Onko muilla mennyt Subwayn leivistä vatsa sekaisin?
Käytiin tänään äitini kanssa syömässä tuolla, kun oltiin shoppalaimessa. Taaperolla oli omaat eväät mukana (sen verta paljon allergioita, että turvallisempi ottaa omat eväät mukaan), mutta äitini kanssa tilattiin kalkkunaleivät.
Itselläni oli vatsa kipeänä ja kaksi kertaa piti juosta vessaan, äidilläni kanssa sama juttu.
Kommentit (56)
Hyvinkin mahdollisesti, ota yhteys siihen subbariin mistä ruoat ostitte. En ole nyt aikoihin käynyt subbarilla kun viime kerralla liha oli jotenkin niin outoa.
Otitko majoneesia? Itse en uskalla koskaan ottaa majoneesia mistään ravintolasta, kun se on niin herkkää pilaantumaan. Subin kanaakaan en enää syö, kun kerran näin selvästi, että se oli raakaa. Huomautin siitä ja sain vastaan jonkinlaisen vihaisen kyllä se ihan kypsennettyä on, ehdin onneksi huomata ennen valintaa ja vaihtaa. No siinä subissa en ole käynyt sen jälkeen.
Voi toki majoneesista tms. mutta myös esim. valkosipulista tai jalapenosta.
Olen syönyt Subwayssa (eri paikkakunnilla) todella usein eikä ikinä ole mennyt vatsa sekaisin. Otan aina paahtopaistin ja kevytmajoneesin.
Eikös niillä siellä ole samat kertakäyttöhanskat pitkiä aikoja kädessä. Ja niillä sitten tehdään patonkeja, painellaan nappuloita ja rahastetaan. Ökg.
Mulla menee joka kerta siellä syödessä sekaisin, olen käynyt useammassa subissa syömässä.
Subin lihat tulevat jostain Aasiasta ja niitä ei raskaana oleville suositella raskausmyrkytysriskin takia... Joten voi aiheuttaa muillekin ongelmia. Majoneesit yms tulee ulkomailta ja niissä on selvä salmonellan riski myös.
Kummassakin oli täytteenä:
Juustoa
Kalkkunaa
Suolakurkkua
Kurkkua
Tomaattia
Ja itselläni oli vielä pekonia
Kummallakaan ei ollut kastikkeita tai majoneeseja tms. Pisti kyllä silmään nyt kun mainitsitte, että eihän se likka vaihtanut niitä käsineitä ollenkaan, meidän edessä oli kaks tyyppiä taaperon kanssa ja samoilla käsineillä se niitä käsitteli. Toinen likka oli sitten kassalla.
Etelä-Suomessa asutaan.
Aloin tässä ajattelemaan, että olen pahasti allerginen paprikalle ja chilille, mutta edelliset asiakkaat eivät ottaneet noita eli ainakaan silloin tuo likka ei käsitellyt noita ruokia. Mutta äitini ei sitten ole kyllä ollenkaan allerginen milleen eli eli..
Mieheni on saanut tuolta kahdesti ruokamyrkytyksen/oksennustaudin.
Minusta subit ovat jotenkin mauttomia, kuivia ja niistä puuttuu tietynlainen mehevyys kokonaan, joten en syö niitä ollenkaan.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:58"]
Eikös niillä siellä ole samat kertakäyttöhanskat pitkiä aikoja kädessä. Ja niillä sitten tehdään patonkeja, painellaan nappuloita ja rahastetaan. Ökg.
[/quote]
No ei ole ainakaan niissä Subeissa, missä minä olen käynyt (yhteensä satoja kertoja).
Sellossa meni mulla maha sekaisin, täysin samoilla täytteillä Joensuussa ei ole koskaan mennyt.
Ruoholahdesta tuli ruokamyrkytys meidän perheelle kerran.
Mulla ei ole koskaan mennyt ja aina otan saman kalkkunaleivän kevytmajoneesilla.
meni,sen ainoan kerran kun siellä söin Suomessa. Tuli ruokamyrkytys ja seuraavana päivänä alkoi ulkomaanmatka. Jenkeissä ei tullut mitään subista.
Olen saanut ihan hirveän ruokamyrkytyksen aikoinaan, kun tarjolla oli rapusubi. Siihen tuli riivittyä ravunlihamössöä. Tämän jälkeen rapu poistui valikoimasta.
Joo, se oli jotenkin oudon kuivaa. Kaksi kertaa aikaisemmin ollaan käyty ja muistaakseni silloin leivät oli jotenkin mehevämpiä silloin. En kyllä muista, kun tästä on jo pari vuotta aikaa. Enkä muista menikö silloin vatsa sekaisin tms.
Teidän pitäisi tehdä Eviraan ilmoitus ruokamyrkytysepäilystä.