Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyppäsin liian aikaisin aikuisten elämään

Vierailija
23.07.2014 |

Kaipaan nuoruutta ja sitä että voi mennä ja tulla kun haluaa

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Paras ystäväni on nyt viimeiset pari vuotta ollut niiiiiin aikuinen. Kauhulla katson, mitä tästä seuraa... Kannattaa aikuistua hissuksiin.

Vierailija
2/5 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun oli pakko, elämä ei olisi muuten kantanut. Toisaalta surullista, että nuoruus jäi kesken koska tapahtui niin rankkoja asioita. Toisaalta taas olen nyt tyytyväinen elämääni, eikä se välttämättä olisi tällaista jos asiat eivät olisi menneet kuten menivät.

Vapaaehtoisesti aikuiseksi kasvamista todella nuorena en ymmärrä. Nauttikaa elämästä ja vapaudesta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 13-vuotiaasta asti joutunut elämään aikuisen elämää. Kyllä vituttaa, kun ei ole koskaan saanut olla vapaa ja tyhmä.

Vierailija
4/5 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelikymppisenä moni nuorena kotileikkiä leikkinyt alkoi oireilla. Tuli kapakat tai työpaikkaromanssit ja ero.

Vierailija
5/5 |
23.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa edes avautua.

Nimim. oon 10-vuotiaasta huolehtinut mun perheen taloudesta, sisarusten koulunkäynneistä, läksyjen teosta, kokeisiin lukemisista, siivoamisesta ja ruuanlaitosta pyykkien hoitamisesta ja aina väliin kaupassa käymisestä, koska yh-äiti oli ja on töissä paljon. Niin mikä oma elämä?