Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

anopin älyvapaa toiminta

Vierailija
14.07.2014 |

Noniin, tässä sitä taas ollaan huuli pyöreänä. Anoppini on himo siivoaja, joka ikinen kerta kun tulee minun ja mieheni luokse kyläilemään hän siivoaa koko talon lattiasta kattoon. Ihan kiva, ei minulla ole mitään valittamista aiheesta vaikka ei täällä mitään sen kummempia siivottavia olekkaan, ihan perus siisti suomalainen koti. Nyt kuitenkin tällä kesäloma reissulla oli päättänyt alkaa meidän pyykkiä pesemään ollessamme töissä. No mikäs siinä ajattelin kun tulin kotiin ja näin pyykit narulla. Anoppi oli lähtenyt ostoksille tässä välissä ja menin keittiöön laittamaan ruokaa ennenkun mies pyörähtää kotiin. Jotain heittäessäni roskakoriin huomasin sieltä pilkistävän jotain tuttua, mun alusvaatteeni??? Olen jo aijemmin miettinyt että vaatteita katoaa aika ajoin kummallisesti, mutta että roskakoriin? Käytetyn alusvaatteet kun mielestäni kuuluvat pyykkikorin jälkeen pyykinpesukoneeseen, EIVÄT roskakoriin. Anopin loppu vierailu sujui hyvin, enkä edes viitsinyt mainita kyseisestä asiasta, mutta nyt kun on lähtenyt niin olen pyöritellyt tätä asiaa mielessäni, että mikä mahtaa tällaiseen käytökseen olla anopillani syynä? Onko kenelläkään minkäänlaista kokemusta tai ajatuksia kyseisestä? Minä en ymmärrä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko ne jotenkin kuluneet tai jotain?

Vierailija
2/16 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tykännyt niistä pikkareista? Jos ne ole jotenkin seksikkäät? (Pitsi,stringi,kuvio,malli jne...) niin ehkä anoppi ei tykkää :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun anoppi oli kans juuri vierailulla ja olisi väkisin halunnut pestä meillä pyykkiä. Varmasti olisi urkkinut millaisia ja missä kunnossa olevia alkkareita meillä on. Epäilen, että sun anoppi paheksuu sun alusvaatteita ja siksi tuhoaa ne.

Meillä oli muuten täyttämätön neuvolan voimavarakysely jääkaapinovessa, anoppi oli yksin ollessaan yrittänyt urkkia sitä, huomasin siitä, että magneetit oli eri tavalla. Olis pitänyt laittaa sinne väliin lappu anopille. Arvasin siis jo etukäteen, että se yrittää lukea sen, odottelin vaan, milloin se tapahtuu.

Vierailija
4/16 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuitenkin jotkut 20 vuotta vanhat sloggit...venähtäneet, kulahtaneet, takaa ruskeat ja edestä keltaiset...ja sitten anoppi kehtas laittaa roskiin! :) ...tai jos olivat jotkut pitsihepeneet, ehkä anopista olivat liikaa hänen pojan silmille :)

Vierailija
5/16 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enhän mä tällasesta jaksais mitään aihetta laittaa pystyyn jos alusvaatteissa olis ollut jotain vikaa tai muuten kuluneet... Mietin vaan, että onkohan tää jotain sairasta passiivisaggressiivisuutta?
Ap

Vierailija
6/16 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua! Mun anoppi tekee samaa, mutta heittää ihan tavallisia toppeja pois! En ensin uskonut että hän tekee sitä, mutta nyt jo useamman kerran on löytynyt kodinhoitohuneen roskiksesta toppeja. Ja ei mitään pitsihepeneitä tai kulahtaneita ryysyjä, vaan ihan normaaleja GinaTickotin pidempimallisia toppeja. Osa on ollut ihan uusiakin, korkeintaan viiteen kertaan ollut päällä.

En ole kehdannut kysyä mikä anopilla on, eikä hän mitenkään paheksu kun päälläni on toppi. Kesällä itsekin pitää hihattomia. Mikä tää juttu oikeen on? :D

Vierailija
7/16 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies saattaa tehdä tuollaisia älyttömiä juttuja, mutta hänellä onkin aivovammasta johtuvia neurologisia ongelmia.

Vierailija
8/16 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka kysyisit anopiltas että mitä vittua nakkelee toisten vaatteita roskiin.

Vierailija
9/16 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärrä koko viestiä. Siis oikeastiko annat anopin siivota ja pyykätä teillä ? En ikinä antaisi enkä antaisi anopille kotini avaimia. Anoppi tulee kylään kun kutsumme ja on joskus lastenvahtina, mutta ei todellakaan siivoa tai pyykkää. Eikö kenenkään muun mielestä tuo ole omituisin asia tässä viestissä ?

Vierailija
10/16 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko olla alkavaa dementiaa?

t. se aivovammaisen puoliso

Vierailija
11/16 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hallintaa ja vallankäyttöä se on. Mun anoppi otti myös asiakseen kahvinkeitot, silloin kun hänelle sopi. En voinut juoda omassa kodissani kahvia silloin kun halusin. Jos yritin niin anoppi: olis kiva jos juotais kaikki yhtäaikaa!

Vierailija
12/16 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kontrollifriikkiltä minustakin vaikuttaa

Vierailija
13/16 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppisi haluaa sinun kulkevan ilman alusvaatteita

Vierailija
14/16 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatko kuinka älyvapaata oma toimintasi on?

Sinä pöljä  kirjoitat tänne vain kertoaksesi tästä, kun me kihisemme uteliaisuudesta, kun haluamme tietää, mitä anoppi itse kertoo syyksi. Vai luuletko sinä anoppisi tulevan tänne kirjoittamaan vastauksen?

Minunkin anoppini ynnä hänen tyttärensä pesivät pyykkejäni, ja tasan tarkkaan jokaisella kerralla saivat siitä asianmukaisen palautteen, samoin kadonneista vaatteista ja muista tavaroista, joita mystisesti anopin aikaan katosi.

Mulla ei ollut vallankäytön kanssa mitään ongelmaa, minä otin sen vallan jonka katsoin kuuluvan itselleni. Niin kahvinkeitossa, lasten vaatteissa, kuten muissakin omissa asioissani.

Oikeasti anoppini temput osoittautuivat alkavaksi dementiaksi. Voisin kertoa eräitäkin tarinoita kadonneista ja väärään paikkaan päätyneistä tavaroista. Harmillista oli mm. erään vieraiden tuoman erikoisen herkun päätyminen koirille (eivätkä ne edes syöneet sitä, siksi paljastui).

Vierailija
15/16 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/16 |
14.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysykää siltä anopilta! Tai äidiltä, tai mummolta tai kuka se vaatteiden ja ehkä muidenkin tavaroiden poisheittäjä on.

Siinä nimittäin menee se valta, kun joutuu tilille asiasta. Ei enää voi tehdä sitä ikään kuin salaa. Toinen selitys voi hyvinkin olla dementia. Onko heillä muita oireita, kuten sanojen unohtumista, liikkumisvaikeuksia,  saman asian tekemistä uudelleen ja uudelleen ym. ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän