Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka monta kertaa syöt päivässä?

Vierailija
20.06.2014 |

Otsikossa kysymys. Vois vielä kysyä miksi?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkeintaan kolme. Yhden lämpimän ja kaksi kertaa jotain (leipää , jugurttia, hedelmää..) En tarvitse muita aterioita. 

Vierailija
2/54 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran. Aloitan kuudelta aamulla ja lopetan sitten muutama minuutti ennen nukkumaanmenoa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ollenkaan, yhden tai kaksi, siinäpä ne vaihtoehdot. Ei ole rahaa käytettävissä/ei huvittaisi lihoakaan enempää.

Vierailija
4/54 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:31"]

En ollenkaan, yhden tai kaksi, siinäpä ne vaihtoehdot. Ei ole rahaa käytettävissä/ei huvittaisi lihoakaan enempää.

[/quote]

 

Outo vastaus

Vierailija
5/54 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2-3 kertaa päivässä. Viikolla usein 3 kertaa päivässä: aamiainen, myöhäinen lounas ja iltapäivä ja viikonlopppuna riittää aamupala + illallinen. En syö kovin paljon hiilareita joten ei tarvitse syödä 3-4 tunnin välein.

Vierailija
6/54 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kertaa.

Aamiainen, lounas, välipala, päivällinen ja iltapala.

Syön säännöllisesti koska olen laihiksella ja alkanut urheilemaan säännöllisesti. Tästä on siis tarkoitus tulla tyystin uusi, pysyvä elämäntapa.

 

Ennen laihista söin kaksi kertaa + kaiken maailman ylimääräiset napostelut päälle mitä ei tietenkään laskettu syömiseksi =D.

 

6kk ja -20kg

 

 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/54 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-7. 163/54

Vierailija
8/54 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljä kertaa: aamupalan, lounaan, päivällisen ja iltapalan. Aiemmin en yleensä syönyt iltapalaa, mutta nyt pienen vauvan yöheräämisten ja imettämisen vuoksi on energiantarve suurempi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/54 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viisi, tunnollisesti Diabetesliiton ohjeiden mukaan. Minulla on kakkostyypin diabetes ja yritän pitää verensokerin mahdollisimman tasaisena. Tosin aamulla se nousee, vaikka en söisi mitään.

Vierailija
10/54 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala + 2 välipalaa eli 6 kertaa. Aina ei tarvitse välipaloja tai aamiainen jää välistä mutta 2 ateriaa syön joka päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/54 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:39"]5-7. 163/54

[/quote]

muuten joutuisin olemaan nälässä.

Vierailija
12/54 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:31"]

En ollenkaan, yhden tai kaksi, siinäpä ne vaihtoehdot. Ei ole rahaa käytettävissä/ei huvittaisi lihoakaan enempää.

[/quote]

 

Outo vastaus

[/quote]Kuinka niin? Useamman vuoden ajan olen pitänyt pari kertaa kuussa noin 5 päivän paaston, joskus syön kerran päivässä vaikkapa roiskeläpän/nuudelipussin, joskus kaksi,

jos jaksan uskoa jaksavani hakea lisää ruokaa kohtuuajassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/54 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala, välipala, lämmin ruoka, toinen lämmin ja iltapala.

Vierailija
14/54 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-4 krt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/54 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

3-5 kertaa päivässä. Aamupala, lounas, mahdollisesti välipala joka on poikkeuksetta hedelmä, illallinen, mahdollisesti iltapala (jää pois jos tukeva illallinen).

 

Viikonloppuna 3 kertaa: tukeva aamupala myöhään, välipala iltapäivällä ja tukeva illallinen.

 

Olen hyvin hoikka ja tykkään ennemmin syödä kerralla paljon ja siihen on paremmin aikaa viikonloppuna. Viikolla aamupalan hotkaisee, lounaaksi rääpäiseen vaikka kanankoiven nopeasti, ja siksi iltapäivällä pakko monesti syödä hedelmä. Eli viikolla useampi pieni ateria kun ei ole aikaa istua ja mässäillä.

Vierailija
16/54 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4(-5) kertaa. Aamupala noin 07:00, lounas 12:00, (välipala 14:00), päivällinen 17:00, iltapala 20:00. Olen aina syönyt tällä rytmillä ja se tuntuu sopivan minulle hyvin. Olen normaalipainoinen/hoikahko.

Vierailija
17/54 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön viidesti päivässä. Mulla on nälkä muutaman tunnin välein vaikka syönkin suht paljon kerralla :'D olen 49kg ja 167cm jos jotakuta kiinnostaa.

Vierailija
18/54 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 kertaa, koska minulla on nälkä.

Vierailija
19/54 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:46"]Syön viidesti päivässä. Mulla on nälkä muutaman tunnin välein vaikka syönkin suht paljon kerralla :'D olen 49kg ja 167cm jos jotakuta kiinnostaa.

[/quote]

Sulla on lapamato tai joku muu tauti jos tuo on totta.

Vierailija
20/54 |
20.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.06.2014 klo 19:45"]3-4 krt.

[/quote]

Ai niin, syy unohtui: sopii tähän elämäntahtiin parhaiten. Aamiainen, lounas, (välipala), illallinen. Ja jos jotain kiinnostaa, olen 169/58.