Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies löi nyrkillä tuulilasiin

Vierailija
25.06.2021 |

Meillä tuli riitaa eilen siitä, kun minua harmitti että oltiin jo viikko sitten puhuttu että vietetään juhannus yhdessä, mutta mies sitten eilen sanoikin että lähtee siskonsa ja hänen poikaystävän kanssa paistamaan makkaraa päivällä, ja on joskus sen jälkeen minun kanssani (eli todennäköisesti vasta illalla). Harmittelin myös sitä, että miksi minua ei kysytty mukaan, niin mies vain sanoi jotain ympäripyöreää että joskus toiste sitten..

Noh, kun siinä autossa sitten tuli sanaharkkaa, niin mies löi nyrkillä autonsa tuulilasiin. Lasi meni siis rikki. Minusta tuo oli pelottavaa ja olin lopun matkaa autossa aivan hiljaa.

Onko tuollainen ok käytöstä häneltä?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex löi ensin nyrkin seinästä läpi ja parin kuukauden päästä seinä vaihtui muhun.

Kannattaa miettiä haluatko katsella enää.

Miksiköhän mies ei puhunut että ei haluaisi enää jatkaa suhdetta? Millä tyylillä tahansa.  Ihan helppoa.  Rikkoa nyt seinä, eikö ollut hänen omansa? 

Vierailija
42/69 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, alapas sinäkin viettää nyt Juhannusaatto iltaa ja lopeta palstalla provoilu.

Kun sinulla ei ole edes sitä miesystävää.   Sinulla on mielikuvitus miesystävä.

Rupee katteleen vaikka telkkaria tai elokuvia ja sarjoja Areenasta tai muusta suoratoistosta, niin rauhoitut.

Keksit tään provon tänään, kun perhe-ja muut parisuhde provot olet jo tällä erää loppuun käyttänyt.

Rauhoitu.

Hyvää Juhannusta sinulle!

Juhannus on pakanajuhla.

Pakanahenget ne täällä riekkuu ja tuottaa pahaa mieltä ympäriinsä. Jeesus ei tuollaista sallisi.

Ap on riivattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä trolli.

Onneksi palstalehmä on vielä tyhmempi ja uskoo kaiken.

Vierailija
44/69 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei miehestä kuulunut tänään kuin yksi viesti n. 4 tuntia sitten. Ei näköjään kiinnotele viettää juhannusta kanssani. Tiedämpähän nyt itsekin jatkaa elämää eteenpäin.

- Ap

Vierailija
45/69 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuulilasi hajoaa ihan satavarmasti nyrkin iskusta. Olen 80kg mies ja lyönyt ihan ulkopuolelta tuulilasin tuhannenpaskaksi.

Vierailija
46/69 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muka tuulilasi voi mennä rikki nyrkiniskusta.   En usko sanaakaan koko ap:n sepitteestä.

Tuulilasista en tiedä, mutta sivuikkunan saa ainakin lyötyä nyrkillä palasiksi. Olin autossa, kun eksä päätti hyökätä kimppuun... Raivosi auton ulkopuolella ja löi ikkunan paskaksi, kun mulla oli ovet lukossa eikä päässyt autoon mua retuuttamaan.

Vierailija
47/69 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten muka tuulilasi voi mennä rikki nyrkiniskusta.   En usko sanaakaan koko ap:n sepitteestä.

Wut?!!?

Kyllä se menee kun tarpeeksi kovaa lyö. On todennettu. Vähän samanlaisessa tilanteessa, mutta raivosin yksikseni kylläkin, kun eräs toinen autoilija ei osannut ajaa kaupungilla. Haha, nuorena sitä on vähän hermo herkemmässä kun on testot korkealla vielä :D

Vierailija
48/69 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
49/69 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tollanen mies. Väkivalta kohdistuu ensin esineisiin, sitten sinuun. Se on varma kaava, ihan satavarma.

Vierailija
50/69 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö miehen käteen käynyt mitään? Tuulilasi on vahvaa kamaa.

Tuulilasi on kyllä suunniteltu hajoamaan.

Vierailija
51/69 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on miehenne heikkoja jos eivät tuulilasia saa hajoamaan.

Vierailija
52/69 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on viisi veljeä ja isä. Jokaisen kanssa olen jossain vaiheessa riidellyt, joskus rajustikin. Kukaan heistä ei KOSKAAN ole rikkonut mitään riidellessämme tai käyttäytynyt muuten väkivaltaisesti. Tuo on kuule todella vakavaa, jos mies lyö autosta ikkunan rikki. Pelasta itsesi ja lähde suhteesta. Normaali terve mies ei käyttäydy noin.

Vierailija
53/69 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmintä mitä voit ap itsellesi tehdä , on roikkua tuollaisen mielipuolen lahkeessa. Vai oletko sitä lajia , joka odottaa, että seuraavaksi tyyppi mottaa sinua. Ei sillä oo kaikki muumit laaksossa.

Vierailija
54/69 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä tollanen mies. Väkivalta kohdistuu ensin esineisiin, sitten sinuun. Se on varma kaava, ihan satavarma.

Asian vierestä, mä olisin muuten samaa mieltä, mutta mun mies on jonkinlainen poikkeus. Ollaan oltu yhdessä kohta 20v, ja mies hurjasti suuttuessaan saattaa joko viskoa tavaroita (poispäin minusta tai muista ihmisistä), tai lyödä vaikka nyrkin seinään. Ei ole silti ikinä lyönyt minua tai käyttäytynyt mua kohtaan väkivaltaisesti, vaikka suhteen alussa ekan tällaisen riidan jälkeen olin juurikin sitä mieltä, että ei kannata jatkaa, turpiin tulee. Nyt ollaan jo tylsiä keski-ikäisiä eikä juuri edes enää mistään tapella. Mutta oon lähtökohtaisesti samaa mieltä, että yleensä tuollainen tavaroihin kohdistuva aggressiivisuus on huono merkki tulevasta, ja mun mies on vaan poikkeus jota ei kannata yleistää.

Vierailija
55/69 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minulle tuo lasin lyöminen ei nyt ollut se pahin asia, vaan tuo että mies ei oikeasti selvästi ollut tosissaan kanssani, kun rikkoi lupauksensa juhannuksen vietossa eikä ole koko päivänä vastannut kuin tasan yhteen viestiini. Varmaan parempi toivotella miehelle tervemenoa pois elämästäni.

- Ap

Vierailija
56/69 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on jotain vinkkejä miten unohtaa ihminen kokonaan ja mennä eteenpäin, niin otetaan ihmeessä vastaan. En enää usko miehen sanoihin, että olisi tosissaan, kun nytkin 5 tuntiq mennyt että ei vastannut yhtään mitään, ja eilen lupasi että näkee minua sitten kun on päivällä ollut paistamassa makkaraa.

- Ap

Vierailija
57/69 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
58/69 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei miehestä ole kuulunut vieläkään mitään. En ymmärrä miksi ei vaan ole sanonut suoraan että ei halua olla kanssani, aina vaan sanoi että haluaa seurustella ja on tosissaan.. Silti yhtäkkiä ei edes enää vastaa mitään, mennyt 20 tuntia..

- Ap

Vierailija
59/69 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä eilisessä viimeisimmässä viestissään edes sanonut mitään tästä juhannuksesta, ainoa mitä sanoi niin että hänkin haluaa seurustella kunnolla (kun olin laittanut, että en jaksa mitään säätämistä kun haluan normaalin kunnon suhteen).

- Ap

Vierailija
60/69 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta nyt viestittely ja anna tyypin maistaa omaa lääkettään. Asutteko yhdessä? Nenä pystyyn ja pidä ylpeytesi,kenenkään ei kuulu ruinata seuraa..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän