Mitä mieltä nimestä Virpi?
Kommentit (26)
Minusta ihan kiva nimi. Tunnen Virpin, Varpun ja Virven.
Mä tunnen, en kovin hyvin, kaksi virpiä. Molemmat ovat eri alojen lääkäreitä.
Tunnen mukavia Virpejä ja sitten vähemmän mukavan Virpin.
Juu EI!!!!Tuntemani Virpit on narsistisia minä, minä tyyppejä. Ainoita jotka on oikeassa ja jyräävät toisia säälimättä saadakseen haluamansa. Ei väliä vaikka jotain loukataan ja satutetaan henkisesti paljonkin.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 22:35"]Juu EI!!!!Tuntemani Virpit on narsistisia minä, minä tyyppejä. Ainoita jotka on oikeassa ja jyräävät toisia säälimättä saadakseen haluamansa. Ei väliä vaikka jotain loukataan ja satutetaan henkisesti paljonkin.
[/quote]
Miten kyseinen Virpi jyräsi sinut?
Minulla on syvästi traumaattinen suhde nimeen Virpi. Nimittäin äitini oli jo nuorena päättänyt nimet tuleville lapsilleen: Virpi ja Jyrki. Kun minä sitten synnyin, isäni sanoi että Virpi on laihan tytön nimi, ja tästä tulee lihava. Ei tullut minusta sitten Virpiä, mutta paino-ongelmien kanssa olen taistellut koko elämäni. (Veljestäni tuli kyllä Jyrki, vaikka isä ei ollut siihenkään nimeen tyytyväinen.)
Nuoruusvuosieni valmentaja oli Virpi, eikä kovin hyviä muistoja jäänyt. Hän piti minua lähinnä silmätikkunaan ja laittoi minut tekemään rankimmat sarjat ja ylipäätään.
Tulee mieleen vispipuuro. Kirpakka, mutta ei erityisen sykähdyttävä.
Äitini on Virpi. Ihana äiti onkin <3
Ruma ja terävä nimi. Tulee mieleen joku tiukkis.
Virpi on kuivakka ja ilkeä. Varpu on leppoisampi, ystävällisempi ja maanläheisempi.
Tunnen ihanan Virpin. Jos en tuntisi, voisin nimetä kesäkanan vaikkapa... Virpiksi. Tai Leilaksi tai Pirkoksi.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 22:39"]
Minulla on syvästi traumaattinen suhde nimeen Virpi. Nimittäin äitini oli jo nuorena päättänyt nimet tuleville lapsilleen: Virpi ja Jyrki. Kun minä sitten synnyin, isäni sanoi että Virpi on laihan tytön nimi, ja tästä tulee lihava. Ei tullut minusta sitten Virpiä, mutta paino-ongelmien kanssa olen taistellut koko elämäni. (Veljestäni tuli kyllä Jyrki, vaikka isä ei ollut siihenkään nimeen tyytyväinen.)
[/quote]
No oikeassahan se isäkulta sitten olikin. Iitako sinusta sitten tehtiin?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 22:46"]
Äitini on Virpi. Ihana äiti onkin <3
[/quote]
Mun ihana äiti on myös Virpi :)
Virpi on työläisperheen lapsi. Varpusta tulee myös mieleen työläiset ja tietysti varpusparvi vessanpöntössä.
Kuiva ja kitkerä, hapan ja ylemmyydentuntoinen.
Foneettisesti ruma nimi, jonka kantaja on keski-ikäinen tai sitä vanhempi.
Jariko se kyselee?