Käyttääkö teidän 6-vuotiaat vielä vaippoja?
Minkä merkkisiä vaippoja teidän 6-vuotiaat käyttää? Meillä käytetään Liberon niitä 30 kiloisille tarkoitettuja vaippoja. Meidän vesseli on niissä hyvin pysynyt eikä pissakaan ole mennyt ohi vaipan. Siinä vaipassa kelpaa touhuta ja juoksennella myös villin pojan.
Kommentit (19)
Meillä on vähän eri tilanne koska lapsemme on kehitysvammainen jolla on autistisia piirteitä.
Jatkan vielä: Osku on siis kehitysvammainen autisti, 6v mutta vaipoissa täysipäiväisesti. Monet on sanoneet joo, että miksi menit tekemään lapsen noin vanhana. On minulta kyseltykin kun asia on tullut ilmi, että onko sinulla vammainen lapsi. Mä häpeän tätä asiaa joten oon sanonu kyselijöille, että ei ole minulla vammaista lasta mutta vaikka noin sanonkin niin on Osku minulle rakas poika kuitenkin.
Minullakin on kehitysvammainen (down) poika, jonka sain alle kolmekymppisenä. Ja hänen isoveljellään, josta kerroin, on sensorisen integraation häiriö, mutta sillä ei kai taida olla tekemistä myöhäisen kuivaksi oppimisen kanssa. Tyhmää jos ihmiset ovat kommentoineet ikääsi, tiedän naisen, joka sai yllätysdownin 18-vuotiaana. Ihan turhaa että häpeät lastasi!
2
En muista mikä koko oli 6-vuotiaana, mutta nyt 8-vuotiaana Libero Up&Go 16-26kg. Poika painaa noin 22 kiloa.
Meillä on Oskun isosisko ihan terve lapsi ja menee loman jälkeen neljännelle. Osku on kehitysvammainen mutta hyvin on jaksellut ja on apuvoimiakin hoitamisessa: eräs tuttu tyttö joka kertoilee tästä mun pojasta vaikka kenelle ja netissäkin kirjoittelee ja siitä varmaan on työpaikassa asiakkaanikin sen huomanneet, että tällainen lapsi minulla. Mutta näin sitä vaan mennään, päivä kerrallaan ja johan sitä minulla, vanhalla äidillä on kohta 50 vuotta ikää. Sanonpa seuraavan kerran kun iästäni huomautetaan, että onhan ne nuoremmatkin vammaisia lapsia saaneet. Pitääkin huomauttaa myös lapsenvahtitytölle ettei kailota jokaiselle sitä, että mulla on vammainen lapsi.
Meillä poika on 5,5-vuotias ja öisin käyttää joskus vielä vaippaa. Käytössä on Muumivaippa kokoa 7. Miehellä kesti yökuivuuden saavuttaminen 9-vuotiaaksi asti, joten kohta varmaan käydään lääkärissä asian takia.
Taidat itsekin olla tekstistäsi päätellen. Mikäs keli Porvoossa tällä hetkellä?
Ei vittu taas tää hullu esittää olevansa lääkärinainen jolla osku vauva. Mä en kestä!!
Minulla on kyllä ihan oikea todellinen Osku-poika täällä kotona. Iso poika jo, ei mikään vauva enää, mutta autismistaan johtuen vielä aika lailla pikkuisen pojun tasolla. Teillä itsellään ilmeisesti ei kokemusta pienestä autistilapsesta joten helppo teidän on tulla irvailemaan. t. Osku-pojan viisikymppinen äiti
Viimeksi kun sinut tiesin niin taisit kyllä olla noin kolmekymppinen lapseton asperger, joka kirjoittaa sekopäistä blogia? Äkkiä on aika kulunut jos on ikää tullut 20 vuotta lisää ja pari lastakin :D
Oskuvauvan torso mätänee kahvipurkissa vai miten se meni
Aspergerit pitäisi sulkea mielisairaalaan
Pitääkö teillä hyvin liberot ohivuotoja? Meillä noi liberon housuvaipat ja aika usein sänky märkä. Olemme siirtyneet nyt teippivaippoihin, jotka pitää paremmin.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 20:43"]
[/quote]
Tosi törkeä ja loukkaava kommentti. Näin aspergerina tosi kivaa lukea tollaista roskaa.
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 20:43"]
[/quote]
Tosi törkeä ja loukkaava kommentti. Näin aspergerina tosi kivaa lukea tollaista roskaa.
[/quote]
Mitä aiot tehdä? Tappaa minut?
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 21:45"][quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 20:43"]
[/quote]
[/quote]
Mitä aiot tehdä? Tappaa minut?
[/quote]
Onko järki kotona? Missä olen niin sanonut? Ja ei en ole tuo sama osku vauva höpöttäjä. Mutta saisit kyllä miettiä itse miltä tollainen tuntuu sellaisesta, jolla se on. Vai onko kaikki aspergerit mielestäsi hulluja sekopäitä?
Onko tämä taas joku provo? Meillä molemmat muksut ovat olleet ilman vaippoja noin 2,5 vuotiaasta.
Ei, yövaipatkin jäivät viimein pois viisivuotiaana. Siihen asti käytettiin juuri noita Liberon kasivaippoja.