsiinsä. En löytänyt tapauksesta uutisia muualta.

Mutta kun tuomio tuli ilman todisteita. Mutta 99% noista tapauksista tuomitaan ihan lonkalta.

Suomessa ei seksuaalirikoksista vaadita mitään todisteita. Vaan ainoastaan uhrin sana riittää jos tuomari häntä uskoo.

Vierailija
51/83 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on loputtomasti!!!

Vierailija
52/83 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista lääkärialoista löytyy näitä

Vierailija
53/83 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 15 ja oma lääkärini oli pois töistä, jouduin mennä vieraalle mieslääkärille uusimaan e-pillerireseptiä. Oma lääkärini oli nainen ja edellisellä kerralla juuri tehnyt tarvittavat tutkimukset, mikä luki myös papereissani. Eli tosiaan olisi pitänyt helposti saada uusittua vain resepti. Tämä oli aikaa ennen sähköisiä reseptejä.

Vastaanotolla oli sitten joku 50-vuotias mies, joka sanoikin, että minun pitää riisua vaatteeni. Tekee tutkimukset. Kun olin vaatteitta, hän käänsi minut selkä itseensä päin ja käski kumartumaan. Seisoi todella lähellä ja suoritti "sisätutkimuksen" työntämällä sormensa sekä taka- että etupuoleeni. Jähmetyin, enkä osannut muuta kuin totella. Tämän jälkeen piti mennä vielä hoitopöydälle, missä "tutki" rintojani ja teki uuden "sisätutkimuksen". Hyi h**vetti, miten pahoin voin ton jälkeen. En edes tajunnut kertoa kellekään saati tehdä ilmoitusta. Vasta aikuisena tajusin, mutta on jo liian myöhäistä.

Vierailija
54/83 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Suomessa uutisoida kuin jenkeissä?

Vierailija
55/83 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olin 15 ja oma lääkärini oli pois töistä, jouduin mennä vieraalle mieslääkärille uusimaan e-pillerireseptiä. Oma lääkärini oli nainen ja edellisellä kerralla juuri tehnyt tarvittavat tutkimukset, mikä luki myös papereissani. Eli tosiaan olisi pitänyt helposti saada uusittua vain resepti. Tämä oli aikaa ennen sähköisiä reseptejä.

Vastaanotolla oli sitten joku 50-vuotias mies, joka sanoikin, että minun pitää riisua vaatteeni. Tekee tutkimukset. Kun olin vaatteitta, hän käänsi minut selkä itseensä päin ja käski kumartumaan. Seisoi todella lähellä ja suoritti "sisätutkimuksen" työntämällä sormensa sekä taka- että etupuoleeni. Jähmetyin, enkä osannut muuta kuin totella. Tämän jälkeen piti mennä vielä hoitopöydälle, missä "tutki" rintojani ja teki uuden "sisätutkimuksen". Hyi h**vetti, miten pahoin voin ton jälkeen. En edes tajunnut kertoa kellekään saati tehdä ilmoitusta. Vasta aikuisena tajusin, mutta on jo liian myöhäistä.

Tee ilmoitus, että tietävät poliisit pistää merkille tyypin touhut. Ties vaikka pedari...

Vierailija
56/83 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole liian myöhäistä

Vierailija
57/83 |
02.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole liian myöhäistä

On. Se on eläkkeellä ja nimen saadakseni pitäisi tilata paperiset kertomukset jostain ikivanhasta arkistosta. Mutta tosiaan, eläkkeellä on, jos ylipäänsä elossa.

Vierailija
58/83 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylilääkäri.

Lapsiparka.

Vierailija
59/83 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmasti saa pitää lääkärin oikeudet, eikä edes huomautusta saa.

Lääkärin oikeuksiin ei kai puututa kuin kilpirauhaslääkkeiden määräyksestä.

Kilpirauhasen vajaatoiminta tuli pitkien syöpähoitojen ja elinsiirron jälkeen. 

Toivon, että teillä kaikilla tärppää samalla tavalla.

Vierailija
60/83 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän