Mies löi nyrkillä tuulilasiin
Meillä tuli riitaa eilen siitä, kun minua harmitti että oltiin jo viikko sitten puhuttu että vietetään juhannus yhdessä, mutta mies sitten eilen sanoikin että lähtee siskonsa ja hänen poikaystävän kanssa paistamaan makkaraa päivällä, ja on joskus sen jälkeen minun kanssani (eli todennäköisesti vasta illalla). Harmittelin myös sitä, että miksi minua ei kysytty mukaan, niin mies vain sanoi jotain ympäripyöreää että joskus toiste sitten..
Noh, kun siinä autossa sitten tuli sanaharkkaa, niin mies löi nyrkillä autonsa tuulilasiin. Lasi meni siis rikki. Minusta tuo oli pelottavaa ja olin lopun matkaa autossa aivan hiljaa.
Onko tuollainen ok käytöstä häneltä?
Kommentit (69)
0/5
Peräsmieskään ei rko tuulilasia kädellä.
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehen käteen käynyt mitään? Tuulilasi on vahvaa kamaa.
Sisäpuolelta tuleva isku rikkoo helposti.
Sain nuorena kerran tuollaisen kiukunpuuskan ja mottasin lasiin.
Rikki meni.
Totta puhut. Mä tapoin tuulilasista kärpäsen niin, että iskin kämmenen sen päälle. Enkä edes kovin lujaa, mutta niin vaan ikkuna hajosi.
Vierailija kirjoitti:
Assburger kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö miehen käteen käynyt mitään? Tuulilasi on vahvaa kamaa.
Rikki meni.
Totta puhut. Mä tapoin tuulilasista kärpäsen niin, että iskin kämmenen sen päälle. Enkä edes kovin lujaa, mutta niin vaan ikkuna hajosi.
Et ole ainoa, jolle on noin käynyt.
Tuulilasin vahvuus perustuu kaarevuuteen.
Ulkoa päin kestää paljon, sisältä ei kovin paljoa. Viime talvena rattijuoppo ajoi tässä lähellä puuhun ja tuulilasissa oli pään reikä.
Juoppo oli poistunut omin avuin ja juonut hylsyistä päätellen vielä onnettomuuspaikalla.
Ei ollut lumessa juuri verta.
Ihmettelen sitä, että turvatyyny ei ollut toiminut, autossa olisi pitänyt sellainen olla.
Sama
En tiedä, välillä mietin että vihaako mies minua jostain syystä oikeasti ja sen takia vain valehtelee ummet ja lammet olevansa tosissaan jne vaikka oikeasti ei ole, ja siksi käyttäytyy myös noin aggressiivisesti.. Mutta oikeaa syytähän en saa koskaan selville, kun hän aina vaan väittää olevansa vakavissaan.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
En tiedä, välillä mietin että vihaako mies minua jostain syystä oikeasti ja sen takia vain valehtelee ummet ja lammet olevansa tosissaan jne vaikka oikeasti ei ole, ja siksi käyttäytyy myös noin aggressiivisesti.. Mutta oikeaa syytähän en saa koskaan selville, kun hän aina vaan väittää olevansa vakavissaan.
- Ap
Valehtelethan sinäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- Ap
Valehtelethan sinäkin.
Kuinka niin?
Jaa eipä taida tulla enää kuin trollien kommentteja.
Olisikohan oikeasti paras idea jättää mies.. Tuntuu jotenkin kummalta että olevinaan olen muka varattu, mutta silti juhannuskin menee vaan yksinään.. Miksi ihmeessä hän valehtelee haluavansa olla kanssani, ja ollaan siis oltu kohta vuosi.
- Ap
No kyllähän parisuhteeseen kuuluu halu olla toisen kanssa.
Taidat olla aika tossukka, kun olet tommosen elukan kanssa?
Hän nyt vain on tuollainen parisuhteessa. Nyt sinun vain pitää osata päättää, onko tuo parisuhde sellainen, jota sinä haluat jatkaa.
Tavallisesti parisuhteet ovat ihanimmillaan alkuhuumassa. Eli elätte nyt parisuhteenne huippuhetkiä.
Tätä sarjaa jatkaen...mun ukko pamautti nyrkin ruokapöytään, pöydällä oli mm.paistinpannu jossa jauheliha kastiketta,
Paistinpannu tanssi hetken pöydällä, kunnes koko soossi lensi pitkin seiniä, osa mun puserolle..
Tätä ennen oli ollut paha riita tilanne .
Jos on ostanut auton ja maksaa itse ikkunan, niin sille saa tehdä ihan mitä haluaa. Vaikka pistää koko auton paskaksi. Meillä isäntä on rikkonut paljon kalliita useiden tuhansien vehkeitä mäsäksi, koska on ostanut ne nini voi rikkoa ne.
Minusta ihan ok ja hallittua paineen purkua.
Kerran isäntä nappasi vihkisormuksen riidan päätteeksi sormesta ja puristi sen littuun ja heitti järveen.
Oli maksanut 600oe.
Vierailija kirjoitti:
Tätä sarjaa jatkaen...mun ukko pamautti nyrkin ruokapöytään, pöydällä oli mm.paistinpannu jossa jauheliha kastiketta,
Paistinpannu tanssi hetken pöydällä, kunnes koko soossi lensi pitkin seiniä, osa mun puserolle..
Tätä ennen oli ollut paha riita tilanne .
Siis oliko tämä ap?
Ja kuka tuon sotkun siivosi?
Sillä on toinen. Usko jo!
Exät teki tismalleen samaa vähän ennen kuin päätettiin lopullisesti erota. Molemmilta paljastui uudet hoidot.
Jos et ikinä pääse näytille, miehen official sometilille, kädestä pitoa yms. OLET LAASTARI
Ja kyllä, miehillä voi olla useampiakin tilejä.
Ap, alapas sinäkin viettää nyt Juhannusaatto iltaa ja lopeta palstalla provoilu.
Kun sinulla ei ole edes sitä miesystävää. Sinulla on mielikuvitus miesystävä.
Rupee katteleen vaikka telkkaria tai elokuvia ja sarjoja Areenasta tai muusta suoratoistosta, niin rauhoitut.
Keksit tään provon tänään, kun perhe-ja muut parisuhde provot olet jo tällä erää loppuun käyttänyt.
Rauhoitu.
Hyvää Juhannusta sinulle!
Rikki meni.