Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tori Spelling herranjumala

Vierailija
25.06.2021 |

Ei ole helppo elämä ollut hänelläkään rikkauksista huolimatta. :(

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/57de6b7a-c4e4-4e91-8530-ff7d24…

Kommentit (97)

Vierailija
41/97 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan nyt viisikymppinen. Näkisitten kuinka turvonnut minä olen aamuisin, ikää 41. Ja jos nuo kuvat on Losista, niin siellähän on aivan jumalattoman kuuma, minä ainakin turpoan kuumalla ilmalla, ja naamarini on tulipunainen vaikken olisi palanut.

Tori ei tosiaankaan ole koskaan mikään kaunotar ollut, mutta se hänen juontama askartelukisa oli minusta hauska. Tietenkin hän sai isän kustantamasta sarjasta paikan, suhteillahan ne kaikki paikat menee.

Vierailija
42/97 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fylliä on laitettu poskipäihin, huuliin ja nasolabiaalit kiristetty eli aika eri näköinen.

Mutta jos ei puhuta ulkonäöstä, hyvinhän tuolla menee kun ei ole päihdeongelmaa. On myös varaa pitää komeaa kuskia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/97 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juhannuksena saa olla vähän turpea. Ehkä tämä on Iltalehdeltä sellainen tsemppijuttu, että kyllä Hollywoodissakin turvotuttaa ja heikotuttaa välillä.

Mua ainakin tsemppas. Itsellä jonkinlainen rupsahduskriisi päällä kun ikää 50 ja mietin, pitäiskö investoida ja tehdä jotain pientä naamalle. Taidan pysytellä luomuna, jos tulos on maailman parhaiden plastiikkakirurgien jäljiltä tuollainen. Joo, tiedän, että tuossa on toimenpiteitä takana paljon, mutta nälkä kasvaa syödessä.

Vierailija
44/97 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä on aivan vääristynyt tuo fylli- ja leikkauskulttuuri. Tori ei koskaan ole ollut kedon kaunein kukkanen, mutta ei silti niin rumaakin, että olisi kannattanut naamaa muotoilla uusiksi.

Harlets sarjassa kauhistuin myös Liv Tyleria, joka on ollut yksi kauneimmista naisista mielestäni ennen. Nyt oli naamassa niin paljon täytettä, että jopa puhe oli hankalaa. Kaunis on yhä, mutta kauniimpi olisi ollut ilman foliotäytenaamaa.

Vierailija
45/97 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onhan nyt viisikymppinen. Näkisitten kuinka turvonnut minä olen aamuisin, ikää 41. Ja jos nuo kuvat on Losista, niin siellähän on aivan jumalattoman kuuma, minä ainakin turpoan kuumalla ilmalla, ja naamarini on tulipunainen vaikken olisi palanut.

Tori ei tosiaankaan ole koskaan mikään kaunotar ollut, mutta se hänen juontama askartelukisa oli minusta hauska. Tietenkin hän sai isän kustantamasta sarjasta paikan, suhteillahan ne kaikki paikat menee.

Los Angelesissa "jumalattoman kuuma" alkukesasta? Kaikkea sita taas kuvitellaan. Ihan on siedettavat kelit ja "May grey ja June gloom".

Vierailija
46/97 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti joku kiristysoperaatio juuri tehty ja naama viel sen jäljiltä turvoksissa. Tuskin jää tuohon jamaan.

Vierailija
47/97 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori oli parikymppisenä oikein nätti ja raikaskasvoinen omalla persoonallisella tavallaan. Iltalehden jutun v.1992 kuvassa hän muuten näyttää aivan Tarja Smuralta tämän missiaikoina.

Nykyinen look muistuttaakin sitten Pete Burnsia tämän loppuaikoina (Dead or alive bändin solisti). Toivotaan että turvotus ja pöhötys on ainoastaan tilapäistä.

Vierailija
48/97 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tori on aina ollut laiha mutta nyt naama on entistäkin kamalampi.

Vierailija
49/97 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrajumala tosiaan tuota naamaa.

Vierailija
50/97 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikki kohdallaan, näyttää normaalilta meikkaavalta naiselta, ja tukiaiselta.

Vierailija
51/97 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko oikeasti ainoa, jonka mielestä Tori näytti jo nuorena Beverly Hillsin aikaan oudolta ja leikellyltä? Ei kauniilta. Sarjaanhan hän pääsi ihan puhtaasti vain isänsä takia

Vierailija
52/97 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fylliä on laitettu poskipäihin, huuliin ja nasolabiaalit kiristetty eli aika eri näköinen.

Mutta jos ei puhuta ulkonäöstä, hyvinhän tuolla menee kun ei ole päihdeongelmaa. On myös varaa pitää komeaa kuskia.

Naama näyttää kyllä siltä että alkoholi maistuu

Vierailija
53/97 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on jokin sairaus. Olen 46-vuotias enkä ole turvonnut aamuisin. Mene lääkäriin.

Vierailija
54/97 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä on tapahtunut!? Ja ihan muutamassa kuukaudessa! Kamalaa. En kyllä liikkuisi ihmisten ilmoilla tuon näköisenä. Nämä pieleen menneet kauneusoperaatiot saavat tuntemaan äkillistä tyytyväisyyttää omaan roikkuvaan tavisnaamaan. Parempi rupsahtaa luomusti.

Brigitte Bardot oli kyllä fiksu, kun ei lähtenyt mukaan noihin kauneusleikkausoperaatioihin.

Vierailija
55/97 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan järkyttävä naama.

Vierailija
56/97 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löydä uutta kuvaa mistään.

Vierailija
57/97 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko oikeasti ainoa, jonka mielestä Tori näytti jo nuorena Beverly Hillsin aikaan oudolta ja leikellyltä? Ei kauniilta. Sarjaanhan hän pääsi ihan puhtaasti vain isänsä takia

Ei se tosiaan mikään suuri kaunotar ollut, mutta itse pidin aikoinaan juuri siitä että Donna näytti normaalilta nuorelta. Amerikkalaisissa sarjoissa on aina ollut vähän se ongelma, että kaikki hahmot näyttävät epärealistisen kauniilta, Tori Spelling oli kuin kuka tahansa teini (lukuunottamatta niitä silikonirintoja, jotka eivät istuneet hänelle sitten ollenkaan).

Vierailija
58/97 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt löytyi kuva. Tuo näyttää kloonilta tai toiselta henkilöltä. Mitä iholle on tehty vai aurinko

Vierailija
59/97 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin 3v. sitten Los Angelesissa. Joka paikka täynnä kyseisen henkilön näköisiä naisia. Kasvot turpeat kuin pallo. Ilmeisesti naisilta katoaa todellisuudentaju siellä. Tungetaan täyteaineita niin paljon, että se koetaan normaaliksi. Friikkishow. Toivottavasti Suomessa naisilla säilyisi suhteellisuudentaju ja osaisimme vanheta luonnollisesti.

Vierailija
60/97 |
26.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti peräpäähän on laitettu täytettä myös. Väljästä mekosta huolimatta erottuu oudot kumpareet lantiolla. Ei hänellä ollut tuon muotoinen vartalo ennestään, vaan oli muistaakseni suora, hyvin hoikka ja kapealanteinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme