Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet: Jos nainen torjuu sinut (tietyllä tavalla

Vierailija
19.06.2014 |

olosuhteiden pakosta), niin loukkaannutko siitä niin, että et enää ikinä aio osoittaa kiinnostusta uudelleen? 

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 19:04"]

Olen muutaman kerran päätynyt tilanteeseen, jossa itsestään liikoja luuleva nainen ryhtyy tekemään itseään tykö - käytännössä lentääkseen kärpäsenä tuulilasiini. Sen känniääliöiden antamassa huomiossa pöhöttyneen egon murentumisen voi melkein kuulla.  

[/quote]

Heh, heh. :D Harvoin olen antanut naiselle pakit. Kerran sanoin baarissa suoraan ettei kiinnosta. Sain kuulla kunnon tiltin ja haukkui mut vaikka miksi. Ilmeisesti hän oli tottunut saamaan haluamansa. Muna ei vieläkään tajua miksi hylkäsin suoran ehdotuksen. Se tuo muna kun ei ajattele, se vain haluaa.

Vierailija
42/69 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhet pakit sain jo pelkästään kun kävelin tiskille ja olin tilaamassa itselleni juomista baarissa vaikka vain vilkaisin silmiin että minkä näkönen otus nököttää vieressä, toiset siten että nainen lähestyi ja jutusteltiin ja heti kun hänen tuttaviaan tuli seuraan niin sanoi muille että tämä tyyppi ei jätä häntä rauhaan ja siitä show syntyi vaikka mitään edes tehnyt ja keskustellut 5 min niitä näitä, lukuisia kertoja että ei tartte kun kävelllä ohi vaikka en olisi sinne päin tulossakaan niin viitotaan ja huudetaan että ei helvetissä hyi vittu. Itsetuntoni leijuu suorastaan pilvissä ja nää oli vain pientä riipaisua minkä muunlaisia sanoisin edes ei perusteltuja pakkeja on tullut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosimies uskaltaa pistää itsensä likoon ja ottaa vielä kerran selvää naisen todellisista ajatuksista. Jos vieläkin tulee punaista valoa, niin sitten lopettaa.

Koittakaahan nyt päättää, että tarkoittaako se "ei" tosiaan "ei" vai sittenkin "ehkä". 

Vierailija
44/69 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="19.06.2014 klo 15:53"]

Eikös tuo torjunnan jälkeen uudelleen yrittäminen ole jotain rikoslain mukaista ahdistelua? Miehenä tuskin haluan ottaa riskiä tuomiosta.

Niin, on hieman eroa sillä, viestiikö nainen sanoillaan ja eleillään: "Hyi, olet kuvottava. En lähtisi sun mukaan vaikka olisit viimeinen mies maailmassa" vaiko kenties: "Sori, sä oot kyllä kiinnostava, mutta mä en nyt voi, koska oon varattu/ juuri eronnut/ tullut leskeksi/ you name it"

Ekassa tapauksessa uudelleen yrittäminen on ehdottomasti ahdistelua, toisessa tapauksessa riippuu ihan naisesta, miten hän sen kokee, koska ei näyttänyt suoraan ehdotonta punaista valoa, joskaan ei vihreääkään.

Mä naisena kokisin niin, että fiksu mies perääntyy, jos nainen sanoo selkeästi ei. Mutta jos silmäpeli ja flirttailu jatkuu epämääräisen "ein" jälkeenkin, voi olla, että mahdollisuuksia kuitenkin olisi. Joku mies tyytyy epämääräiseenkin vastaukseen, joku toinen ei. Kiinnostavalle miehelle on vaikeampi antaa pakkeja, vaikka olisi joku hyvä syykin, kuin vastenmieliselle.

Eli toisinsanoen jos mies tulkitsee epämääriset signaalisi väärin niin hän on paskavammainen ahdistelija, joka kuvittelee itsestään liikoja, mutta kuitenkin haluaisit että ne itseäsi kiinnostavat tyypit eivät ensimmäistä kieltoa uskoisi. Minusta tuollaisella ajatusmallilla on aivan turha valittaa niistä "ahdistelijoistakaan" koska asetat miehet sellaiseen tilanteeseen jossa väkisinkin tulee välillä huteja. 

Vierailija
45/69 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeeko mies tulleensa torjutuksi, jos hän pyytää naista mukaan baarista ja nainen kieltäytyy, mutta nainen kuitenkin oma-aloitteisesti suutelee miestä ja toivottaa hyvää yötä? T: toivoton riistiriitaisten signaalien lähettäjä

Vierailija
46/69 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/69 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä kyseistä naista kohtaan osoita enää kiinnostusta. Miksi pitäisi, kun ei tule vastakaikua? Parempi siirtyä seuraavaan.

Vierailija
48/69 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää mielipiteitä?

Vierailija
49/69 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeeko mies tulleensa torjutuksi, jos hän pyytää naista mukaan baarista ja nainen kieltäytyy, mutta nainen kuitenkin oma-aloitteisesti suutelee miestä ja toivottaa hyvää yötä? T: toivoton riistiriitaisten signaalien lähettäjä

Varmaan tuon tulkitsisin niin että olin naisen mielestä kuitenkin jossain määrin kiinnostava, mutta syystä tai toisesta ei halunnut minun kanssani seksiä sinä yönä. Jos nainen olisi minusta tarpeeksi kiinnostava niin saattaisin ehdottaa treffejä joskus toiste, selvinpäin.

Vierailija
50/69 |
03.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuohan riippuu ihan siitä, mitenkä se nainen sen tilanteen hoitaa. Jos selittää, että on varattu tai sillä hetkellä jotain muuta estettä elämässä, mikäs siinä ja voisin olla kiinnostunut myöhemminkin. Tosin en jää kyllä mitenkään odottelemaan, vaan jatkan omaa elämääni ja se on sitten sen naisen tehtävä tarttua hihasta kiinni, jos tilanne muuttuu myöhemmin.

Jos taas nainen vain mitään selittämättä ajaa minut pois, ymmärrän tilanteen niin, että en ole kiinnostava eikä kannata yrittää jatkossakaan. Ajatustenlukija en ole. Tämänkin tilanteen voi nainen sitten halutessaan purkaa myöhemmin, mutta minä en juokse perässä jos ei tule vihreää valoa.

Vierailija
51/69 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalaisesti vituttaa jos nainen kutsuu luokseen, ottaa vastaan ja nauttii hieronnasta, iloitsee suutelemisesta , vastaa kiihkein kielisuudelmin ja nauttii seksistä, mutta sitten jälkeenpäin vastailee tylysti ja kieltää laittamasta viestejä. Mutta tällä iällä en ota sitä niin vakavasti, vaan aattelen, että kaipa hänellä on syynsä. Mitään katkeraa en ole hänelle laittanut viesteissä, vaan ainoastaan olen ylistänyt hänen ihanuuttaan ja kertonut kaipauksesta. Tylyä tavaraa sieltä silti tulee :) Nyt tulee pitkä tauko viesteihin, koska hän sanoi, ettei halua viestejä. Kuitenkin aattelen, että vielä minä tähän asiaan palaan. Hetkeäkään ei ole tullut mieleen, että olisin ahdistellut lukuisilla viesteillä, koska otin kuitenkin huomioon tämän naisen toiveet ja lupasin lopettaa kirjoittelemisen kerrottuani ensin, miten ikävä on hänen ihania muotojaan ja seksikästä tuoksuaan :)

Vierailija
52/69 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes yritä, minut on pelkästään torjuttu, paukut, kyydit ym. Ovat kelvanneet, mutta siinä se sitten onkin ollut.

Vierailija
53/69 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eräs nainen tiesi, että olen ihastunut häneen, kun ollaan monesti vaihdettu katseita. Sen jälkeen kun vaihdettiin yhteystietoja (minun aloitteestani), hän muuttui todella etäiseksi eikä hän enää hymyillyt tavatessa kuin silloin joskus ennen kun oltiin pelkkiä tuttuja. Viimeksi kun yritin häntä lähestyä mennäkseni ihan vaan jutulle ja hän näki minut, hän lähti välittömästi kulkemaan poispäin. Siitä tajusin, että näköjään oli vain turhaa haavetta, joten päätin myös poistaa hänen yhteystietonsa, koska sen säilyttäminen olisi vain ollut harmia. Koen välttelemisen täysin ei-kiinnostuksen merkiksi ja en minä voi mistään tietää, onko kyseessä mikään olosuhteiden pakko, koska ei nainen ole mikään tilivelvollinen.

Vierailija
54/69 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä tavannut enemmän miehiä jotka pelaavat. Itse en pelaa, vaan sanon aina suoraan kaiken. Oikeastaan ihan kaiken. Mutta miehet viipyilevät aina yhteydenotoissaan. Kerrankin meni kaks kuukautta. Silloin ei kyllä enää kiinnostanut tavata koko miestä enää.

Sama! Olen tekstaillut yhden miehen kanssa muutamia viikkoja. Itse vastaan aina kohteliaalla aikataululla, mutta hän enemmän ja vähemmän aktiivisesti jopa viikon viiveellä. Viikko sitten kysyi "uteliaisuuttaan" yhtä melko yksityistä asiaa, johon vastasin asiallisesti ja rehellisesti. Sitten ei mitään. En tiedä, meniköhän viesti edes perille? Onko ylivoimaista kuitata vaikka vaan "ok"? Naiset eivät keskenään tee tuollaista, ainakaan ne, joiden kanssa itse viestittelen.

Vierailija
55/69 |
16.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salama ei iske kahta kertaa samaan paikkaan. Ymmärrän kyllä yhdestä kerrasta jos ei nainen ole kiinnostunut. Ehkä jos olisin ollut ihastunut ja nainen sitten tekisi myöhemmin aloitteen niin voisin harkita.

M31

Vierailija
56/69 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaan näin että ja joku torjuu mut niin antaa neidin sit olla. Pitää kyllä perustella aiempi torjuminen kohtuu hyvin että saisi uuden tilaisuuden. Ja jos on ollut yhtään valavampaa deittailua alla niin ja toisen valinnut mun tilalle aiemmin niin kyllä pitää olla ihan poikkeuksellinen nainen että edes harkitsisin uutta mahdollisuutta. Valinnoilla on aina seurauksia ja b-plan ei oo mun juttu.

Vierailija
57/69 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaiten saa selville onko mitään mahdollisuuksia menemällä tarpeeksi lähelle. Jos nainen ei heti torju, voi ottaa ihokontaktin eli esim. hieroa hänen jalkojaan. Jos hän pitää siitä, sitä voi jatkaa pitkäänkin. Jos hän sanoo, että on aika lopettaa, voi olla että se oli siinä. Mutta jos hän sallii jatkaa, hänelle voi ehdottaa muidenkin ruumiinosien hierontaa; kasvot, selkä, kädet, jalat. On paljon alueita, joiden koskettaminen tuntuu mukavalta, mutta joita voi koskea vihjaamatta suoraan seksiin. Hieronnan yhteydessä voi päästä niin lähelle, että naisen huulet ovat 10 cm päässä. Silloin voi sanoa, että tekisi mieli suudella. Jos vastaus on hymy, suukon voi antaa. Tällä tavoin voi päästä hyvin nopeasti eteenpäin, mutta itse asiassa se on itselleni vähän liiankin nopea vauhti enkä aina tunne oloani rentoutuneeksi jos huomaan olevani jo naisen rinnoissa kiinni. Tässä pitää kuitenkin korostaa kahta asiaa: 1. jos ehdottaa hierontaa, nainen arvaa heti, että miehellä on mielessä seksi tai ainakin toivoo sitä, joten nainen aloittaa pelin; 2. jos nainen torjuu, torjunta pitää ottaa vakavasti ja hänet pitää jättää rauhaan, vaikka olisi ehtinyt jo kuinka pitkälle. Itselleni on ollut vaikeata käsittää torjuntaa joka tapahtuu esim. yhdynnän hetkellä, mutta silloinkin pitää ymmärtää vetäytyä ja hyväksyä se, että tämä oli nyt tässä. Eihän se hyvältä tunnu, mutta minkäs sille mahtaa. Jokaiselle kuuluu oikeus päättää kropastaan millä hetkellä tahansa.

Vierailija
58/69 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää kuitenkin vielä täsmentää, että täysin tuntemattomia ihmisiä ei noin vain voi mennä lähentelemään. Ensin pitää puhua ja koettaa arvioida, millaisia katseita tai hymyjä sieltä tulee vastauksina. Jos palaute vaikuttaa positiiviselta, sitten voi mennä vähän lähemmäs. Omalla kohdallani vain hyvin harvoin fyysinen lähentyminen on tapahtunut salamannopeasti. Yleensä sitä edeltää jonkinlainen tutustumisjakso joka kestää viikkoja, kuukausia, jopa vuosia. Mutta tutustumisjakson aikana kyllä tulee selväksi, onko kiinnostusta vai ei. Itse flirttaan kyllä ja kehun naisen ulkomuotoa ja muuta ihanuutta, jos todella tunnen ja ajattelen niin. Kaikki pitävät kehuista etenkin jos ne tulevat vilpittömältä taholta eli henkilöltä joka selvästi sanoo sen miltä tuntuu. Nuorempana ongelmani oli päästä tutustumisjaksosta eteenpäin fyysiseen kontaktiin. Pelkäsin torjuntaa ja ajattelin, että siinä menee kasvot. Nykyään ajattelen, etteivät kasvot siinä voi mennä, jos olen jo tutustumisjakson aikana tehnyt selväksi, että tykkään, ihailen ja haluan. Ihailusta pitävät kaikki ja ovat aina siitä imarreltuja. Jos tulee torjunta, ei siitä pidä säikähtää, vaan senkin jälkeen pitää tehdä selväksi, että torjunnasta huolimatta ihailu ei ole mihinkään kadonnut. Jokainen lienee sen verran narsistinen, että uskoo ihailulle olevan todellisia perusteita, joten tehdessään torjunnan torjujalla on juuri meneillään melkoinen egobuustaus, mistä hän on ihailijalleen kiitollinen tavalla tai toisella. Jokainen haluaa olla haluttava, ihailtava, kaunis ja hyvän näköinen. Mutta se tieto halutaan saada ihailijoilta. Peilistä sitä tietoa ei saa. Nykyään siis tutustumisjakson jälkeen otan fyysistä kontaktia sen mukaan kuin se minulle sallitaan. Siis halailua, poskipusuja, hierontaa. Jos pääsen pitemmälle, menen kyllä mutta ellen, olen iloinen pienestäkin menestyksestä.

Vierailija
59/69 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä naisena kokisin niin, että fiksu mies perääntyy, jos nainen sanoo selkeästi ei. Mutta jos silmäpeli ja flirttailu jatkuu epämääräisen "ein" jälkeenkin, voi olla, että mahdollisuuksia kuitenkin olisi. Joku mies tyytyy epämääräiseenkin vastaukseen, joku toinen ei. Kiinnostavalle miehelle on vaikeampi antaa pakkeja, vaikka olisi joku hyvä syykin, kuin vastenmieliselle.

Eli "ei" ei tarkoitakaan "ei" vaan siinä on salainen asteikko? Asteikon tulkinta on jokaisen oman mielikuvituksen varassa. Tässähän alkaa pikku hiljaa ymmärtämään miten nämä ahdistelu- ja raiskaustilanteet oikein käynnistyvät.

Minä olen miehenä tyypillisen yksioikoisesti olettanut että "ei" on "ei". Ei kyllä kukaan ole syytänyt ahdistelustakaan sen puoleen.

Vierailija
60/69 |
17.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olosuhteiden pakosta), niin loukkaannutko siitä niin, että et enää ikinä aio osoittaa kiinnostusta uudelleen? 

Kukaan täysijärkinen ei enää edes muista kyseistä naista.

Miksi et samantien kysy että suuttuuko mies jos räkäiset sen naamalle?