Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain törkeää palvelua apteekissa, olen täysin shokissa

Vierailija
01.05.2023 |

Olen keski-ikää lähestyvä, perussiistististi pukeutuva nainen. Menin tänään apteekkiin hakemaan reseptillä olevaa antihistamiinia eli allergialääkettä. Huomasin vartijoiden seuraavan minua apteekkiin sisälle ihan selkäni takana. Vartijat jäivät seisoskelemaan lähettyville, kun otin vuotonumeron. Farmaseutti käyttäytyi aivan oudosti, vaikutti jotenkin pelokkaalta ja oli lyhytsanaisen tyly. Kun menin maksamaan erilliselle kassalle, vartijat seurasivat tiukasti perässä ja menivät olko-oven viereen seisomaan. Molemmat katsoivat minua tiukasti kädet vyötäröllä, kun kaivoin lompakkoa kassista. Heti kun olin maksanut vartijat lähtivät pois. Kassa ei edes tervehtinyt, tuijotti vain varautuneena.

Siis mitä ihmettä? Olin kyllä pukeutunut mustaan trenssiin, koska oli vappupäivä. En tiedä profiloitiinko minut jotenkin, mutta en kyllä ikinä hae ko. apteekista mitään lääkkeitä. Jotenkin jäi suorastaan uhattu olo tuosta käynnistä. Olen työssä käyvä, akateemisesti koulutettu ihminen. Hitto nuo vartijat pelottelee jo ihan tavallisia ihmisiäkin.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri sellaisia hulluja ne vartijat ovat

Vierailija
2/31 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oot sairastumassa paranoidiseen psykoosiin? Se voi alkaa just noin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tämä tapahtui?

Vierailija
4/31 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi outoa

Vierailija
5/31 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku harhaluuloisuushäiriö?

Vierailija
6/31 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekeissa on just tuollaista. Mistä tahansa väärästä sanasta tai liikkeestä epäillään suunnilleen nistiksi. Kannattaa siirtyä käyttämään Yliopiston apteekin verkkokauppaa, lääkkeet saa postilokeroon.

Vierailija
7/31 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti joku on pakko pistää levyksi vähintään päivässä vartijoiden toimesta, että homma näyttää uskottavalta. Todennäköisesti kävit nyt lähellä kuolemaa...

Vierailija
8/31 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apteekissa on tosi useasti noita vartijoita pyörimässä ja henkilökunta vahtaa. Olen yli 30v. nainen ja en oikein ymmärrä miksi minua olisi vartioitava apteekissa. -ei ap

Vierailija
9/31 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu vartijat varjostaa jokaista, jolla musta takki..pälyilitkö kenties hyvin vainoharhaisesti ympäriinsä?

Vierailija
10/31 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuotonumeroita ei kannata ottaa. Trollaus voi vuotaa yli.

Vierailija
11/31 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sekoittivat sinut johonkin toiseen samannäköiseen asiakkaaseen, joka on joskus aiheuttanut ongelmia?

Vierailija
12/31 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja huom. minulle ei ole ikinä käynyt mitään vastaavaa. Ulkonäköni on tuikitavallinen, käyttäydyn ystävällisesti (jopa tuon apteekin puhumattomalle kassalle), mutta jäi kyllä outo olo. -ap

Vierailija
13/31 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekki on uusi Alko. Astut sisään ja jo on välittömästi joku kysymässä, että minkälainen possu sitä onkaan tänään uunissa.

Vierailija
14/31 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin joskus, kun joistain ihmisistä tuntuu, että heitä tarkkaillaan ja seurataan. Kunnes juttelin psykiatrisen puolen edustajan kanssa, joka kertoi, että henkisesti sairaita ihmisiä saatetaan tuijottaa tai seurata, koska he käyttäytyvät omituisesti. 

Ehkä sinä muistutit jotain kahelia, joka käy kyseisessä apteekissa - tai apteekki oli hiljattain ryöstetty?

Vierailija
15/31 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli varmaan juuri joku käynyt vappukännissä, ja farmaseutti oli vähän herkillä. Vartijoiden aivoituksia en lähde arvailemaan. Veikkaan että liittyy tähän vappu ajankohtaan.

Älä välitä, se ei ehkä liittynyt sinuun mitenkään.

Vierailija
16/31 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Apteekissa on tosi useasti noita vartijoita pyörimässä ja henkilökunta vahtaa. Olen yli 30v. nainen ja en oikein ymmärrä miksi minua olisi vartioitava apteekissa. -ei ap

eli kävit jossakin nistilähiössä asioimassa

Vierailija
17/31 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihmeen apteekeissa te käytte kun vartijat tiirailee vieressä? Mulla ei ole koskaan ollut tuollaisia kokemuksia.

Vierailija
18/31 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö!

Vierailija
19/31 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on tiistai,jipi !!!!!!

Vierailija
20/31 |
01.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eli kävit jossakin nistilähiössä asioimassa

Isojen kaupunkien keskustojen apteekissa on nykyään vartijat. Ja jotkut niistä ahdistelee normaaleja asiakkaita seuraamalla perässä tms. Jos tiputat vaikka vahingossa Burana-paketin maahan, saatat saada vartijan perääsi kunnes pääset ulos apteekista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän