Onko muiden miehet näin ällöjä kotioloissa:
-ei käytä housuja, kuljeskelee alushousuissa
-makaa sohvalla alushousuilla ja saat joko nalkuttaa, tai sitten perseen haju tarttuu sohvaan etkä halua ikinä istuttaa siihen ketään vieraita
-pitää käsiä lähes koko ajan alushousujen sisäpuolella >munakarvoja löytyy joka paikasta
-tunkee roskat astioihin, ei roskikseen joka olis siinä vieressä
-kaivaa nenää ja laittaa räät sinne alushousun sisäpuolelle, kun ei oo niitä housuja
onko mulla aaveen ällöin mies?
Kommentit (244)
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:30"]
Mun mies pitää vaatteet päällä, mutta samat aina viikon. Sukat saattaa vaihtaa. Luonnollisesti suihkussakin käy kerran viikossa ja ei käytä deodoranttia, muuta kuin käskemällä. Lisäksi pieree ja röyhtäilee ravintolassakin. Ei ymmärrä miksi kaupungissa ei saa kävellä ilman paitaa tai, että turvakengät ei oo baarikengät
[/quote]
Onko provo? Jos ei niin huh huh. Aikamoista. Enpä ole kyllä tämmöiseen törmännyt. Mistä tuommoisia miehiä löytää?!
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:30"]
Mun mies pitää vaatteet päällä, mutta samat aina viikon. Sukat saattaa vaihtaa. Luonnollisesti suihkussakin käy kerran viikossa ja ei käytä deodoranttia, muuta kuin käskemällä. Lisäksi pieree ja röyhtäilee ravintolassakin. Ei ymmärrä miksi kaupungissa ei saa kävellä ilman paitaa tai, että turvakengät ei oo baarikengät
[/quote]
Onko provo? Jos ei niin huh huh. Aikamoista. Enpä ole kyllä tämmöiseen törmännyt. Mistä tuommoisia miehiä löytää?!
[/quote]
No onhan noita maapallo pullollaan
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:38"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:37"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:30"]
[/quote]
[/quote]
No onhan noita maapallo pullollaan
[/quote]
Jep ei oo provo, oma rakas aviomieheni se vain
Eikö pese persettään tarpeeksi jos se perseen haju oikein tarttuu ? :D sano sille että käy 2x päivässä suihkussa, ehkä sit ei haise.
Ja kuka hemmetti tunkee räkää munaansa ? Laita sille paperi käteen ja sano että pyyhkii näppinsä edes siihen
?Hyi mikä ällötys, miten siedät tuollaista käytöstä? Rupea itse tekemään samaa jos ei muuten tajua miten kuvottava on. Tai sitten vaan jätä se sika.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:42"]
?Hyi mikä ällötys, miten siedät tuollaista käytöstä? Rupea itse tekemään samaa jos ei muuten tajua miten kuvottava on. Tai sitten vaan jätä se sika.
[/quote]
Siitä vain kiihottusi.
Liioittelette. Kyllä omissa kotioloissaan saa tehdä melkeinpä mitä vaan, piereskellä ja röyhtäillä nyt ainakin. Rään syöminen on kuvottavaa ja se ei ole normaalia aikuislta ihmiseltä.
Teisänkö kotona
ei hätää , olet löytänyt itsellesi tasoisesi miehen.
ja mikäs siinä , tällä palstalla pyörii "äippiä" joiden mielestä on ihan ok
tartuttaa hiivaa miehille, kun se on "ah, niin luonnolista"
eroaa miten?
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:46"]Liioittelette. Kyllä omissa kotioloissaan saa tehdä melkeinpä mitä vaan, piereskellä ja röyhtäillä nyt ainakin. Rään syöminen on kuvottavaa ja se ei ole normaalia aikuislta ihmiseltä.
Teisänkö kotona
[/quote] Jatkuu:
Teidänkö kitina pitäisi olla koko ajan hurveän jäykkänä ja mitään ei saisi tehdä, kuten esimerkiksi piereskellä mikä nyt on täysin normaalia. Kaljankaan jälkeen ei saisi röyhtäistä kertakaan, hyhhyh!
Millaine miehen pitäisi olla? Ei ole olemassakaan miestä joka aina olisi neitimäisen asiallinen. Kyllämies saa olla mies.
[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:48"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:46"]Liioittelette. Kyllä omissa kotioloissaan saa tehdä melkeinpä mitä vaan, piereskellä ja röyhtäillä nyt ainakin. Rään syöminen on kuvottavaa ja se ei ole normaalia aikuislta ihmiseltä.
Teisänkö kotona
[/quote] Jatkuu:
Teidänkö kitina pitäisi olla koko ajan hurveän jäykkänä ja mitään ei saisi tehdä, kuten esimerkiksi piereskellä mikä nyt on täysin normaalia. Kaljankaan jälkeen ei saisi röyhtäistä kertakaan, hyhhyh!
Millaine miehen pitäisi olla? Ei ole olemassakaan miestä joka aina olisi neitimäisen asiallinen. Kyllämies saa olla mies.
[/quote] Eri asia sitten olisi, jos mies tekisi kylässä tai vieraiden ollessa kotonanne samoin. Se olisi jo todella asiatonta. Ihmetyttää, ettei teidän kotonanne saa tehdä mitään, vaikka olisi ollut monta vuotta yhdessä. Kyllä viimeistään vuoden yhdessäolon jälkeen täytyy uskaltaa pieraidta toisen läsnä ollessa. Ihme nipottajia täällä, nämä ovat normaaleja asioita joita kukin voi kotonaan tehdä!
Olisin iloinen jos mun mies olisi noinkin siisti. Et todellakaan ole yksin ällömiehen kanssa ap.
Mun iki-ihana mies saa olla kotona miten tahansa kun ei vain hauku minua netissä mikä äksyilevä läskiperse olen. Kaiken muun hän saa anteeksi.
Lol, teidän nappaamat miespuoliset yksilöt kuullostaa ihan kamalilta :D Mistä ootte tommosia ukkoja löytäneet? Kertokaa, että osaan välttää kyseisiä paikkoja :D
Mä oon luullu, että mieheni on törkymöykky, mutta sehän taitaakin olla ihan fiksu tapaus. Kiitos tästä valaistumisesta. On se vähän pyllyilkiö, mutta onneks sillä on oma vessa.
23 jatkaa.
Silloinen mieheni pieri lakkaamatta.
Eräänä sunnuntaina pyyhin pölyjä olohuoneesta mieheni istuessa kädet munissa Formuloita katsellen.
Pieri jatkuvalla syötöllä. Otin aikaa tympääntyneenä ja ilmoitin hänelle, että oli pierryt 30 kertaa minuutissa. Eli joka toinen sekunti.
Tästä muodostui legenda, jota hän naurun remakan säestyksellä jakoi (jakaa ?) kavereidensa kanssa.
Pitää kyl jatkuvasti kädet alushousuissa , otan ne sieltä pois aina kun näen
Tosta pieremisestä tuli mieleen kun katsottiin miesporukalla leffoja, piereskeltiin niin paljon, että siihen pieneen huoneeseen meinasi tukehtua. Kananmunapierut olivat kovimmat. Seinät pinttyi siihen pierunhajuun, ei auttanut vaikka tuuletti. Pierumuuri kun astui sisään, ilma oli raskaampaa.
Ei toi, että on ilman housuja ja oleskelee alushousuissaan ole mitenkään ihmeellistä tai ällöttävää, mut noi kaikki muut tavat on. Ei mullakaan näin naisena aina ole alushousujen päällä muita housuja/hame. Olenko minäkin sitten ällöttävä, kun istun sohvalla alushousuissani?