Onko muilla mennyt Subwayn leivistä vatsa sekaisin?
Käytiin tänään äitini kanssa syömässä tuolla, kun oltiin shoppalaimessa. Taaperolla oli omaat eväät mukana (sen verta paljon allergioita, että turvallisempi ottaa omat eväät mukaan), mutta äitini kanssa tilattiin kalkkunaleivät.
Itselläni oli vatsa kipeänä ja kaksi kertaa piti juosta vessaan, äidilläni kanssa sama juttu.
Kommentit (56)
Oulussa tullut subwayn leivistä ruokamyrkytys parille ihmiselle.
Subwayn omavalvonta ja tarkastukset paljon tiukempia kuin monissa muissa pikaruokapaikoissa, samoin ku tuotteiden säilytysohjeet. Tietenki eri asia sit kui paljon yksittäiset työntekijät sluibaa (aika karuja asioita päässy todistaan). Mutta lihojen ja kastikkeiden alkuperämaat on oikeasti aika epäilyttäviä. Itse olen syönyt varmaan satoja subeja ja yhden kerran mennyt vatsa sekaisin.
Olen syönyt subia ehkä parikymmentä kertaa Helsingissä ja Vantaalla ainakin neljässä eri paikassa ja joka kerran on mennyt maha sekaisin ja olen ripuloinut. Kerran kävin Joensuussa, melko pian kun se oli avattu, silloin ei tullut mitään.
Minulla meni pari vuotta sitten. Muistan, että samassa leivässä ainakin kurkut olivat todella kuivia ja omituisen makuisia. Tämän jälkeen käyty Subissa 2-3 kertaa ongelmitta.
Itse en käy, mutta yksi pariskunta sai ruokamyrkytyksen ja nainen joutui sairaalaan tiputukseen. Enpä ole kuullut muista paikoista noin paljon ruokamyrkytystapauksia, ilmoittakaa herranenaika Eviraan!
Itse en käy, mutta yksi pariskunta sai ruokamyrkytyksen ja nainen joutui sairaalaan tiputukseen. Enpä ole kuullut muista paikoista noin paljon ruokamyrkytystapauksia, ilmoittakaa herranenaika Eviraan!
Ei koskaan. Olen käynyt useamman paikkakunnan Subeissa Suomessa.
Mitä kuplivaa juotte, jos se selittää ..? Mulla vaan öljyn juonti haittaa. - Psyykkinen kunto vaikuttaa paljon vatsaan.
ensinnäkin kaikki kanat tulevat thaimaasta (yök). Ja kun olin TET:ssä niin suolakurkkuja (tulee jätesäkeissä jostain aasiasta) säilytettiin UUNIN alla olevassa kaapisssa
En syö enää ikinä Subissa. Eat fresh...heh heh
Kerran vuosia sitten tuli Subi jälkeen joku mahatauti, joka kesti toista viikkoa. Sitten tulikin parin vuoden tauko ennen kuin menin seuraavan kerran, kun ajatuskin etoi.
Täällä Kuopiossa on 3 Subia ja yhdestä saa aina, siis ihan aina mahan täysin kuralle. Kanaa en uskalla ottaa ikinä.
Olen käynyt varmaan satoja kertoja subissa, ikinä en ole mitään mahavaivoja saanut. Ja eivät kyllä koskaan ole käyttäneet samoja hanskoja kassalla millä kasailevat leivät. Otan aina majoneesia ja sitten vaihtelevasti kananrintaa tai tonnikalaa.
Mulla meni Jumbon subwayssa vatsa niin pahasti kipeäksi. Ensin kun söin tuntu vain vähän, niin en jaksanut pysyä Jumbossa enempään kun vatsaan sattui. Huomenna aamulla mulla oli tosi huono olo. En enään IKINÄ käy missään subwayssa. Ja kyllä otin kevytmajoneesia (saattaa johtua siitä)
Katselin Lontoossa Subissa kun tyttö pyyhki harmaalla märällä rätillä pöydät. Tästä hän siirtyi suoraan samoilla hanskoilla täyttämään leipiä...
Olen herkkävatsainen mutta ikinä ei ole tullut mitään. Viikoittain käyn. Mieheni valittaa usein kuinka maha menee sekaisin milloin mistäkin. Syy on kuitenkin hänen omissa, epäterveellisissä elintavoissa.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:58"]Eikös niillä siellä ole samat kertakäyttöhanskat pitkiä aikoja kädessä. Ja niillä sitten tehdään patonkeja, painellaan nappuloita ja rahastetaan. Ökg.
[/quote]
No en ole koskaan tämmöiseen törmännyt vaikka päivittäin käyn aina ottavat uudet käsineet.