Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muilla mennyt Subwayn leivistä vatsa sekaisin?

Vierailija
17.06.2014 |

Käytiin tänään äitini kanssa syömässä tuolla, kun oltiin shoppalaimessa. Taaperolla oli omaat eväät mukana (sen verta paljon allergioita, että turvallisempi ottaa omat eväät mukaan), mutta äitini kanssa tilattiin kalkkunaleivät.

Itselläni oli vatsa kipeänä ja kaksi kertaa piti juosta vessaan, äidilläni kanssa sama juttu.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teidän pitäisi tehdä Eviraan ilmoitus ruokamyrkytysepäilystä.

Vierailija
2/56 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvinkin mahdollisesti, ota yhteys siihen subbariin mistä ruoat ostitte. En ole nyt aikoihin käynyt subbarilla kun viime kerralla liha oli jotenkin niin outoa.

Vierailija
4/56 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ot yhteyttä elviraan ja subway!

Vierailija
5/56 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupungissa?

Vierailija
6/56 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otitko majoneesia? Itse en uskalla koskaan ottaa majoneesia mistään ravintolasta, kun se on niin herkkää pilaantumaan. Subin kanaakaan en enää syö, kun kerran näin selvästi, että se oli raakaa. Huomautin siitä ja sain vastaan jonkinlaisen vihaisen kyllä se ihan kypsennettyä on, ehdin onneksi huomata ennen valintaa ja vaihtaa. No siinä subissa en ole käynyt sen jälkeen. 

Vierailija
7/56 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi toki majoneesista tms. mutta myös esim. valkosipulista tai jalapenosta.

Vierailija
8/56 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt Subwayssa (eri paikkakunnilla) todella usein eikä ikinä ole mennyt vatsa sekaisin. Otan aina paahtopaistin ja kevytmajoneesin.

Vierailija
9/56 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös niillä siellä ole samat kertakäyttöhanskat pitkiä aikoja kädessä. Ja niillä sitten tehdään patonkeja, painellaan nappuloita ja rahastetaan. Ökg.

Vierailija
10/56 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla menee joka kerta siellä syödessä sekaisin, olen käynyt useammassa subissa syömässä.

Vierailija
11/56 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Subin lihat tulevat jostain Aasiasta ja niitä ei raskaana oleville suositella raskausmyrkytysriskin takia... Joten voi aiheuttaa muillekin ongelmia. Majoneesit yms tulee ulkomailta ja niissä on selvä salmonellan riski myös.

Vierailija
12/56 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummassakin oli täytteenä:

Juustoa

Kalkkunaa

Suolakurkkua

Kurkkua

Tomaattia

Ja itselläni oli vielä pekonia

Kummallakaan ei ollut kastikkeita tai majoneeseja tms. Pisti kyllä silmään nyt kun mainitsitte, että eihän se likka vaihtanut niitä käsineitä ollenkaan, meidän edessä oli kaks tyyppiä taaperon kanssa ja samoilla käsineillä se niitä käsitteli. Toinen likka oli sitten kassalla.

Etelä-Suomessa asutaan.

Aloin tässä ajattelemaan, että olen pahasti allerginen paprikalle ja chilille, mutta edelliset asiakkaat eivät ottaneet noita eli ainakaan silloin tuo likka ei käsitellyt noita ruokia. Mutta äitini ei sitten ole kyllä ollenkaan allerginen milleen eli eli..

Vierailija
13/56 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on saanut tuolta kahdesti ruokamyrkytyksen/oksennustaudin.

Minusta subit ovat jotenkin mauttomia, kuivia ja niistä puuttuu tietynlainen mehevyys kokonaan, joten en syö niitä ollenkaan.

Vierailija
14/56 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:58"]

Eikös niillä siellä ole samat kertakäyttöhanskat pitkiä aikoja kädessä. Ja niillä sitten tehdään patonkeja, painellaan nappuloita ja rahastetaan. Ökg.

[/quote]

No ei ole ainakaan niissä Subeissa, missä minä olen käynyt (yhteensä satoja kertoja).

Vierailija
15/56 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellossa meni mulla maha sekaisin, täysin samoilla täytteillä Joensuussa ei ole koskaan mennyt.

Vierailija
16/56 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoholahdesta tuli ruokamyrkytys meidän perheelle kerran.

Vierailija
17/56 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan mennyt ja aina otan saman kalkkunaleivän kevytmajoneesilla.

Vierailija
18/56 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meni,sen ainoan kerran kun siellä söin Suomessa. Tuli ruokamyrkytys ja seuraavana päivänä alkoi ulkomaanmatka. Jenkeissä ei tullut mitään subista.

Vierailija
19/56 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut ihan hirveän ruokamyrkytyksen aikoinaan, kun tarjolla oli rapusubi. Siihen tuli riivittyä ravunlihamössöä. Tämän jälkeen rapu poistui valikoimasta.

Vierailija
20/56 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se oli jotenkin oudon kuivaa. Kaksi kertaa aikaisemmin ollaan käyty ja muistaakseni silloin leivät oli jotenkin mehevämpiä silloin. En kyllä muista, kun tästä on jo pari vuotta aikaa. Enkä muista menikö silloin vatsa sekaisin tms.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä