Että mua ottaa päähän, mies vahtaa jatkuvasti mun syömisiä!
Syön terveellisesti ja monipuolisesti. Herkkuja syön noin kerran viikossa, joskus hieman useammin mutta pääsääntöisesti kerran viikossa.
Aina kun mies näkee minulla jotain herkkua tyyliin suklaapatukan, jäätelöä tai pullaa alkaa hän paasaamaan mitä sontaa nuo ovat ja kyselee tiedänkö noissa on kaloreita. No tiedän, mutta saa kai sitä joskus herkutella?
Eilen söin iltapalaksi 3 ruisleipää, mies katseli leipiä hetken jonka jälkeen kysyi että eikö 3 ole vähän liikaa. Ei ole, kiitos kysymästä.
Äsken söin kermarahkan (maitorahkan tyyppinen rahka, mutta maidon tilalla on kermaa). Tämä oli aivan liikaa miehelle. Mies kiihtyi aivan silmissä ja alkoi paasaamaan että hän on kyllästynyt jatkuvaan mässäilyyni ja häntä suoraan sanottuna vituttaa se miten turmelen kehoni syömällä kaikkea paskaa. Anteeksi mutta mitä? En ole mitenkään ylipainoinen joten miehen vahtiminen on käsittämätöntä. Etenkin kun syön muutenkin terveellisesti enkä todellakaan mässytä joka päivä herkkuja. Hohhoijaa!
Kommentit (76)
Miltä miehesi näyttää, kun hän katsoo oikeudekseen arvostella ruokavaliotasi?
Käske miehesi mennä hoitoon sillä tuo on kyllä sairasta kyttäämistä!
Kysy millä oikeudella vahtii ja määrää mitä sinä aikuinen ihminen syöt.
Mene kauppaan ja osta kassillinen herkkuja ja lyö ne pöytään ja mässytä nautinnolla sellainen kasa herkkuja ihan huviksesi että ukkosi saa paskahalvauksen!
Mies on itse ihan normaalipainoinen, mutta ei nyt missää huippukunnossa ole. Syö itse makkaraa, pekonia, paistettuja kanamunia, pitsaa ja sen sellaista vähän väliä, eli ei ole mikään paras puhuja. Ei tässä muuten mitään, mutta alkaa vituttaa kun mies oikeasti analysoi joka suupalan...
Kosta vittulemalla sen ruuista. Ehkä viesti menee sillä perille. Kokeile tätä esim. viikon ajan. Sitten jos kilahtaa takaisin pistä sellainen mekkala että viesti viimeistään menee perille.
Todella ärsyttävä tyyppi. Ala vahdata miehen syömisiä, joka suupalaa. Tai sitten laitat miehen vihdoin selkä seinää vasten, että loppui syömisten vahtaaminen tai tuossa on ovi.
Itse repisin pöksyni saman tien, jos joku ryhtyisi minun, aikuisen ihmisen, syömisiä vahtimaan.
Ei taida toimia tuo miehen ruuista vittuilu, joskus nimittäin kokeilin. Tyyliin kannattaakohan tuota makkaraa syödä, siinähän on ties mitä moskaa ja hirveästi kaloreitakin. Mies vain tuhahti ja sanoi makkaran sentään olevan oikeaa ruokaa, toisin kuin esim. kasa ruisleipiä. Joopa joo!
Ei kyllä kauhean lupaava tulevaisuus ole tiedossa.
Seurustelin aikoinaan jonkinlaista persoonallisuushäiriöisen kanssa. Eron aikaan oli jo vakavaa fyysistä ja psyykkistä väkivaltaa, todella sairaalloista mustasukkaisuutta ja täyttä hallitsemishalua.
Onnellisen alkuvaiheen jälkeen alkoi meilläkin tuo ruoasta piikittely. Herralla itsellään oli muhkeaa vatsareppua ja itse olin todella hoikka. Kerran kaupassa käydessä halusin ostaa pitkästä aikaa suklaalevyn, jota kaveri sitten katsoi pitkään. Sitten totesi, että "Otat vaan jos kulutat ne sitten heti pois". Ja samaa alkoi olla muutoinkin, kerrankin vietimme siskon kanssa tyttöjen iltaa ja söimme jopa yhden tuplan puoliksi. Tästäkin kuultuaan alkoi heti paasaus, että nyt sitten jätetään ateria syömättä, ettei kerry vyötärölle nuo kalorit.
Sanoisin siis, että juokse vielä kun voit. Ei ole tervettä kyttäillä toisen syömisiä, kun loppujenlopuksi se on täysin henkilökohtainen asia. Aivan sama minkäpainoinen on, ei ole toisen asia olla koko ajan kommentoimassa syömisiä.
Haluaako miehesi että laihdut? En ymmärrä miksi muuten tuolla lailla sanoisi, varsinkin kun nuo sinun herkkumäärät ovat ihan mitättömät. Luin kyllä että olet normipainoinen mutta haluaako miehesi silti että laihdut ?
Sama tuli mieleen kuin 12:lla. Kontrolloiko mies sinua muilla tavoilla?
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:56"]
Haluaako miehesi että laihdut? En ymmärrä miksi muuten tuolla lailla sanoisi, varsinkin kun nuo sinun herkkumäärät ovat ihan mitättömät. Luin kyllä että olet normipainoinen mutta haluaako miehesi silti että laihdut ?
[/quote] No se ei olisi enää tervettä. Tällä hetkellä painan 55kg (pituutta 170cm).
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 20:02"]
Sama tuli mieleen kuin 12:lla. Kontrolloiko mies sinua muilla tavoilla?
[/quote] Ei, syöminen on ainoa asia jossa kyttää. Eikä siinäkään sinäänsä mitään jos yrittäisi kannustaa syömään terveellisemmin (yhdessä). Mutta kyse ei ole mistään sellaisesta vaan yksinkertaisesti minun syömisteni vahtimisesta. Tämä alkoi pari kuuukautta sitten kun käytiin ulkona syömässä, söin pihvin perunamuussilla. Mies tokaisi heti sen jälkeen ettei minun kannata kyllä syödä enää sinä päivänä mitään koska annos oli melkoinen kaloripommi. No joo, ei sieltä kevyimmästä päästä mutta harvemmin sitä ulkona tulee mitään pelkkää salaattia syötyä ja muutenkin, en todellakaan syö joka päivä mitään pihvejä ja muusseja.
Mulla on samanlainen mies. Kaupassa kans arvostelee mun ostoksiani, vaikka mä olisinkin maksajana sillä reissulla. Jos ostan vaikka leipää niin "sä syöt ihan kauheesti leipää, se ei oo terveellistä" ja sit mies itse käyttää 20 e viikossa tupakkaan :D
Ja sit jos joskus haluan herkutella, ostan vaikka poppareita tai sipsiä leffailtaa varten niin "et sä tarvitse noita". Ihan kun mä jotenkin luulisin, että mun henkeni riippuu herkuista. Joskus vaan tekee mieli napostella jotain epäterveellistä. Vastapainoksi mulla on fyysisesti melko rankka työ ja lenkkeilen päivittäin.
Kaikkein ärsyttävintä kun mies luulee olevansa joku helvetin ravintoterapeutti ja rupee lässyttään mulle jostain proteiineista ja vitamiineista ihan ekspertin elkein. Mun pitäis kuulemma syödä enemmän proteiinia, koska sit urheilusta olis mulle enemmän hyötyä. Mä haluan vaan ylläpitää peruskuntooni ja lenkkeilen ihan omaks huvikseni, ei mulla oo mitään intressejä maksimoida sen hyötyjä.
HUOH. Voimia oman miehesi kanssa. Älä kuuntele mitään tollasta äläkä ota itseesi.
13 täällä, en kyllä yhtään ymmärrä mistä miehesi käytös johtuu, kun kerta paino noinkin pieni ja pituus suht suuri. Ehkä hän on niitä miehiä jotka tykkää luukasoista, samalla tavalla kun joillain on läskifetissi. En kyllä muutakaan keksi, sekopää mies.
Haluaa kai tarkoituksella loukata, koska olet niin laihakin. Luonnehäiriöinen äijä. Alkaako kohta se ulkonäön arvostelu? Pitäisi "korjata" tissejä ja huulia.
Mullakin valitettavasti oli tuommonen mies vuosia sitten. Tosi yleistä oli, että jo normaalin kotiruuankin syömistä vahtasi etten ottaisi liikaa ja jos mielestään olin syönyt liikaa vaikkapa riisiä ja kanaa, niin alkoi pelottelu että alkaa kohta tuokin näkyä jos jatkat samaan malliin. Painoin tuolloin noin 50kg/165cm ja nuo "isot" annokset ei todella olleet mitään isoja. Itse mies oli kova herkkujen syöjä mutta minä kun satuin syömään vaikka karkkia, niin alkoi narina kuinka pitää kuluttaa noista saadut kalorit sitten poiskin. Oman herkkujen mättämisen kuittasi sillä että liikkuu enemmän kuin minä joten hänellä on oikeus syödäkin herkkuja.
Pahinta oli kyllä lapsemme syntymän jälkeen tai oikeastaan jo raskausaikana puhuminen siitä kuinka laihdutettavaa onkaan paljo ja suunnitteli minulle jo diettiäkin kun olin vielä raskaana!! Sanottakoon että raskaana paino nousi nipin napi 10kg joten en nyt kokenut varsiaisesti lihoneeni mitään ylimääräistä joita sitten olisi pitänyt oikeen aktiivisesti alkaa heti pudottaa. Vauvan syntymän jälkeen vielä sairaalassa mies surkutteli mahani ulkonäköä kun on niin löysä ja nyt kyllä on hirveästi laihdutettavaa ja jumpattavaa.
Jotenkin olin ihan sokea tuolle käytökselle koska muuten mies oli ollut ihan "normaali" ja joskus saattoi olla pitkiäkin aikoja ettei kytännyt tai huomatellut. Vasta jälkikäteen sitä on ajatellut että olipa todella törkeää toi huomauttelu ja kyttääminen. Ap, vaikuttaa aika huolestuttavalta tuo miehesi käytös....:(
[quote author="Vierailija" time="18.06.2014 klo 19:25"]
Syön terveellisesti ja monipuolisesti. Herkkuja syön noin kerran viikossa, joskus hieman useammin mutta pääsääntöisesti kerran viikossa.
Aina kun mies näkee minulla jotain herkkua tyyliin suklaapatukan, jäätelöä tai pullaa alkaa hän paasaamaan mitä sontaa nuo ovat ja kyselee tiedänkö paljon noissa on kaloreita. No tiedän, mutta saa kai sitä joskus herkutella?
Eilen söin iltapalaksi 3 ruisleipää, mies katseli leipiä hetken jonka jälkeen kysyi että eikö 3 ole vähän liikaa. Ei ole, kiitos kysymästä.
Äsken söin kermarahkan (maitorahkan tyyppinen rahka, mutta maidon tilalla on kermaa). Tämä oli aivan liikaa miehelle. Mies kiihtyi aivan silmissä ja alkoi paasaamaan että hän on kyllästynyt jatkuvaan mässäilyyni ja häntä suoraan sanottuna vituttaa se miten turmelen kehoni syömällä kaikkea paskaa. Anteeksi mutta mitä? En ole mitenkään ylipainoinen joten miehen vahtiminen on käsittämätöntä. Etenkin kun syön muutenkin terveellisesti enkä todellakaan mässytä joka päivä herkkuja. Hohhoijaa!
[/quote] Korjattu versio