Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Isäni kertoi pahasta olostaan

Vierailija
22.05.2014 |

Tänään kun juteltiin ihan tavallisesti, niin yhtäkkiä sen puheet alkoi muuttua hirveän synkiksi. Puhui siitä, miten kokee olevansa huono ja epäonnistunut ja turha, syyllistää itseään ihan järjettömistä asioista. Mitä noihin voisi sanoa?

Olen siis jo omillani asuva, isä asuu yksin myös. Seurustelee parisuhteessa kolmatta vuotta. Aiemmin se on ollut perusterve ihminen, mieleltäänkin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene isäsi luokse heti! Hän tarvitsee sinua juuri nyt, mene jo!

Vierailija
2/6 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 00:59"]

[/quote]

Soitin sille ja sanoi kyllä pärjäävänsä. Samoin soitin aamulla, oli lähdössä töihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sillä on huolia.

Vierailija
4/6 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2014 klo 00:59"]

[/quote]

Miksi??? Toivottavasti kaikki eivät ole näin vauhkoja... Oliko isä juonut? Ehkä sitä kaduttaa moni asia menneessä.

Vierailija
5/6 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime kesänä isäni alkoi puhua minulle kummia. Tunsi arvottomuutta, oli menettänyt elämänhalun ja mielekkyyden elämästään. Koitin puhua ja tsempata, sekä ohjata ammattiauttajalle. Minulla on pienet lapset, joten koin etten kykene, jaksa ja ehdi olla hänelle terapeuttina. Keskustelin hänen kanssaan kuitenkin niin paljon kuin pystyin... Luulin tilanteen jo helpottaneen, kunnes löysin isän kuolleena kotoaan ennen joulua. Ei ollut jättänyt edes mitään viestiä. Puhu isäsi kanssa niin paljon ja niin suoraan kuin vain pystyt.

Vierailija
6/6 |
22.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se juonut ollut, vaikka sitäkin se tekee kyllä ainakin viikottain. Enkä oikein nyt osaa sanoakaan, mikä sitä masentaisi. Tietääkseni sillä on nyt juuri asiat ihan hyvin.

ap