Voiko ns. "seksuaalinen menneisyys" oikeasti estää parisuhteen/avioliitton
Naisiahan pelotellaan sillä, että jos sinulla on liikaa seksikumppaneita, niin kukaan mies ei enää kiinnostu parisuhdemielessä.
Tietääkö kukaan naista jolle olisi oikeasti käynyt näin ? Että vanhat tapahtumat ja niistä liikkuvat juorut olisivat oikeasti karkoittaneet kaikki parisuhdemielessa kiinnostuneet miehet pois
Kommentit (159)
Vierailija kirjoitti:
olen kolmekymppinen neitsyt mies ja olen tähän mennessä kahdeksan kertaa kieltäytynyt parisuhteesta kun nainen ei ole ollut neitsyt. joillekin kokemuksen kartottaminen on tärkeää minusta taas itsensä kunnioittaminen.
Kieltäytynyt parisuhteesta :-DDDDDDDD Autismitutkani piippaa täysillä.
No en tiedä ketään. Toki on tapauksia, joissa villi sinkkunuoruus on rajoittanut kumppanivaihtoehtoja, mutta hyvin harvoin tämäkään on muodostunut ongelmaksi. Harvoin se kokenut nainen edes haluaa sellaista miestä jolle hänen historiansa on kauhistus, koska sellaisella ihmisellä on ihan erilaiset arvot ja suhde seksuaalisuuteen. Enemmän se on mennyt niin, että hyvä vaan että tuli ilmi ettei sovita yhteen. Ja kaikille on ajan kanssa löytynyt se sopivampi kumppani. Usein kokeneilla ja estottomilla naisilla se sopiva on sitten samanhenkinen mies, jolla on itselläänkin värikäs seksihistoria.
Tämäkin on muuten vähän uliteesien vastaista. Eikös sen pitänyt olla niin, että vaan huippualfat saa paljon irtoseksiä ja toisaalta, vain ne joilla ei ole valinnanvaraa tyytyvät kokeneeseen naiseen. Minun tuttavapiirissäni se menee kuitenkin nimenomaan niin päin, että me riettaat pervot pariudutaan keskenämme ja ne kiltimmät sitten keskenään.
Seksi naisen kanssa on vastenmielistä, iljettävää ja likaista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En haluaisi naista, jonka seksihistoria on kuultavissa tai selvitettävissä internetin kautta.
Et saisikaan, älä huoli.
Millä perusteella? Ne joilla on ollut 0-1 seksikumppania eroavat kaikista epätodennäköisimmin.
ohis
Koska tuollaiset "haluan itselleni koskemattoman neitsyen" palstamies-ulisijat ovat seksihierarkian alinta kastia ja nainen jolla on vientiä eli valinnanvaraa markkinoilla ei tuollaista kelpuuta. Kevytkenkäinenkään ihminen ei pane kenen tahansa kanssa, vaan suurelle osalle ihmisistä riittäisi kuitenkin halukkaita ottajia.
No ei varmasti kelpuuta sellainen jonka ainoat kriteerit parisuhteelle on se, että on pannut kymmeniä tyyppejä. Normaaleilla tyypeillä parisuhteelle on muitakin kriteereitä ja motiiveja...
Niin? Nyt olikin puhe nimenomaan niistä tyypeistä, kun sanoin että älä huoli, sellaiset naiset eivät halua myöskään sinua. Mutta on kyllä paljon muitakin naisia ketkä eivät kelpuuta tuollaista kundia. Ei sen takia mitä tuossa sanoi, vaan sen takia että tuollaisia "minulle kelpaa vain siveä neitsyt" mamma palstalla laukova mies on todennäköisesti monella muullakin tavalla kaukana ihannemiehestä.
Minun ymmärtääkseni puhe oli niistä tyypeistä joilla on pitkä seksihistoria, eikä niistä tyypeistä joilla on pitkä seksihistoria ja joiden ainoa kriteeri parisuhteelle on se, että mies kelpuuttaa hänet seksihistoriasta huolimatta.
Rautalangasta vielä: Vaikka jollakin olisi pitkä seksihistoria, hänelle voisi kelvata tuollainen mies koska parisuhteelle on paljon muitakin kriteereitä kuin pitkän seksihistorian kelpuutus.
Olen eri, mutta en käsitä tällaista väitettä lainkaan. Miksi ihmeessä kukaan haluaisi kumppanin, jolle ei kelpaa sellaisena kuin on? Varmasti on paljon muitakin parinvalintakriteerejä, mutta kyllä se on normaalilla ihmisellä yksi kaikkein ehdottomimmista deal breakereista että toinen halveksii sitä mitä olet ja sitä miten olet valinnut elämäsi elää.
Vierailija kirjoitti:
Minun kiinnostukseni lakkasi yhteen naiseen kun kysyin sen 9lk:n luokkakuvasta oliko se siinä neitsyt, ja se sanoi ei. Se mainitsi myös liikkuvan auton konepellin päällä naimisesta. En tiedä kumpi oli pahempi mutta kiertoon meni.
Taisi nainenkin väistää tuossa luodin. Jos nauttii konepellin päällä naimisesta sun muusta vähän kinkysta, niin tuskin tulee onnelliseksi ihmisen kanssa jolle se on miinus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi. Seksuaalisesta menneisyydestä voi seurata:
- lapsia
- tauteja
- patologisen huonoa itsetuntoa
- kokemattomuutta (jos seksuaalinen menneisyys olematon)Sen sijaan ihan puhtaasti numeroina ei naisen kumppanien lukumäärällä ole mitään merkitystä. Jos niitä on nolla tai yksi niin se on tosin huolestuttavaa ja itse kierrän siinä vaiheessa kaukaa.
Mistä tiedät kiertää kaukaa kokemattoman, eihän se päälle näy? Ja miksi?
No en tietenkään tiedä, kiertää kaukaa ehkä väärä ilmaisu kun tarkoitin että siinä vaiheessa kun asia ilmenee niin ottaisin etäisyyttä. Kyllä se tavalla tai toisella tulee sitten käy ilmi yleensä kun alkaa tutustumaan.
Syitä:
- kokematon = osaamaton. Toki jotkut ovat kokemuksesta huolimatta huonoja, jotkut luonnonlahjakkuuksia, ja henkilökemiat on isossa roolissa mutta silti mieluummin ihminen joka tietää mitä tekee.
- se ettei nainen (joka on minun ikähaarukassani eli joku 18v ei kiitos) ole harrastanut seksiä kuin yhden ihmisen kanssa, tai ei ollenkaan, on epäilyttävää. Joko siinä on jotain pahasti vialla ettei se kelpaa, tai sitten se omaa todella kielteisiä asenteita asiaa kohtaan, on äärikonservatiivinen tms. Syitä voi olla monia mutta en keksi kauheasti sellaisia syitä mitkä olisivat minulle hyviä asioita. Joku "säästän itseäni kunnes se oikea tulee vastaan" kertoo aika erilaisesta ajatusmaailmasta.Ja tässähän se tulikin. Juuri mitä kirjoitin ylempänä. Ihan sama mistä syystä oikeasti on vähän vanhempana kokematon - sinut leimataan estyneeksi, taidottomaksi, omituiseksi, uskonnolliseksi, hylkiöksi.
Ihan oikeasti, mitä rakettitiedettä se seksi on, että sitä pitää vuosia harjoitella, jotta sitten juuri arvon herran kohdatessaan osaa kaikki temput? Ei kai kokenutkaan ajatustenlukija ole. Kuinka vaikeaa on sanoa, hei koske näin, tykkään tästä? Kemiaa joko on tai ei, mutta voihan kokeneenkin kanssa mennä koko seksi ihan pieleen. Tai jos kokematon ei heti ekalla kerralla halua kokeilla ihan kaikkea - eikö ensi kerralla sitten? Ajan kuluessa tutustua? Vaiko kaiken pitää olla heti täydellistä?
En oikeasti tule koskaan saamaan suhdetta. Kaikilla tuntuu olevan tämä asenne. Ja toisaalta - jos olisin jo nuorena ollut aktiivinen, sitten olisin h...a. Nainen ei näköjään voi voittaa, teki sitten mitä vaan.
Kannattaa jättää nuo kokematon nainen huono -jutut omaan arvoonsa. Suurin osa niistä on vain muiden naisten manipulointia tai häntäheikkien yritys saada naiset antamaan helpommin.
Kannattaa jättää kaikki *piip* nainen on huono nainen -jutut omaan arvoonsa ja elää omaa elämäänsä siten kuin itse tykkää eikä sen mukaan mitä muut siitä ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se jotain kertoo jos teininä hyppinyt sängystä toiseen ja parit abortit ja klamydiatkin ollu jo ennenkuin täysikäinen.
Niin, se kertoo siitä kuinka valmiita pojat ja miehet ovat hyväksikäyttämään epävarmoja nuoria tyttöjä.
Miessuvun moraalittomuudesta se kertoo.
😂 Just. Jos nainen on täys hårotsuigeli niin miesten vikahan se on, ja he ovat tässä moraalittomia. Kylän fillari sen sijaan on lukuisista polkijoista huolimatta siveyden sipuli.
Kertoo sinusta kaiken tarvittavan, että kutsut tuntevaa ihmistä kylän fillariksi jota poljetaan. Itse asiassa todistat kielenkäytölläsi juuri sitä mistä puhuin, eli miesten epäinhimillistä suhtautumista naisiin ja tyttöihin.
Miesten ja naisten seksuaalisuus on hyvin erilaista ja harva näistä halveksimistasi nuorista tytöistä on nauttinut seksisuhteistaan. Niihin on ryhdytty epävarmuudesta, seksuaalisesta hämmennyksestä ja hyväksynnän hakemisesta. Ei siksi, että oikeasti olisi itse seksiä niin kovasti haluttu. Se kommentointi, mitä sinäkin harjoitat, on lyödyn lyömistä. Saisit hävetä, olet todella vastenmielinen.
Ohis, mutta meinaatko siis nimenomaan niitä naisia joilla on alaikäisenä kymmeniä-satoja kumppaneita, sukupuolitauteja ja abortteja? Näissä ääritilanteissa varmasti onkin kyse epävarmuudesta, hyväksynnän hakemisesta ja mielenterveysongelmista. Mutta kyllä naisissakin on niitä joilla on aidosti korkea libido ja joiden seksuaalisuus on aika lähellä sitä mitä stereotyyppisesti ajatellaan miehistä. Ei kaikki irtosuhteita harrastavat nuoret naiset ole eksyksissä, monet harrastaa sitä seksiä ihan siksi että haluaa.
Ei estä. Minä tiedän 50+ henkilön kanssa seksiä harrasteneita joilla on takana myös kimppaa yms erikoisuuksia ja jotka ovat nykyisin tavallisia naimisissa olevia perheäitejä.
Vierailija kirjoitti:
Hyyyyyi!
Vierailija kirjoitti:
Ei estä. Minä tiedän 50+ henkilön kanssa seksiä harrasteneita joilla on takana myös kimppaa yms erikoisuuksia ja jotka ovat nykyisin tavallisia naimisissa olevia perheäitejä.
Ei, he eivät ole tavallisia. Se, että 10% ihmisistä toimii jollain tavalla, ei tarkoita että se olisi normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, he eivät ole tavallisia. Se, että 10% ihmisistä toimii jollain tavalla, ei tarkoita että se olisi normaalia.
En minä tarkoittanut, että erityisen villi seksielämä nuorena on tavallista. Tarkoitin, että he elävät nykyisin tavallista perheenäidin elämää eikä näiden naisten historiaa ikinä arvaisi ellei sitä tietäisi. Jos laitettaisiin leikkipuistossa kymmenen äitiä riviin, niin kukaan ei arvaisi kuka/ketkä on näitä kokeneita.
Aseksuaalinen menneisyys ja tulevaisuuskin ainakin poistaa kaikki parisuhteen mahdollisuudet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse voin omasta kokemuksesta kertoa, että vaikka on takana villi nuoruus niin kyllä niitä kosiskelijoita silti (tai ehkä jopa osittain tämän kamalan "puutteen" tuoman kokemuksen ja itsevarmuuden ansiosta) riittää jonoksi asti jos on muuten asiat kunnossa ja tasokasta seuraa. Olen myös kysynyt poikaystäviltä ihan suoraan häiritseekö tuo miehiä oikeasti, ja molemmat exät ovat myöntäneet että toki se "lista" on ikävä ajatus ja siitä voi tulla niitä mustasukkaisuuden tai riittämättömyyden TUNTEITA hetkellisesti, mutta ei se häiritse niin paljoa että olisi varaa heivata ihana nainen tuollaisen pikkuseikan takia. Se on valitettava fakta että poikia on pitkään aivopesty tähän naisia alistavaan kulttuuriin että mahdollisimman kokematon nainen on ainakin teoriassa tavoiteltavaa, MUTTA todellisuudessa ns. normaalilla seksuaalisesti aktiivisella miehellä (poislukien ehkä jotkut henkeen ja vereen uskovaiset ja katkerat henkisesti pikkupoikien tasolle jääneet) aikuisella kuitenkin alkaa painamaan teini-iän jälkeen yleensä enemmän arvoissa muut asiat (kuten se että nainen on sinut itsensä kanssa, pitää seksistä, on halukas kokeilemaan uusiakin juttuja jne.)
Toisekseen kyllähän kaikkea saa haluta ja toivoa, mutta kenellä miehellä on varaa valita omaan makuun täydellinen nainen joka olisi kaiken lisäksi aikuisuuteen asti neitsyenä pysynyt? :D Se ei ole realistista. Itsellä soi hälytyskellot heti sellaisesta vähänkään kaksinaismoralismiin viittaavista jutuista, että naisille olisi eri säännöt kuin miehille. Eräs exä kyllä vihjasi että menneisyyteni häiritsee, mutta meni hiljaiseksi kun kysyin että etkös ole itsekin parikymppisenä harrastanut vähintään yhtä paljon irtoseksiä ja käyttänyt kaikkia mahdollisia päihteitä jne. Moni on myös katkera kokeneille naisille siksi, että he eivät itse ole SAANEET näitä kokemuksia yhtä paljon vaikka ovat vuosia yrittäneet. On helppo vihata kaunista ja nuorta naista, joka saa sormia napsauttamalla jotain mikä ei luonnistu itseltä. Silloin kateellinen ja katkera mieli alkaa luomaan väsyneitä defenssejä ja kehittelemään teorioita siitä, että ehkä tuollainen nainen ei olisi ollutkaan tavoittelemisen arvoinen. Älä usko tuota soopaa, koska sen tarkoitus on ALISTAA sinua naisena. Sinulla on ihan yhtä suuri oikeus elää, kokea ja nauttia elämästä kuin jokaisella miehelläkin. Sitä paitsi miksi edes haluaisit miehen joka näkee sinut tuolla tavoin omistamanaan objektina jolle hän voi asettaa vaatimuksia joihin ei ylety itsekään?
Tiivistettynä: Kyllä voi estää, mutta vain sellaisten "miesten" kanssa joiden kanssa ei kannata lähteä minkäänlaiseen juttuun muutenkaan. Aidosti fiksujen miesten kanssa molemmat osapuolet ymmärtävät, että ihminen on seksuaalinen olento eikä siinä ole mitään pahaa jos ei ole satuttanut ketään. Jos ei onnistu löytämään suhdetta tällaisen fiksun miehen kanssa, ongelma on yleensä ihan muualla kuin siinä omassa seksihistoriassa. Sinä et myöskään ole tilivelvollinen kenellekään seksielämästäsi eikä tuolla tapaa "maineesta" stressaa kuin muut itsestään epävarmat ihmiset, muista se. On eri asia, jos historia sisältää erityisen paljon nimenomaan toisten satuttamista kuten pettämistä, valehtelua, ilkeilyä. toisiin ihmisiin kohdistuvaa rikoksia jne. SELLAISET ovat hyvä syy kiertää potentiaalinen kumppani kaukaa. Ei se että hän on nauttinut kehostaan ja seksuaalisuudestaan. Älä anna hölmöjen miesten pitää sinuakin hölmönä. ;)
Kyllä estäisi pidemmän parisuhteen, avioliitosta puhumattakaan. "Seksuaalinen olento, joka on valmis kokeilemaan uusia juttuja" (lukuisien panokumppaneiden kanssa).
Tällaisella menneisyydellä varustettu ihminen, mitähän potentiaalinen kumppani ajattelee hänen tulevaisuudestaan. Haloo!Hetken huvia...
Riippuu siitä potentiaalisesta kumppanista. Seksuaalimoraaliltaan kovin vanhoilliset miehet tuskin ylipäänsä kuuluvat näiden naisten "potentiaalisiin kumppaneihin", ja vapaamielisten miesten aatoksista sinä et taida voida sanoa yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Joskus muinoin kun kaikki kylällä tunsivat toisensa ja olivat ainakin harjoittavinaan uskontoa niin sillä varmaan oli merkitystä, mutta suomifilmien aika meni jo ja arvomaailma muuttui. Onneksi. Tekopyhää paskaa miettiä muiden yksityisasioita ja paheksua puolituttujen elämänvalintoja.
Sellaisen vinkin voisin kuitenkin miehenä antaa, että kaikesta ei tarvitse kertoa. Suuri osa miehistä kun mieluiten katsoisi omaa naistaan kuin elämän rumaan suohon puhjennutta kukkaa. Se katse hieman samentuu jos kohde on kertonut sinun olevan 157. Voi myös lisätä paineita, aiheuttaa esittämistä ja lopulta tuhota kaiken. Se onkin ehkäpä se ainut tapa millä horoisa menneisyys tai ahkera deittailu voi tulevaan parisuhteeseesi vaikuttaa. Pidä siis kaunis suusi kiinni ja kun toinen kuitenkin utelee niin sano se luku, jonka hän tahtoo kuulla. Kukaan ei myöskään tahdo tietää siitä kinkystä reissusta Kreikkaan tai laivaristeilystä jolla..
Mutta kun minä en halua sellaista miestä, jolle kelpaa vain joku puolineitseellinen mielikuvitusversio minusta, vaan minä haluan kelvata ihan omana itsenäni. Ja se minun oma itseni on halukas, himokas, estoton ja vähän pervo. Onneksi on löytynyt mies jolle ei tarvitse esittää madonnaa.
Vierailija kirjoitti:
Vain niiden kanssa jotka noita limakalvobakteereja ovat vaihtaneet oikein urakalla.
Tuskin parisuhdetta, mutta taivaaseen ei ole mitään asiaa. Kumpaa sitten pitää tärkeämpänä; hetken hurmiota vai ikuisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Tuskin parisuhdetta, mutta taivaaseen ei ole mitään asiaa. Kumpaa sitten pitää tärkeämpänä; hetken hurmiota vai ikuisuutta.
Minä kun luulin että Jumala antaa syntisille anteeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olen kolmekymppinen neitsyt mies ja olen tähän mennessä kahdeksan kertaa kieltäytynyt parisuhteesta kun nainen ei ole ollut neitsyt. joillekin kokemuksen kartottaminen on tärkeää minusta taas itsensä kunnioittaminen.
Kieltäytynyt parisuhteesta :-DDDDDDDD Autismitutkani piippaa täysillä.
Niin, jokainenhan tietää että tällainen mahdollisuus parisuhteesta kieltäytymiseen on vain naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen keski-ikäinen täysin kokematon nainen ja kyllä se minun junani on mennyt jo. Kukaan ei kajoa minunlaiseen ihmiseen.
Minkä ikäinen olet? Mitä teet työksesi? Minkälaisella paikkakunnalla asut?
Pidän itseäni suht avomielisenä tyyppinä. Olin hetken eli muutaman kuukauden naisen kanssa jolla oli huomattavan paljon kokemusta. Omien sanojensa mukaan satoja, luultavasti yli tuhat.
Ei siinä auttanut kehutkaan sängyssä. Joskus oltiiin myöhemminkin kännissä sängyssä. Silloin kumpikin tiesi ettei mitään vakavaa. Ihan ok nainen mutta ei hänen luvuilla pysty olemaan kahdestaan.