Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ns. "seksuaalinen menneisyys" oikeasti estää parisuhteen/avioliitton

Vierailija
25.06.2021 |

Naisiahan pelotellaan sillä, että jos sinulla on liikaa seksikumppaneita, niin kukaan mies ei enää kiinnostu parisuhdemielessä.

Tietääkö kukaan naista jolle olisi oikeasti käynyt näin ? Että vanhat tapahtumat ja niistä liikkuvat juorut olisivat oikeasti karkoittaneet kaikki parisuhdemielessa kiinnostuneet miehet pois

Kommentit (159)

Vierailija
101/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikista pahin on mennä sanomaan että on maksanut Kaisa Merelän Powerful Sexual Aware -kurssista. Sillä lähtee treffailumies kuin kuppa Töölöstä jos ton möläyttää.

Aika rankka väitös kun ottaa huomioon, että tuon kurssin on käynyt jo sadat naiset. Firma teki hyvän tuloksen viime vuonna (liiketulos: 131 000 !!!! lähde: https://www.kauppalehti.fi/yritykset/yritys/powerful+af+oy/31375307) ja on osoitus siitä, että päättävyydellä ja määrätietoisuudella nainen voi menestyä businessmaailmassa. Toivon Kaisalle kaikkea hyvää. Kaisa loi jotain mitä kukaan ei ollut aiemmin keksinyt.

Itselleni tuo olis kyllä todellinen deal breaker enkä varmasti ole yksin :D

-mies

Olet kateellinen nainen, joka esittää miestä, ja yrittää mustamaalata mahtavaa kurssia.

Vierailija
102/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi naista, jonka seksihistoria on kuultavissa tai selvitettävissä internetin kautta.

Et saisikaan, älä huoli.

Millä perusteella? Ne joilla on ollut 0-1 seksikumppania eroavat kaikista epätodennäköisimmin.

ohis

Koska tuollaiset "haluan itselleni koskemattoman neitsyen" palstamies-ulisijat ovat seksihierarkian alinta kastia ja nainen jolla on vientiä eli valinnanvaraa markkinoilla ei tuollaista kelpuuta. Kevytkenkäinenkään ihminen ei pane kenen tahansa kanssa, vaan suurelle osalle ihmisistä riittäisi kuitenkin halukkaita ottajia.

No ei varmasti kelpuuta sellainen jonka ainoat kriteerit parisuhteelle on se, että on pannut kymmeniä tyyppejä. Normaaleilla tyypeillä parisuhteelle on muitakin kriteereitä ja motiiveja...

Niin? Nyt olikin puhe nimenomaan niistä tyypeistä, kun sanoin että älä huoli, sellaiset naiset eivät halua myöskään sinua. Mutta on kyllä paljon muitakin naisia ketkä eivät kelpuuta tuollaista kundia. Ei sen takia mitä tuossa sanoi, vaan sen takia että tuollaisia "minulle kelpaa vain siveä neitsyt" mamma palstalla laukova mies on todennäköisesti monella muullakin tavalla kaukana ihannemiehestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi. Seksuaalisesta menneisyydestä voi seurata:

- lapsia

- tauteja

- patologisen huonoa itsetuntoa

- kokemattomuutta (jos seksuaalinen menneisyys olematon)

Sen sijaan ihan puhtaasti numeroina ei naisen kumppanien lukumäärällä ole mitään merkitystä. Jos niitä on nolla tai yksi niin se on tosin huolestuttavaa ja itse kierrän siinä vaiheessa kaukaa.

Mistä tiedät kiertää kaukaa kokemattoman, eihän se päälle näy? Ja miksi?

No en tietenkään tiedä, kiertää kaukaa ehkä väärä ilmaisu kun tarkoitin että siinä vaiheessa kun asia ilmenee niin ottaisin etäisyyttä. Kyllä se tavalla tai toisella tulee sitten käy ilmi yleensä kun alkaa tutustumaan.

Syitä:

- kokematon = osaamaton. Toki jotkut ovat kokemuksesta huolimatta huonoja, jotkut luonnonlahjakkuuksia, ja henkilökemiat on isossa roolissa mutta silti mieluummin ihminen joka tietää mitä tekee.

- se ettei nainen (joka on minun ikähaarukassani eli joku 18v ei kiitos) ole harrastanut seksiä kuin yhden ihmisen kanssa, tai ei ollenkaan, on epäilyttävää. Joko siinä on jotain pahasti vialla ettei se kelpaa, tai sitten se omaa todella kielteisiä asenteita asiaa kohtaan, on äärikonservatiivinen tms. Syitä voi olla monia mutta en keksi kauheasti sellaisia syitä mitkä olisivat minulle hyviä asioita. Joku "säästän itseäni kunnes se oikea tulee vastaan" kertoo aika erilaisesta ajatusmaailmasta.

Ja tässähän se tulikin. Juuri mitä kirjoitin ylempänä. Ihan sama mistä syystä oikeasti on vähän vanhempana kokematon - sinut leimataan estyneeksi, taidottomaksi, omituiseksi, uskonnolliseksi, hylkiöksi.

Ihan oikeasti, mitä rakettitiedettä se seksi on, että sitä pitää vuosia harjoitella, jotta sitten juuri arvon herran kohdatessaan osaa kaikki temput? Ei kai kokenutkaan ajatustenlukija ole. Kuinka vaikeaa on sanoa, hei koske näin, tykkään tästä? Kemiaa joko on tai ei, mutta voihan kokeneenkin kanssa mennä koko seksi ihan pieleen. Tai jos kokematon ei heti ekalla kerralla halua kokeilla ihan kaikkea - eikö ensi kerralla sitten? Ajan kuluessa tutustua? Vaiko kaiken pitää olla heti täydellistä?

En oikeasti tule koskaan saamaan suhdetta. Kaikilla tuntuu olevan tämä asenne. Ja toisaalta - jos olisin jo nuorena ollut aktiivinen, sitten olisin h...a. Nainen ei näköjään voi voittaa, teki sitten mitä vaan.

Höpö höpö, jotkut miehet haluaa juuri tuota. Mutta kun sanot että "ihan sama mistä syystä oikeasti on vähän vanhempana kokematon" niin mitä niitä syitä sitten on?

Joko muut eivät ole halunneet sinun kanssa seksiä, tai sinä et ole halunnut muiden kanssa, tai molempia. Varmasti tuosta huolimatta jotkut näistä ihmisistä on unelmakumppaneita, mutta todennäköisyydet ovat sen puolella että joko kyseisessä ihmisessä on jotain vikaa, tai sitten ainakin asenteet ovat hyvin eri. Ennemmin vältän riskin kuin lähden ottamaan selvää.

Jos et ole estynyt, uskovainen, konservatiivinen ym niin miksi olet sitten vielä lähemmäs kolmekymppisenä kokematon?

Sairastin (ei mt-ongelmia tms) ja vasta myöhemmin tervehdyin. Se oli suurin syy. En myöskään sekoillut teininä joten kaikenlaiset kännipanot jne jäivät kokematta. Olen siis kaksi kertaa “saanut“ kokea huonoa seksiä jossa en voinut edes kokeilla mitään (koska mies hoiti itsensä kolmessa minuutissa), silti mies oli se joka jätti minut minun kokemattomuuteni takia. Eli jos ei ole teininä kotibileissä jyystänyt, kukaan ei anna enää koskaan mahdollisuutta? Kenelle voi olla se ensimmäinen kun kaikki vaativat täydellisyyttä heti?

Vierailija
104/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämähän on yksilöllistä.

Jos parinmuodostus ja kiintyminen yhteen kumppaniin onnistuu vielä, 

niin en näe estettä.

Terapiaan vinkkejä hakemaan voi mennä ehjässäkin parisuhteessa.

Hoitaa suhdetta, vaikkei kriisejä olekaan. 

Vierailija
105/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista pahin on mennä sanomaan että on maksanut Kaisa Merelän Powerful Sexual Aware -kurssista. Sillä lähtee treffailumies kuin kuppa Töölöstä jos ton möläyttää.

Tää ihan watusti 😁😁 pari Tinder-miestä ghostas aika äkkii ku sanoin tosta, en pitänyt minään mutta luulen että oli vaikutusta. Kurssi musta ihan hyvä vaik suht kallis mut pidän jatkos kyl omana tietona 😂

Vierailija
106/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi naista, jonka seksihistoria on kuultavissa tai selvitettävissä internetin kautta.

Et saisikaan, älä huoli.

Millä perusteella? Ne joilla on ollut 0-1 seksikumppania eroavat kaikista epätodennäköisimmin.

ohis

Koska tuollaiset "haluan itselleni koskemattoman neitsyen" palstamies-ulisijat ovat seksihierarkian alinta kastia ja nainen jolla on vientiä eli valinnanvaraa markkinoilla ei tuollaista kelpuuta. Kevytkenkäinenkään ihminen ei pane kenen tahansa kanssa, vaan suurelle osalle ihmisistä riittäisi kuitenkin halukkaita ottajia.

No ei varmasti kelpuuta sellainen jonka ainoat kriteerit parisuhteelle on se, että on pannut kymmeniä tyyppejä. Normaaleilla tyypeillä parisuhteelle on muitakin kriteereitä ja motiiveja...

Niin? Nyt olikin puhe nimenomaan niistä tyypeistä, kun sanoin että älä huoli, sellaiset naiset eivät halua myöskään sinua. Mutta on kyllä paljon muitakin naisia ketkä eivät kelpuuta tuollaista kundia. Ei sen takia mitä tuossa sanoi, vaan sen takia että tuollaisia "minulle kelpaa vain siveä neitsyt" mamma palstalla laukova mies on todennäköisesti monella muullakin tavalla kaukana ihannemiehestä.

Minun ymmärtääkseni puhe oli niistä tyypeistä joilla on pitkä seksihistoria, eikä niistä tyypeistä joilla on pitkä seksihistoria ja joiden ainoa kriteeri parisuhteelle on se, että mies kelpuuttaa hänet seksihistoriasta huolimatta.

Rautalangasta vielä: Vaikka jollakin olisi pitkä seksihistoria, hänelle voisi kelvata tuollainen mies koska parisuhteelle on paljon muitakin kriteereitä kuin pitkän seksihistorian kelpuutus.

Vierailija
107/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ihan watusti 😁😁 pari Tinder-miestä ghostas aika äkkii ku sanoin tosta, en pitänyt minään mutta luulen että oli vaikutusta. Kurssi musta ihan hyvä vaik suht kallis mut pidän jatkos kyl omana tietona 😂

Miksi pakotat tuota kurssia tässä keskustelussa?

Vierailija
108/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Keskimäärin 17 täyttävillä tytöillä on ollut vähän yli 9 seksikumppania eikä varmasti jokaisella ole mitään kauheaa hyväksikäyttöä siinä taustalla, ja monesti ihan oman ikäisiä kumppaneita. Ei voida sanoa että "suurin osa ei mitenkään ole nauttinut" ja olisi jotain uhreja.

Höpö höpö.

Vierailija
109/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia syyttää aina miehet . Raiskaajat. Ette voi mitenkään syyttää naisia joita on raiskattu . Miehet on syyllisiä siihen .

Vierailija
110/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi 2021. Ja yhä vieläkin naisten pitäisi jotenkin kainostella sitä että haluavat seksiä elämäänsä. Niin väsynyttä.

Ja miksi ihmiset edes menevät naimisiin, en tajua.

Vierailija
111/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaremibordelli vauhdissa miehellä tuhat vaimoa ja kaikki neitsyitä .

Vierailija
112/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti nämä sängystä sänkyyn vaihtavat löytävät itselleen kaltaisensa kumppanin.

Vierailija
113/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun kiinnostukseni lakkasi yhteen naiseen kun kysyin sen 9lk:n luokkakuvasta oliko se siinä neitsyt, ja se sanoi ei. Se mainitsi myös liikkuvan auton konepellin päällä naimisesta. En tiedä kumpi oli pahempi mutta kiertoon meni.

Vierailija
114/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitetavasti avaajan pelko on todellista totta.

Tapasin kerran varsin viehättävän ja simpsakan ladyn ja himppasen kiinnostuinkin, kun en tunnistanut häntä livenä siinä tilanteessa. Mielenkiinto sammui kuin ämpärillisen vettä olisi kaatanut nuotioon, kun selvisi kohtapuoliin, kukas hän olikaan...  kumppaneita jonossa ja rivissä takana parin jalkaväkijoukkueen verran. NoGo!  Ei kiinnostanut siihen seurakuntaan liittyä...

Vierailija
115/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä, puolin ja toisin.

Vierailija
116/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti nämä sängystä sänkyyn vaihtavat löytävät itselleen kaltaisensa kumppanin.

Koko ajanhan ne löytää, ei kait ne nyt yksikseen vaihda koko aikaa sänkyä ihan vaan kalusteita ja patjaa ajatellen??

Vierailija
117/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen kolmekymppinen neitsyt mies ja olen tähän mennessä kahdeksan kertaa kieltäytynyt parisuhteesta kun nainen ei ole ollut neitsyt. joillekin kokemuksen kartottaminen on tärkeää minusta taas itsensä kunnioittaminen.

Vierailija
118/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olen kolmekymppinen neitsyt mies ja olen tähän mennessä kahdeksan kertaa kieltäytynyt parisuhteesta kun nainen ei ole ollut neitsyt. joillekin kokemuksen kartottaminen on tärkeää minusta taas itsensä kunnioittaminen.

No sinulla ei taida olla vaihtoehtoja kun aika vähissä taitaa olla muiden ihmisten kunnioitus. Jostainhan se on revittävä, sanoi mies ja levitti Emännän käsivoidetta kämmenelle ja tarttui tankoon.

Vierailija
119/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aikuinen neitsyt ja tuo sinun asenteesi kuulostaa hyvin epämiellyttävältä. Niinkuin nainen olisi sinulle objekti ja neitsyys joku kunniakirja seinälle. Toivottavasti se sinun tuleva neitsytkumppanisi on neitsyt vielä erotessakin, koska itsensä kunnioittamistahan sinä toiselta osapuolelta vaadit. 🙄

Vierailija
120/159 |
25.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen aikuinen neitsyt ja tuo sinun asenteesi kuulostaa hyvin epämiellyttävältä. Niinkuin nainen olisi sinulle objekti ja neitsyys joku kunniakirja seinälle. Toivottavasti se sinun tuleva neitsytkumppanisi on neitsyt vielä erotessakin, koska itsensä kunnioittamistahan sinä toiselta osapuolelta vaadit. 🙄

Niin, jos kerran nainen menee pilalle sillä sekunnilla kun antaa jonkun ukon koskea itseensä, miksi pitäisi antaa kenenkään koskea? Parempi olla ikuisesti neitsyt. Vai onko se joku saavutus miehelle olla juuri itse se joka pääsee pilaamaan naisen? Ihan tylsää jos joku muu ehti ensin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kahdeksan