Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

** JOULUNTÄHTIEN KESKIVIIKKO **

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tervetuloa uudet odottajat mukaan.

Päivikki: jo on taas yhdelle murhetta suotu - - jaksamista sinne *virtuaalivoimapommi* ja on ollu enempi ja vähempi täällä puhetta Kultikutrin synnytyksen johdosta että otettaisiin ihan tosissaan supparit ja levättäisiin suosiolla (sinullekin helpompi sanoa kun sinun toteuttaa kun esikoinen huonona). Toivotaan että raskaus sujuu hyvin :)

Ja mitäpäs muuta... minulla ei vaivan vaivaa *kop kop* on oikea unelmaraskaus :) Edellinen olikin ihan jotain muuta. No, väsynyt olen jos oikeen valitusta haen, mutta sekin taitaa johtua työpaikan huonosta ilmasta: terveystarkastaja mittasi konttuurin ilmasta häkää :o Sanoi kyllä minulle että pitoisuus sen verran alhainen ettei vaikuta masuasukkiin.

Meillä on mies alkanut tehdä lisätöitä iltaisin... ei ainakaan rahan takia, mutta muistankin lukeneeni jostain että ukoilla voi tulla raskauden aikana kausia että joko baariin taikka sitten töitä - - tiiä tuota :)

Mutta taidanpa mennä sohvalle koiran kanssa rötköttään: näyttää aikas kutsuvalta tuo noutaja tuolla kun killistelee mamia viereensä :))

Voimia kaikille :)

RauPotar ja toukka 24+4 (huomenna on raskausviikoissa tyttäreni syntymä - - hui!!)

Vierailija
22/23 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivikki, voi sua! Kurjaa olla sairaslomalla, mutta lepää silti niin paljon kun vaan voit! Ja esikoiselle paranemissäteitä täältä myös!!! Hus pois oksennustaudit ja muut!!!!

äk

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari päivää tuli vain luettua juttujanne pikaisesti kun on ollut jatkuvasti särkyä vähän joka paikassa..

Joku kyseli jo jokunen aika nukkumisesta, täällä nukutaan jos löydetään hyvä asento, eikä jatkuvasti särje selkä, jalat, häpyluu ja kaikki muut paikat.

Hyväksi onneksi täällä kärsitään vielä migreenistäkin, joka on onneksi *koputtaa puuta* pysynyt kohtalaisen hyvin poissa raskauden ajan. Niin oli myös esikoisessa, jonkin asteista särkyä on ollut ja oli viimeksikin, mutta ihan panadolilla pärjäsi ja levolla, tosin se lepo on nyt kiven alla ;)

Onko jollain todettu lantion löystymistä? lueskelin siitä netistä ja eräästä vauvalehdestä, ja aika monia oireita sopi näihin mun särkyihin, pitää muistaa ensi kerralla neuvolassa siitä kysyä. Toivotaan että on vaan jotain vähän ärhäkämpää normaalin rajoissa olevaa raskauteen liittyvää särkyä..

Kultakutrista oli mukava kuulla, toivotaan että hänen neitinsä on taisteleva pikkusissi ja selviää hienosti.

Joku totesi myös, ettei tässä raskaudessa ole rv niin hyvin selvillä kuin esikoisesta, yhdyn täysin. Mulla tuntuu kanssa olevan harvinaisen hankala muistaa mikä viikko on meneillään.. mistäköhän johtuu??

Onko jollain muulla ollut vaikeuksia syödä? Mulla on ollut nyt viimeiset pari viikkoa jatkuvasti pientä nälkää, mutta mikään ei tunnu menevän alas. Kaikkea mahdollista on tullut jo kokeiltua, leipää, hedelmiä, eri ruokia, mehua, kaakaota, jne.... Hyvä kun saa yhden leivän alas ja lasillisen juotavaa...

Ihan kuin alkuraskaudessa... Outoa ja välillä tosi raivostuttavaakin.

Mutta nyt taas kokeilemaan iltapalan syömistä!

Ai niin meillä on neiti oppinut nukkumaan päikkärit sisällä, jo 4 päikkärit takana ja hyvin on sujunut ;)

Niisku