Mies löi nyrkillä tuulilasiin
Meillä tuli riitaa eilen siitä, kun minua harmitti että oltiin jo viikko sitten puhuttu että vietetään juhannus yhdessä, mutta mies sitten eilen sanoikin että lähtee siskonsa ja hänen poikaystävän kanssa paistamaan makkaraa päivällä, ja on joskus sen jälkeen minun kanssani (eli todennäköisesti vasta illalla). Harmittelin myös sitä, että miksi minua ei kysytty mukaan, niin mies vain sanoi jotain ympäripyöreää että joskus toiste sitten..
Noh, kun siinä autossa sitten tuli sanaharkkaa, niin mies löi nyrkillä autonsa tuulilasiin. Lasi meni siis rikki. Minusta tuo oli pelottavaa ja olin lopun matkaa autossa aivan hiljaa.
Onko tuollainen ok käytöstä häneltä?
Kommentit (69)
Eikö miehen käteen käynyt mitään? Tuulilasi on vahvaa kamaa.
Passita äijä vihanhallintakurssille tai jätä se sika.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aukesi iho vähän vuotamaan mutta ei valittanut kipua että ei kai sen pahemmin.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä aukesi iho vähän vuotamaan mutta ei valittanut kipua että ei kai sen pahemmin.
- Ap
No se vielä, että olisi pitänyt puhaltaa vinkujan pipiä.
Kummallista jos sinua ei kutsuttu ja ei huomaavaista jos mies silti menee.
Tuulilasin rikkominenpiste iin päälle. Jätä mies.
Ei arvosta sinua ja kohta käy luultavasti sinuun käsiksi. Valitettavasti. Tsemppiä! <3
Tais sattuu vähän? Miten siulla pysy pokka? 😄
Mua ihmetyttää, että kyselet täällä onko o.k. etkä ole jo laittanut miehelle tekstaria, että tämä oli tässä.
Semmosia ne henkisesti vammaiset on
Ihan oman terveytesi vuoksi, jätä mies heti. Löydät taatusti paremmankin. Jos tämä siis on todellinen eikä keksitty tarina.
Miehellä on toinen nainen. Viettää päivän hänen kanssaan ja illan sinun kanssa.
Ja tuulilasi ei nyt ihan kevyesti rikki mene, taidat ap liioitella.
Ei kovin sopuisalta ja hyvältä tuo yhdessäolonne näytä.
Jos oisin sinä, minä olisin jo lähtenyt johonkin yksin viettämään juhannusta. Vaikka vanhempien luo tai johonkin hotelliin.
Mistä tiedät milloin mies pamauttaa nyrkillä sinua, jos sinun puheesi eivät häntä miellytä.
Provolta vaikuttaa vahvasti.
Ei kai kukaan normaali nainen jää odottamaan yksin, että mies muka menee siskonsa ja tämä poikaystävän kanssa makkaraa paistelemaan. Miksi ap ei voinut mennä mukaan.
Aivan sairasta, mies ei edes ole tosisssan ap:n kanssa, ja tuskin tulee edes illalla ap:n luo.
Sinut on ap jätetty jo ajan sitten, et vain itse tajua sitä.
Mieti tarkemmin asioita, niin huomaat kyllä, miten teillä on viimeaikoina mennyt.
Laita itsesi nätiksi ja lähde viettämään juhannusta muualle, ilman kahelia miestäsi.
Ai...nyt meni mies tekemään tuollaista...😄
Miten muka tuulilasi voi mennä rikki nyrkiniskusta. En usko sanaakaan koko ap:n sepitteestä.
Paha merkki. Kertoo kyllä tulevasta. Kokemusta on.
Uhkaavaa ja väkivaltaa enteilevää käytöstä, tuulilasia ei edes helposti rikki saa, eli täytyy lyödä aivan raivona voimainsa takaa. Ja tämä vieläpä asiasta joka ei nyt niin ihmeellinen ollut. Mitä mies tekee jos teille tulee riitaa jostain oikeasti isosta asiasta?
Minä en jäisi tuohon suhteeseen.
Ex löi ensin nyrkin seinästä läpi ja parin kuukauden päästä seinä vaihtui muhun.
Kannattaa miettiä haluatko katsella enää.
Vierailija kirjoitti:
Provolta vaikuttaa vahvasti.
Ei kai kukaan normaali nainen jää odottamaan yksin, että mies muka menee siskonsa ja tämä poikaystävän kanssa makkaraa paistelemaan. Miksi ap ei voinut mennä mukaan.
Aivan sairasta, mies ei edes ole tosisssan ap:n kanssa, ja tuskin tulee edes illalla ap:n luo.
Sinut on ap jätetty jo ajan sitten, et vain itse tajua sitä.
Mieti tarkemmin asioita, niin huomaat kyllä, miten teillä on viimeaikoina mennyt.
Laita itsesi nätiksi ja lähde viettämään juhannusta muualle, ilman kahelia miestäsi.
Olen kyllä monesti sanonut hänelle, että tuntuu kun hän ei olisi tosissaan vaan huijannut minua siinä, että seurustellaan ja on vakavissaan, mutta todellisuudessa olen vain säätö eikä hän välitä. Mies vaan aina sanoo että on tosissaan ja haluaa seurustella kanssani/olemme yhdessä.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Miten muka tuulilasi voi mennä rikki nyrkiniskusta. En usko sanaakaan koko ap:n sepitteestä.
Siis ei nyt koko lasi ole palasina, vaan kyllä meni lasi rikki siitä kohtaa mihin nyrkki osui. Kova ääni kuului kyllä siitä että varmaan aika täysiä löi.
- Ap
Miten tuo voisi olla ok käytöstä?