Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Että mua ottaa päähän, mies vahtaa jatkuvasti mun syömisiä!

Vierailija
18.06.2014 |

Syön terveellisesti ja monipuolisesti. Herkkuja syön noin kerran viikossa, joskus hieman useammin mutta pääsääntöisesti kerran viikossa.
Aina kun mies näkee minulla jotain herkkua tyyliin suklaapatukan, jäätelöä tai pullaa alkaa hän paasaamaan mitä sontaa nuo ovat ja kyselee tiedänkö noissa on kaloreita. No tiedän, mutta saa kai sitä joskus herkutella?
Eilen söin iltapalaksi 3 ruisleipää, mies katseli leipiä hetken jonka jälkeen kysyi että eikö 3 ole vähän liikaa. Ei ole, kiitos kysymästä.
Äsken söin kermarahkan (maitorahkan tyyppinen rahka, mutta maidon tilalla on kermaa). Tämä oli aivan liikaa miehelle. Mies kiihtyi aivan silmissä ja alkoi paasaamaan että hän on kyllästynyt jatkuvaan mässäilyyni ja häntä suoraan sanottuna vituttaa se miten turmelen kehoni syömällä kaikkea paskaa. Anteeksi mutta mitä? En ole mitenkään ylipainoinen joten miehen vahtiminen on käsittämätöntä. Etenkin kun syön muutenkin terveellisesti enkä todellakaan mässytä joka päivä herkkuja. Hohhoijaa!

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun kuuloista.Mun mies raivostuu toisinaan,jos otan enemmän ruokaa lautaselle,kuin hän.Tän lisäksi mies korjaa heti ruuat jääkaappiin,vaikka olisin halunnut ottaa vielä lisää ruokaa.

Hirvee kyttääminen aina,kun syön.Välillä en saa edes itse laittaa ruokaa lautaselle.

Vierailija
62/76 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 v vanha ketju.

Tosin varmaan tuttua juttua monelle. Jos ei ruoka, niin sitten vaatteet tms. Tapahtuu kyllä myös naiselta miehelle päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tutun kuuloista.Mun mies raivostuu toisinaan,jos otan enemmän ruokaa lautaselle,kuin hän.Tän lisäksi mies korjaa heti ruuat jääkaappiin,vaikka olisin halunnut ottaa vielä lisää ruokaa.

Hirvee kyttääminen aina,kun syön.Välillä en saa edes itse laittaa ruokaa lautaselle.

Miksi siedät?

Vierailija
64/76 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi siedät?

Niin,sen kun tietäisi.Liika kiltteys kai.

Vierailija
65/76 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin nuorempana tuollainen kyttääjä ja "hoivaaja". Olin avosuhteessa sellaisen huonosti itsestään huoltapitävästä miehestä kanssa, hän tupakoi, vihasi liikuntaa ja ei osannut tehdä ruokaa, osti ennen meidän suhdetta kaikkea epäterveellistä aina kaupasta. Mä taas vihaan tupakointia ja tupakan hajua ja olen suht urheilullinen ja pidän itsestäni huolta. Eli siis aivan kaamea yhdistelmä, mutta oltiin silti kaksi vuotta yhdessä. En ole sen jälkeen valinnut seurustelukumppaneiksi sellasia henkilöitä, joilla ei elämäntyyli natsaa yhteen omani kanssa. Siitä tulee vaan aivan turhaa pahaa mieltä ja riitoja ja oikeasti haluan välttää sitä mun kontrolloivan puolen esiintulemista. Toista ei voi muuttaa eikä sen pitäisi edes olla parisuhteen tarkoitus, että teempähän tästä tyypistä nyt sellaisen ja tällaisen, jotta mulla on hyvä olla.   

Mulla oli silloin taipumusta pahemman kerran kontrolloida toista ja toinen oli myös kiltti ja alistuvainen. Hän oikeastaan antoi mun tehdä kaikki päätökset ruokien suhteen jne, ojensi oikein kaksin käsin vallan mulle ja mun kontrolloiva puoli rakasti sitä. Sitä on päässyt näkemään narsistisia haavojansa oikein silmästä silmään vuosien varrella, mun omalla isällä on paljon narsistisia piirteitä ja meidän kodin ilmapiiri ei ole ollut kovin turvallinen ja läsnäoleva lapsuudessa. Ottaa niin päähän, kun menneisyys tuntuu välillä pilaavan mun elämän enkä osaa päästää irti. 

Sitä on saanut tehdä ihan hemmetisti töitä itsensä kanssa parisen vuotta ja huhhuh, hommaa riittää. Eli sen sun miehen pitäisi itse tajuta, että kontrolloi ja oikeasti mennä itseensä sen asian kanssa. Mistä kontrollointi kumpuaa jne. Mutta harva ihminen muuttuu, se on oikeasti tosi vaikeeta. Mäkin kamppailen sen asian kanssa, mutta yritän joka päivä kyllä tehdä parhaani. En halua olla kontrolloiva hirviö.     

Vierailija
66/76 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heh, minulla OLI samanlainen mies, joka aina kun join esim. yhden saunaoluen tai söin yhden pullan katsoi asiakseen huomautella, kuinka en selvästikään pysty kontrolloimaan itseäni. Mies kyllä veti surutta pään täyteen joka perjantai ja ahtoi kebabia mutta se oli tietenkin eri asia.

Nykyään exäni on läski ja minä edelleen hoikka ja urheilullinen. :D

Hah   : D

Vierailija
67/76 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sulta jäi ap kertomatta?

Nainen voi näyttää lihavalta ihmeen pienellä vaakalukemalla.

Jos nainen kommentoi miehen syömisiä sehän on vain hyödyllistä hoivaamista.

Miten hyödyllinen hoivaaminen liittyy siihen, että jonkun mielestä pienelläkin vaakalukemalla voi näyttää lihavalta??? Jos on normaalipainoinen ja syö pääasiassa terveellisesti, ei ole mitään syytä "hoivaamiseen". Jos puoliso elää todella epäterveellisesti niin, että veriarvotkin alkaa mennä pahaan suuntaan, on sairaalloisen yli- tai alipainoinen, voi harkita jonkinlaista interventiota.

No se vaaka ei yksin kerro normaalipainoa, rasvaprosentti voi silti olla liian suuri eli diabetesriski. Laihaläskiys on naisilla yleistä kun proteiini on korvattu sokerilla,puhumattakaan lihastreenistä.

Miksi kuvittelet naisten olevan laihaläskejä ja puputtavan sokeria? Naisilla nyt on ylipäänsä enemmän rasvaa elimistössä ja vähemmän lihasmassaa kuin miehillä ihan evoluutioon ja lisääntymiseen liittyvistä syistä. Kukaan ei voi korvata proteiinia sokerilla ruokavaliossa, koska sellainen ruokavalio ei pidä kylläisenä joten yksinkertaisesti noin ei vain voi syödä.

Voisit muutenkin vilkaista tilastoja ja havaitsisit, että ylipaino on miesten kohdalla tyypillisempää kuin naisilla. Aivan urpoa myös tämä laihaläskiydestä itkeminen kun sellaista on melko vaikeaa ja täysin turhaa mitata. Ennemmin kannattaa mitata vyötärönympärys kuten laihdutusohjelmissa tehdään haitallisen sisäelimiä ympäröivän rasvan havainnoimiseksi.

Jos naiskehosta haluaa tehdä yhtä "terveen" kuin mieskehosta pitäen mieskehoa ihanteena päädytään pisteeseen jossa naiselta loppuvat kuukautiset. Näin käy jos paino ja rasvat ovat liian alhaalla. Aivan älytön ihanne.

Vierailija
68/76 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sulta jäi ap kertomatta?

Nainen voi näyttää lihavalta ihmeen pienellä vaakalukemalla.

Jos nainen kommentoi miehen syömisiä sehän on vain hyödyllistä hoivaamista.

Miten hyödyllinen hoivaaminen liittyy siihen, että jonkun mielestä pienelläkin vaakalukemalla voi näyttää lihavalta??? Jos on normaalipainoinen ja syö pääasiassa terveellisesti, ei ole mitään syytä "hoivaamiseen". Jos puoliso elää todella epäterveellisesti niin, että veriarvotkin alkaa mennä pahaan suuntaan, on sairaalloisen yli- tai alipainoinen, voi harkita jonkinlaista interventiota.

No se vaaka ei yksin kerro normaalipainoa, rasvaprosentti voi silti olla liian suuri eli diabetesriski. Laihaläskiys on naisilla yleistä kun proteiini on korvattu sokerilla,puhumattakaan lihastreenistä.

Miksi kuvittelet naisten olevan laihaläskejä ja puputtavan sokeria? Naisilla nyt on ylipäänsä enemmän rasvaa elimistössä ja vähemmän lihasmassaa kuin miehillä ihan evoluutioon ja lisääntymiseen liittyvistä syistä. Kukaan ei voi korvata proteiinia sokerilla ruokavaliossa, koska sellainen ruokavalio ei pidä kylläisenä joten yksinkertaisesti noin ei vain voi syödä.

Voisit muutenkin vilkaista tilastoja ja havaitsisit, että ylipaino on miesten kohdalla tyypillisempää kuin naisilla. Aivan urpoa myös tämä laihaläskiydestä itkeminen kun sellaista on melko vaikeaa ja täysin turhaa mitata. Ennemmin kannattaa mitata vyötärönympärys kuten laihdutusohjelmissa tehdään haitallisen sisäelimiä ympäröivän rasvan havainnoimiseksi.

Jos naiskehosta haluaa tehdä yhtä "terveen" kuin mieskehosta pitäen mieskehoa ihanteena päädytään pisteeseen jossa naiselta loppuvat kuukautiset. Näin käy jos paino ja rasvat ovat liian alhaalla. Aivan älytön ihanne.

Ai vaadinko naisilta miehen rasvaprosenttia? Proteiinin ovat korvanneet sokerilla ne laihaläskit ja toivottomat laihduttajat. Lasketaan kalorit ja jätetään proteiinit pois kun niitä näiden mielestä tarvitsee vain kehonrakentajat.

Vierailija
69/76 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tosiaan ole ok, eikä normaalia tuo kyttääminen. Mun mies päinvastoin taas yllättää mut usein tuomalla jotain hyvää kaupasta.. Normaali painoinen olen myös, mikäli jotain väliä 🙈

Vierailija
70/76 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaako miehesi että laihdut? En ymmärrä miksi muuten tuolla lailla sanoisi, varsinkin kun nuo sinun herkkumäärät ovat ihan mitättömät. Luin kyllä että olet normipainoinen mutta haluaako miehesi silti että laihdut ?

Paino ei kehon rasvasta paljon kerro jos lihakset on hävitetty pikadieeteillä.

Vierailija
71/76 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinä olet tuollaisen kanssa yhdessä? Ja mulle on ihan sama, mitä sinä syöt tai paljon painat. Vedä makeaa vaikka joka tunti. Enemmän ihmettelen halua jakaa elämää ja taloutta tuollaisen tyypin kanssa.

Vierailija
72/76 |
23.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten tällaista voi kestää, että ei saa edes syödä sen verran miltä tuntuu? Jäätkö nälkäiseksi miehen takia?

Vierailija
73/76 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro ja näkemiin.

Vierailija
74/76 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jätä se siika!

Itse syön herkkuja päivittin, olen 37v hoikka ihminen. Nimittäin olemassa on terveellisiä herkkuja ts. hyvää mieleistä ruokaa. Hyvän synonyymi ei ole rasva ja sokeripommit.

Esim. juuri siika on hyvää.

Vierailija
75/76 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies alkaisi kyttäämään mun syömisiäni, hän olisi hyvin nopeasti ex-mies.

Vierailija
76/76 |
28.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä syö miehen nähden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kolme