Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Onko muiden miehet näin ällöjä kotioloissa:
17.06.2014 |
-ei käytä housuja, kuljeskelee alushousuissa
-makaa sohvalla alushousuilla ja saat joko nalkuttaa, tai sitten perseen haju tarttuu sohvaan etkä halua ikinä istuttaa siihen ketään vieraita
-pitää käsiä lähes koko ajan alushousujen sisäpuolella >munakarvoja löytyy joka paikasta
-tunkee roskat astioihin, ei roskikseen joka olis siinä vieressä
-kaivaa nenää ja laittaa räät sinne alushousun sisäpuolelle, kun ei oo niitä housuja
onko mulla aaveen ällöin mies?
Kommentit (244)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Yleensä nostetaan lievästi rupsahtaneet naiset parisuhteessa esiin. Voin todeta tämän keskustelun myötä, että ukko on muuttunut ihan järkyttäväksi vuosien myötä. Lihonut ihan kauheesti eli kasvattanut sen kaljamahan, sekä kaikkea muuta vastenmielistä, mitä ei ollut alkuvuosina havaittavissa. En puhu nyt ihan mistään pienistä ja turhanpäiväisistä asioista. Tuntuu nyt ettei enää kehtaa edes moisen kanssa liikkua ihmisten ilmoilla. Olen pitänyt huolta itsestäni aina. Minussa ei ole 20 kg ylimääräistä edes lasten syntynän jälkeenkään, eikä muutenkaan mitään vetelää.Vaihtamalla paranee...olen vähän ajatellut. Niin vituttaa, kun ei edes aio mitään tehdä. Nähtävästi luulee toista osapuolta niin varmaksi nakiksi. Ymmärrän kyllä kohtalontovereita, miksi inho on ja pysyy. Et jotain rajaa tuon rupsahtamisen kanssa...