Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin liitot nyt sitten ottaa kantaa?

Vierailija
18.06.2014 |

Onko kukaan kuullut että ammattiliitto viimeaikoina olisi puolustanut yksittäistä henkilöä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto?

Vierailija
2/6 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto?

Vierailija
4/6 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se liitto ole mikään viranomainen

Vierailija
5/6 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siitä kerrottaisiin jossain julkisesti kun puolustetaan yksittäistä henkilöä? Kyllähän ihmisillä on yksityisyydensuoja.

Liittojen jäsenlehdissä kyllä kerrotaan jos esim. jossain työpaikalla on ollut jotain isompaa, että miten on asia ratkennut.

Vierailija
6/6 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No liitton luottamusmies kävi juttelemassa minun työtilanteestani kun minun työsoppari loppui ennen äitiyslomani alkua ja tilalleni palkattiin kuitenkin uusi työntekijä. Tämä oli laiton tapaus ja työsuhdettani jatkettiin äitiyslomaan asti. Olin siis määräaikaisessa suhteessa.

Ja juuri paikallislehdessämme uutisoitiin äitini laittomasta irtisanomisesta jonka on hoitanut liitto. Äitini voitti ja sai vuoden palkan korkoineen ja kunta velvoitteen palkata äitini vakituiseen työhön. Äitini oli siis vuodesta toiseen sijaisena ja kun vakituinen paikka tuli auki niin häntä ei siihen valittukaan. Mutta muitakaan hakijoita ei ollut. Liiton luottamusmies oli sanonut että tällaisia tapauksia on enemmänkin, mutta tämä on eka joka on vetänyt asian pidemmälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän