Yhdyntä..
Hei kaikki odottavat! :)
Olen r.viikolla 36 ja on ruvennu askarruttamaan yhdyntä..
Voinko nyt harrastaa sitä edelleen ettei oo pelkoo, et synnytys alkais??
Kun onhan mulla H-hetkeen aikaa reilut 4viikkoo.. Viimisesta kanssakäymisestä on jo aikaa ja se rupee näkymään meissä molemmissa..
Melkeimpä mä en jaksa enää kuunella kun se vihjailee joka toinen päivä et, *Pukilla olis kova pipari nälkä* tai *pukilla olis pussit täynnä..*
Onko teitä muita, ahdistuneita?
Kommentit (3)
mutta voin kyllä sun ahdistustasi lievittää sillä, että meillä esikoinen syntyi vasta rv 42+2 useista "vauhditusyrityksistä" huolimatta. Antakaa mennä vaan ja nauttikaa, synnytyksen jälkeen on kuitenkin jonkin aikaa, jolloin ei luultavasti kumpaakaan kiinnosta yhtään.. eikä se välttämättä hyväksi olekaan heti synnytyksen jälkeen. Mutta synnytykseen asti, jos ei lääkäri ole kieltänyt, nauttikaa niin paljon, kuin ison mahan kanssa pystyy! :)
Leeti 29+1
Kuten edellisetkin kehottivat, ei ole mitään haittaa ja viikotkin sinulla on niin hyvät, että turha ahdistua ajatuksesta jos vauva syntyisi... Meillä ainakin on tarkoitus harrastaa petihommia loppuun asti kun kerran ei tarvitse ehkäisystä huolehtia ja synnytyksen jälkeen tulee parhaimmassakin tapauksessa viikkojen tauko. Tietysti asennoissa ym. on hankaluuksia mutta kyllä halu keinot keksii kun vain antaa sille mahdollisuuden ;) Minullakin on aiemmat raskaudet kestäneet 38 ja 42 viikkoa eli kyllä se "h-hetki" on todellakin laskennallinen.
Nauttikaa toisistanne!!!
t. eikkuli 34+0
loppuun asti. Jos paikat ei ole kypsät niin yhdyntä ei synnytystä käynnistä. Sinulla on viikkoja jo sen verran että ei haittaa vaikka siemennesteen hormonit vähän supistuksia ja paikkojen kypsymistä saisivatkin aikaan. Älä pidä laskettua aikaa minään H-hetkenä, plus miinus kaksi viikkoahan on ihan täysaikaiseksi laskettavaa ja ultrien lasketuissa ajoissakin helpolla viikon heittoja eri mitoissa (reisiluu, päänympärys, vyötärönympärys).
Jos seksi molempia kiinnostaa niin nauti siitä, ongelma voisi olla päinvastainenkin.