Onko muiden miehet näin ällöjä kotioloissa:
-ei käytä housuja, kuljeskelee alushousuissa
-makaa sohvalla alushousuilla ja saat joko nalkuttaa, tai sitten perseen haju tarttuu sohvaan etkä halua ikinä istuttaa siihen ketään vieraita
-pitää käsiä lähes koko ajan alushousujen sisäpuolella >munakarvoja löytyy joka paikasta
-tunkee roskat astioihin, ei roskikseen joka olis siinä vieressä
-kaivaa nenää ja laittaa räät sinne alushousun sisäpuolelle, kun ei oo niitä housuja
onko mulla aaveen ällöin mies?
Kommentit (244)
Älä huoli ap, samanlaisia ne kaikki on.
Ihana. <3 Jotta olisi täydellinen, niin miten on, piereekö paljon? Jos olet kyllästynyt, niin uskoisin hänen kyllä menevän kuin kuumille kiville sinkkuunnuttuaan, että älä huoli miten pärjää ja saako joskus vielä jonkun. Monihan haaveilee rauhallisista tunnelmallisista koti-illoista. Tuo mieshän on ihan luotu sellaiseen.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:15"]Älä huoli ap, samanlaisia ne kaikki on.
[/quote]
Ei ole.
Sä kuvailit sikaa, et miestä. Taidat olla sarjakuvan Viivi.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:17"]Ihana. <3 Jotta olisi täydellinen, niin miten on, piereekö paljon? Jos olet kyllästynyt, niin uskoisin hänen kyllä menevän kuin kuumille kiville sinkkuunnuttuaan, että älä huoli miten pärjää ja saako joskus vielä jonkun. Monihan haaveilee rauhallisista tunnelmallisista koti-illoista. Tuo mieshän on ihan luotu sellaiseen.
[/quote]
Ei kovin paljon, mutta ripuloi kyllä.
ap
Haha olen ihan samanlainen paitsi en tykkää kaivaa nenää. Haluan pitää puhdasta kättä alushousujen sisäpuolella.
Minun mies syö omaa räkäänsä. Siihen verrattuna hänen kaikki muut ällöttävyydet tuntuu mitättömiltä :D
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:13"]
-kaivaa nenää ja laittaa räät sinne alushousun sisäpuolelle, kun ei oo niitä housuja
[/quote]
Voittajavastaus kysymykseen: "Miksei meillä vietetä blow job -päivää?"
Yäk, en kattelis päivääkään, hyi helvetti!
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:18"]
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:15"]Älä huoli ap, samanlaisia ne kaikki on.
[/quote]
Ei ole.
[/quote]
Ei todellakaan ole.
Hyi kamala! Mun mies ei edes piereskele mun läsnäollessa. Oksettavaa. Jotain tapoja pitäisi olla. Miksi hitossa ne räät pitää tunkea sinne housuihin? Sieltä varmaan löytyy sissijuustoa jo ihan ennestään, sen verran epäsiistiltä mieheltä vaikuttaa...
Eli jos äijällä olisi pitkät housut jalassa, pyyhkisi räkänsä niihin?
Ei tuollaista elukkaa voi olla olemassakaan, eihän?
Mun mies saattaa runkata ja tulla sit pyyhkäisemään mällit mun naamalle ihan yllättäen. Vähän ärsyttävää
Mulla ihana mies!!!
Se kirjoittelee koko ajan nettiin.
Ehkä valittaa siitä miten lihava sohvaperuna olen.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:20"]
Minun mies syö omaa räkäänsä. Siihen verrattuna hänen kaikki muut ällöttävyydet tuntuu mitättömiltä :D
[/quote]
Tykkäätkö suudella miestäsi?
Mun mies pitää vaatteet päällä, mutta samat aina viikon. Sukat saattaa vaihtaa. Luonnollisesti suihkussakin käy kerran viikossa ja ei käytä deodoranttia, muuta kuin käskemällä. Lisäksi pieree ja röyhtäilee ravintolassakin. Ei ymmärrä miksi kaupungissa ei saa kävellä ilman paitaa tai, että turvakengät ei oo baarikengät
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:26"]Mun mies saattaa runkata ja tulla sit pyyhkäisemään mällit mun naamalle ihan yllättäen. Vähän ärsyttävää
[/quote]
:D äääääh
Ottakaa nyt ihan rauhassa, nämä on normaaleita asioita miehille.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:13"]-ei käytä housuja, kuljeskelee alushousuissa
-makaa sohvalla alushousuilla ja saat joko nalkuttaa, tai sitten perseen haju tarttuu sohvaan etkä halua ikinä istuttaa siihen ketään vieraita
-pitää käsiä lähes koko ajan alushousujen sisäpuolella >munakarvoja löytyy joka paikasta
-tunkee roskat astioihin, ei roskikseen joka olis siinä vieressä
onko mulla aaveen ällöin mies?
[/quote]
Oih ihana adonis mistä juottolasta / deittipalstalta löysit ? Kerro meille niin tiedetään varoa!
No ei todellakaan. Ei nainut sikaa, vaan siistin miehen. Oksettavaa tuollainen.