Mies löi nyrkillä tuulilasiin
Meillä tuli riitaa eilen siitä, kun minua harmitti että oltiin jo viikko sitten puhuttu että vietetään juhannus yhdessä, mutta mies sitten eilen sanoikin että lähtee siskonsa ja hänen poikaystävän kanssa paistamaan makkaraa päivällä, ja on joskus sen jälkeen minun kanssani (eli todennäköisesti vasta illalla). Harmittelin myös sitä, että miksi minua ei kysytty mukaan, niin mies vain sanoi jotain ympäripyöreää että joskus toiste sitten..
Noh, kun siinä autossa sitten tuli sanaharkkaa, niin mies löi nyrkillä autonsa tuulilasiin. Lasi meni siis rikki. Minusta tuo oli pelottavaa ja olin lopun matkaa autossa aivan hiljaa.
Onko tuollainen ok käytöstä häneltä?
Kommentit (69)
Kyllä tyhjän saa pyytämättäkin ja parempi olla yksin kuin huonossa seurassa.. Mä elin vuosia huonossa parisuhteessa,lasten takia. Mutta eron jälkeen aukeni ihan uusi elämä.
Mies löi tuulilasin rikki eikä tarvinnut mennä sairaalaan? Kannattaisko ruveta nyrkkeilemään ammatikseen?
Ei tämä ole kyllä muutenkaan kunnon parisuhteelta vaikuttanut, mies ei oikeastaan koskaan vietä koko päivää kanssani ja tuollaista 1-2 vuorokauden vastaamattomuutta on ollut usein ennenkin. Jolloin olen käsittänyt että ei siis oikeasti olla yhdessä, ja olen sitten käynyt tinderissäkin. Ei tietysti ihan oikein sekään, mutta en vain jaksa elää tätä käytännössä sinkkuelämää, kun hän ei vietä aikaa kanssani ja toistuvasti ignooraa. Olen miehen kanssa niin monesti käynyt keskustelua siitä, että haluan kunnon suhteen, mutta silti tämä on tuntunut enemmän pelkältä säädöltä, ja että olen miehelle enemmänkin vain hupia.. En tietenkään tinderia käyttäisi, jos olisin oikeasti parisuhteessa, mutta ei tämä sellaista ole. Joten kai nyt oikesti jätän tämän sekoilun taakseni, ja jatkan elämää unohtaen tämän miehen joka todennäköisesti on vain valehdellut minulle.
- Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Provolta vaikuttaa vahvasti.
Ei kai kukaan normaali nainen jää odottamaan yksin, että mies muka menee siskonsa ja tämä poikaystävän kanssa makkaraa paistelemaan. Miksi ap ei voinut mennä mukaan.
Aivan sairasta, mies ei edes ole tosisssan ap:n kanssa, ja tuskin tulee edes illalla ap:n luo.
Sinut on ap jätetty jo ajan sitten, et vain itse tajua sitä.
Mieti tarkemmin asioita, niin huomaat kyllä, miten teillä on viimeaikoina mennyt.
Laita itsesi nätiksi ja lähde viettämään juhannusta muualle, ilman kahelia miestäsi.
Olen kyllä monesti sanonut hänelle, että tuntuu kun hän ei olisi tosissaan vaan huijannut minua siinä, että seurustellaan ja on vakavissaan, mutta todellisuudessa olen vain säätö eikä hän välitä. Mies vaan aina sanoo että on tosissaan ja haluaa seurustella kanssani/olemme yhdessä.
- Ap
päivän naurut
Jotenkin ahdistaa hirveästi, tuo miehen vastaamattomuus ja kaikki.. kohta vuorokausi mennyt.. Ja ennenkin ollut puhetta tästä, olen sanonut miten pahalta tuntuu kun tekee välillä tuota että ignooraa vuorokaudeksi (varsinkin, jos ollut puhetta että nähdään mutta ei sitten nähdäkkään), mies vain väittänyt vastaan että ei muka ihan kokonaista vuorokautta niin tee, ja sama toistuu...
Miksi ei voi vaikka edes viestiä jättää että hei, en halua vakavaa kanssasi tms.. Miksi jatkaa tuota toimintaa, kun tietää että vain ahdistun siitä ja pahoitan mieleni.
Mutta kai se on parempi että mies antaa nyt minulle avaimet vapauteen, niin voin löytää sellaisen miehen joka oikeasti välittää.
-Ap
Marttyrointia ja ruikuttamista ja vakuutteluiden kerjäämistä tuollainen viestittely. Ap haluaa roikkua siinä väkisin, eikä tajua että ei se ruikuttaminen tee siitä miehestä rakastavaa ja hyvää. Tyhjänpäiväistä jankkaamista "sä et OIKEESTI haluu olla mun kans, et sä oikeesti rakasta mua" jne. Blokkaa koko tyyppi, jätä viestittelyt sikseen ja lähde baanalle.
Ei asuta yhdessä. Ja joo lopetan viestittelyn, eilen tosin jo laitoin viestiä että nyt ainakin tiedän että hän ei ole ollut tosissaan kanssani, enkä anna hänen valehdella ja vedättää minua enää ikinä. Ja olen samaa mieltä, jos/kun hän ei halua viettää aikaa kanssani, niin en menetä tuollaisessa tyypissä yhtään mitään.
- Ap