Tori Spelling herranjumala
Ei ole helppo elämä ollut hänelläkään rikkauksista huolimatta. :(
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/57de6b7a-c4e4-4e91-8530-ff7d24…
Kommentit (97)
Minusta hän on ollut aiemmin tosi kaunis, kauriin silmät ja muutenkin. Hölmöä kun lähti muokkailemaan kasvojaan, vaikka turvotus varmaan vielä tuosta vähenee, kasvot ovat muuttuneet liikaa kun entistä Toria ei tunnista. Madonnalle tehtiin myös liikaa, toivottavasti Gwen S ei mene noin pitkälle kasvojensa kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä en näihin puutu, mutta nyt on kyllä aivan helvetin epäonnistunutta settiä tuo naamavärkin "korjailu", järkyttävän näköinen naisparka ☹️😮
Joo tässä sanottu kaikki tarvittava AMEN!
Tori on Aaron Spellingin tytär, ja on upporikas suku. Miten hän on valinnut tuollaisen kirurgin, joka ei osaa hommaansa? Kardashianit käyvät kauneusoperaatioissa ja ne tehdään tosi huolellisesti, ei synny edes mustelmanaamaa toipumisvaiheessa (katsoin tästä dokumentin). Kris Jennerin kasvot kiristettiin ja toipui tosi nopeasti, eikä naama näytä ankalta. Jane Fonda on myös erittäin onnistuneesti 'kiristetty'.
Kauhulla katson itseni ikäistä Tiina Jylhää, "kauneusklinikan" omistajaa, joka näyttää vanhemmalta ja rumemmalta kuin ikinä näyttäisi, jos ei olisi tehnyt mitään operaatioita tuossa putiikissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan nyt viisikymppinen. Näkisitten kuinka turvonnut minä olen aamuisin, ikää 41. Ja jos nuo kuvat on Losista, niin siellähän on aivan jumalattoman kuuma, minä ainakin turpoan kuumalla ilmalla, ja naamarini on tulipunainen vaikken olisi palanut.
Tori ei tosiaankaan ole koskaan mikään kaunotar ollut, mutta se hänen juontama askartelukisa oli minusta hauska. Tietenkin hän sai isän kustantamasta sarjasta paikan, suhteillahan ne kaikki paikat menee.
Sulla on jokin sairaus. Olen 46-vuotias enkä ole turvonnut aamuisin. Mene lääkäriin.
Samaa ihmettelin. Olen 47 vuotias ja en todellakaan ole turvonnut aamuisin tai yleensäkään koskaan.
Nyt Losissa on ollut kuuma, mutta ei siellä nyt ikään jumalattoman kuuma ole ja aamut voivat olla hyvinkin pilvisiä. Tuuli mereltä voi olla myös viileää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan nyt viisikymppinen. Näkisitten kuinka turvonnut minä olen aamuisin, ikää 41. Ja jos nuo kuvat on Losista, niin siellähän on aivan jumalattoman kuuma, minä ainakin turpoan kuumalla ilmalla, ja naamarini on tulipunainen vaikken olisi palanut.
Tori ei tosiaankaan ole koskaan mikään kaunotar ollut, mutta se hänen juontama askartelukisa oli minusta hauska. Tietenkin hän sai isän kustantamasta sarjasta paikan, suhteillahan ne kaikki paikat menee.
Sulla on jokin sairaus. Olen 46-vuotias enkä ole turvonnut aamuisin. Mene lääkäriin.
Samaa ihmettelin. Olen 47 vuotias ja en todellakaan ole turvonnut aamuisin tai yleensäkään koskaan.
Nyt Losissa on ollut kuuma, mutta ei siellä nyt ikään jumalattoman kuuma ole ja aamut voivat olla hyvinkin pilvisiä. Tuuli mereltä voi olla myös viileää.
Mulle on tullut turvotusta kortisoliongelmien takia. Muuten tuossa yhdessä kuvassa näyttää ihan kuunaamalta.
Vierailija kirjoitti:
Tori on Aaron Spellingin tytär, ja on upporikas suku. Miten hän on valinnut tuollaisen kirurgin, joka ei osaa hommaansa? Kardashianit käyvät kauneusoperaatioissa ja ne tehdään tosi huolellisesti, ei synny edes mustelmanaamaa toipumisvaiheessa (katsoin tästä dokumentin). Kris Jennerin kasvot kiristettiin ja toipui tosi nopeasti, eikä naama näytä ankalta. Jane Fonda on myös erittäin onnistuneesti 'kiristetty'.
Kauhulla katson itseni ikäistä Tiina Jylhää, "kauneusklinikan" omistajaa, joka näyttää vanhemmalta ja rumemmalta kuin ikinä näyttäisi, jos ei olisi tehnyt mitään operaatioita tuossa putiikissaan.
Kris Jenner, voi ollapa 65-vuotiaana yhtä hyvän näköinen...
Toinen epäonnistuneessa kauneusleikkauksissa käynyt on Hunter Tylo eli Kauniiden ja Rohkeiden Taylor. Nuorena, varsinkin Kaunareiden alkuaikoina oli ihan jumalattoman kaunis nainen,voisi jopa sanoa että eräs kauneimmista naisista maailmassa. Nyt jotain ihan käsittämättömän kauheaa... Tori taas ei ole mielestäni ollut ikinä mitenkään erityisen kaunis, oli pinnalla ja sarjoissa vaan koska isänsä on eräs Aaron.
Pitkäkasvoinen kuten Li. Eli naama kun valuu täytyy tehdä jotain.
Pieleen meni,
Turvoksissa operaatiosta.
Hevosnaama ollut aina ei siitä hyvää saa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan vielä kun Beverly Hills -aikaan Tori kovasti vakuutti haastatteluissa saaneensa roolin täysin omilla ansioillaan eikä kukaan tiennyt hänen sukutaustastaan mitään. Muuten vain isänsä oli sarjan tuottaja ja koko tuotantoyhtiön perustaja.
Onko näytellyt missään ennen tai jälkeen sarjan?
Mä näin kerran jonkun maailman surkeimman trillerin, jossa näyttelivät Tori ja hänen miehensä. Leffa taisi olla nimeltään the House sitter ja siinä hän vahti jonkun rikkaan äijän taloa, josta joku yritti varastaa jotain. Varasta esitti hänen miehensä ja tietysti Tori himoitsi tätä miestä.
Se oli niin huono leffa, että haluaisin melkein nähdä sen uudelleen. :D
Hänen ex-mies on vielä rumempi nyt 50+. Ei ne miehetkään aina komistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistan vielä kun Beverly Hills -aikaan Tori kovasti vakuutti haastatteluissa saaneensa roolin täysin omilla ansioillaan eikä kukaan tiennyt hänen sukutaustastaan mitään. Muuten vain isänsä oli sarjan tuottaja ja koko tuotantoyhtiön perustaja.
Onko näytellyt missään ennen tai jälkeen sarjan?
Mä näin kerran jonkun maailman surkeimman trillerin, jossa näyttelivät Tori ja hänen miehensä. Leffa taisi olla nimeltään the House sitter ja siinä hän vahti jonkun rikkaan äijän taloa, josta joku yritti varastaa jotain. Varasta esitti hänen miehensä ja tietysti Tori himoitsi tätä miestä.
Se oli niin huono leffa, että haluaisin melkein nähdä sen uudelleen. :D
So bad it's good😄
Joo, näyttää erilaiselta kuin 20 - 25 vuotta sitten. Miltä itse näytiette 20 vuotta sitten? Miltä tulette näyttämään 20 vuoden kuluttua?
Antakaa ihmisten olla ja tehdä kasvoilleenkin mitä haluavat. Ei ole teiltä pois, päinvastoin, saatte ihan ilmaiseksi ihmeteltävää ja kauhisteltavaa.
Tämäkin nainen on lapsesta saakka ollut julkisuudessa. Ihan varmasti on paineita olla tietyn näköinen, kun Pirkko Vantaaltakin kokee paineita ulkonäöstään, vaikka Pirkkoa ei tunne kukaan.
hyvä, että on nimi auton kyljessä, ei olisi muuten helppo tunnistaa. tuo leikkelymuoti on oikeasti ihan järjetöntä. Asutaan kaupungissa, jossa on paljon hollywood-julkkiksia ja nähdää heitä usein ilman täyttä meikkausta ja ns. pieruverkkareissa ja muissa normivaatteissa ja kyllä oikeasti täytyy sanoa, että ihmisille tekisi hyvää nähdä miltä leikelty naama näyttää ilman meikkiä ja suorassa ja paljastavassa auringonvalossa. Se ei ole nätti näky ja lähestulkoon kaikki näistä näkemistäni julkkiksista ovat olleet paljon kauniimpia ja nuorekkaampia ennen leikkauksia. Ongelmana on se, että täältä saa ihan minkä tahansa leikkauksen eikä lääkärit kieltäydy. Enne leikkausta pitää vain allekirjoittaa vastuuvapautuspaperit, että ymmärtää, että voi kuolla (silti kukaan ei oikeasti tuota riskiä ymmärrä eikä potilaalta myöskään varmisteta, että ymmärtääkö) ja jos sattuukin kuolemaan tämän leikkauksen yhteydessä, niin lääkäriä tai lääkärikeskusta tai heidän edustajiaan ei saa haastaa oikeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä ihmettä on tapahtunut!? Ja ihan muutamassa kuukaudessa! Kamalaa. En kyllä liikkuisi ihmisten ilmoilla tuon näköisenä. Nämä pieleen menneet kauneusoperaatiot saavat tuntemaan äkillistä tyytyväisyyttää omaan roikkuvaan tavisnaamaan. Parempi rupsahtaa luomusti.
Brigitte Bardot oli kyllä fiksu, kun ei lähtenyt mukaan noihin kauneusleikkausoperaatioihin.
Sen lisäksi Bardot käyttää aikaansa ja varojaan eläintensuojeluun. Ehkä ihmiset, joilla on muuta järkevää tekemistä kuin oman naamansa tuijottelu, eivät ole niin alttiita pilaamaan kasvojaan tavoittelemalla ikuista nuoruutta. Ulkonäkönsä hoitaminen on kivaa ja voi kohottaa mielialaa ja itsetuntoa, mutta ei kannata keskittyä siihen liikaa, vaan löytää elämälleen myös muuta täytettä.
Vierailija kirjoitti:
Fylliä on laitettu poskipäihin, huuliin ja nasolabiaalit kiristetty eli aika eri näköinen.
Mutta jos ei puhuta ulkonäöstä, hyvinhän tuolla menee kun ei ole päihdeongelmaa. On myös varaa pitää komeaa kuskia.
Kuski on Josh Flagg, Million Dollar Listing kiinteistövälittäjä ja homo eli ihan ystäviä taitavat olla.
Vierailija kirjoitti:
Joo on meillä tosiaan nämä omatkin "kaunottaret", Jylhä ja Pitkänen.... ehkä ne molemmat on operoitu Virossa, sillä haluais ajatella ettei suomalaisilla klinikoilla suostuta pistämään överiksi?!! Vai onko se niin, että raha kelpaa kyllä aina...
Eikös se isä jättänyt Torin perinnöttömäksi tai jotain rahasotkuja hänellä oli.
Toi nyt näyttää ihan hevoselta muutenkin.