Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden miehet näin ällöjä kotioloissa:

Vierailija
17.06.2014 |

-ei käytä housuja, kuljeskelee alushousuissa

-makaa sohvalla alushousuilla ja saat joko nalkuttaa, tai sitten perseen haju tarttuu sohvaan etkä halua ikinä istuttaa siihen ketään vieraita

-pitää käsiä lähes koko ajan alushousujen sisäpuolella >munakarvoja löytyy joka paikasta

-tunkee roskat astioihin, ei roskikseen joka olis siinä vieressä

-kaivaa nenää ja laittaa räät sinne alushousun sisäpuolelle, kun ei oo niitä housuja

onko mulla aaveen ällöin mies?

Kommentit (244)

Vierailija
61/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:02"]Mitäs se mies nyt tekee? Viimeisin tilanneiteto.

[/quote]

kävi riisumassa housut pois tässä makuuhuoneessa. Sitä ennen teki meille ruokaa. Oli just tullut yliopistolta. Nyt makaa sohvalla alushousuissaan.

[/quote]

Millä laitoksella mies vaikuttaa päivisin? Kuulostaa tietojenkäsittelijältä...

Vierailija
62/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:10"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:02"]Mitäs se mies nyt tekee? Viimeisin tilanneiteto.

[/quote]

kävi riisumassa housut pois tässä makuuhuoneessa. Sitä ennen teki meille ruokaa. Oli just tullut yliopistolta. Nyt makaa sohvalla alushousuissaan.

[/quote]

Millä laitoksella mies vaikuttaa päivisin? Kuulostaa tietojenkäsittelijältä...

[/quote]

En kerro. Nyt se tuli tuohon ja kuopsutti kaksin käsin munakarvojaan. Kuului sellainen kaamea "ruops ruops" -ääni. Käskin sitä leikkaamaan ne pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:28"]Mulla ihana mies!!!

Se kirjoittelee koko ajan nettiin.

Ehkä valittaa siitä miten lihava sohvaperuna olen.

[/quote] Jassoo. Olet löytänyt tiesi tänne. Aiemmin vaikutit Ilta-lehden keskustelupalstalla.

Vierailija
64/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli se kaupungilla ilman paitaa kulkeva, kerran viikossa suihkussa käyvä ja baarissa turvakenkiä käyttävä mies.

Se vaihto just meidän pienten vaipat, hoiti iltatoimet ja laittoi nukkumaan. Nyt se asentaa lapsilukkoja laatikoihin.

On muuten siisti, siis pitää lapset ja kodin siistinä. On ihana isä ja osallistuva aviomies. Luotettava ja rehellinen. Kätevä käsistään

Vierailija
65/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai mies saa kuljeskella omassa kodissaan alushoususillaan, ei siinä ole mitään ällöttävää! Miten "perseen haju" siitä housujen läpi tarttuisi?

Vierailija
66/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mieheni tekee tätä ah niin ihanaa koura kasseille ja sormet sieraimille-juttua, minkä takia niitä hikisiä karvapalleja edes pitää jatkuvasti kosketella, saati sitten haistella? Miettikää jos naiset tekisivät niin, kaiveltaisiin ensin 10 minuuttia kaikki kätköt pillusta ja sitten nuuhkittaisiin antaumuksella?

Lisäksi vaihtaa kalsarit n. 4-5 päivän välein, kyllästyin siihen ja vastauksena oli että kun ei riitä boxerien määrä -> ostin 10 kpl lisää mutta asia ei parantunut.

Jättää myös joitakin iltoja hampaat kokonaan pesemättä. Sukat pitää jaloissa 2 vuorokautta. Deodoranttia sentään osaa käyttää,

Vierailija
67/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mies, mutta harrastan samantyylistä toimintaa.

Nainen 20v

Vierailija
68/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:13"]-ei käytä housuja, kuljeskelee alushousuissa

-makaa sohvalla alushousuilla ja saat joko nalkuttaa, tai sitten perseen haju tarttuu sohvaan etkä halua ikinä istuttaa siihen ketään vieraita

-pitää käsiä lähes koko ajan alushousujen sisäpuolella >munakarvoja löytyy joka paikasta

-kaivaa nenää ja laittaa räät sinne alushousun sisäpuolelle, kun ei oo niitä housuja

[/quote] kiitti vaan, pitikö tulla tänne kertomaan

Vierailija
69/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä hittoa, miksei mies saisi OMASSA KODISSAAN piereskellä jos pierettää? :D Ymmärrän sen ettei tahallaan väännä tai piere jossain ruokapöydässä, mutta kyllä nyt jumalauta ihminen saa kotonaan piereskellä :D

Vierailija
70/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, myönnän, että ap:n miehen käytös menee jo vähän yli, mutta sitä en ymmärrä, että miksi ne munakarvat on niin kauheita tai miksi ei saisi olla alushousuissa kotonaan.. t. eräs mies

Vierailija
71/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:18"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:15"]Älä huoli ap, samanlaisia ne kaikki on.

[/quote]

Ei ole.

[/quote]

Kyllä oikeet miehet on. Vastaaja sotkee miehet ihme hipostelijoihin. Jos ei miestä kestä niin pitää tyytyä pumpattavaan Keniin.

Vierailija
72/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies kyllä kulkee kotona kalsareissa kun ollaan perheen kesken, mut muuten omaa siisteyden, kerran päivässä (vähintään) suihkussa ja dödöäkin käyttää. Lisäksi putsaa nenänsä paperiin ja ei koskettele kalsareiden sisäpuolelle. Ihan ilman nalkutusta kaikki! Ripuloi kyllä välillä, mutta pesee itse pöntön sen jälkeen!

Vierailija
73/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:13"]-ei käytä housuja, kuljeskelee alushousuissa

[/quote]

Toi nenän kaivaminen ällöttäisi muakin, mutta noi muut kohdat saa mut epäilemään ap:n järkevyyttä...

Vierailija
74/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:49"]Ja näistä ihanista miehistä te olette sitten hvtin mustasukkaisia, et jos joku hutsu nyt ton aarteen sulta varastaa. Tai siis sattuu vahingossa ristikseen ottamaan. Vahinko kiertämään, koska kiusa se on isokin kiusa.

[/quote] En ollut mustasukkainen lainkaan. Sen puolen hoiti mies. Normaalia arkea pyöritin siistissä kodissa.

Syynä siihen, että jätin mieheni oli muu kuin piereskely, jatkuva munien kaivelu yms.

23

41

Vierailija
75/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:45"]Okei, myönnän, että ap:n miehen käytös menee jo vähän yli, mutta sitä en ymmärrä, että miksi ne munakarvat on niin kauheita tai miksi ei saisi olla alushousuissa kotonaan.. t. eräs mies

[/quote]

Ei ole kivaa löytää käkkäräisiä munakarvoja omista vaatteistaan jne. Äsken kävin sanomassa taas siitä sohvalla makaamisesta alkkareissa. Ehdotti, että jos laittaisi muovipussin takapuolen alle. Sanoin häntä ällöttäväksi. Tuli etsimään kaapista kylpytakin päälle. Sen hyväksyin. Ja sille, joka kysyi, miksi miehen perse haisee, varmaan siksi ettei vaihda usein alushousuja. Tein viime syksynä saman kuin #70, ostin miehelle 70 eurolla alushousuja hm:ltä että olis, mitä vaihtaa. Ei tulosta. Ja minähän en aikuista ihmistä ala patistella alushousujen vaihtoon, joten tilanne on ja pysyy.

ap

Vierailija
76/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläkin on mies varmaan se siistimpi osapuoli; käy suihkussa joka ilta ennen nukkumaanmenoa, aamulla pesee vielä uudemman kerran hiukset. Jos sängyssä on jotain peitonheilutus-toimintaa tuossa välillä niin senkin jälkeen käy vielä suihkussa pesemässä munat, ei tosiaan kuivaa mihinkään lakanoihin niinkuin ilmeisesti joissain huusholleissa on tapana :D

Ei kaiva nenää, ei piereskele minun aikana. Ärsyttävä tyyli hänellä tosin on, että iltaisin suihkun jälkeen pakkaantuu sohvalle munasillaan istumaan ;( En ole huomannut, että mitään hajuja saati muuta tarttuisi, mutta en haluaisi niitä valtoimenaan roikkuvia muniakaan katsella ihan välttämättä :D Siltä osin siis koulutus kesken ;) Ollaan oltu 10 v jo yhdessä.

Vierailija
77/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olis taas seksikästä jos mies edes joskus olis vain alushousut päällä kotioloissa. Ei vaan laittaa saunan jälkeenkin farkut jalkaan. Ainaiset farkut kesät/talvet. Ei edes verkkareita pidä.

Vierailija
78/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:48"]Mun mies kyllä kulkee kotona kalsareissa kun ollaan perheen kesken, mut muuten omaa siisteyden, kerran päivässä (vähintään) suihkussa ja dödöäkin käyttää. Lisäksi putsaa nenänsä paperiin ja ei koskettele kalsareiden sisäpuolelle. Ihan ilman nalkutusta kaikki! Ripuloi kyllä välillä, mutta pesee itse pöntön sen jälkeen!

[/quote]

Tartun tuohon ripuliasiaan. Munkin mies pesee sen pöntön - tai siis kalisuttaa siellä vähän vessaharjaa. Rantuja jää silti. Ja mikä ällöttävintä, se pesee sen pöntön ihan väärin. Se ottaa harjan, hinkkaa paskoja ja laittaa harjan takaisin telineeseen. Ei siis huuhtele sitä vetämällä pöntön ja huljuttamalla siinä. Ja se sotkee pöntön joka aamu. Jaksaisitteko itse joka päivä opastaa aikuista ihmistä siinä, miten paskat kuuluu pestä pöntöstä? Tässä kohtaa mies aina heittää nalkutuskortin.

Vierailija
79/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

82 oli ap. Miksei kukaan muu kerro avoimesti ällöyksiään? Onko mulla oikeestikin aaveen ällöin ukko mitä tulee käytöstapoihin?

Vierailija
80/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on kyllä verkkarit jalassa, mutta käsiä sekin pitää housujen sisällä. Nukkuukin joskus kädet kalsareissa :D
Kaivaa nenää, mutta pyyhkii sukan varteen... (mulle se valittaa jos pyyhin koiran turkkiin) Tapaan kysyä, että tarviiko jotain kaivuuvälineitä tuoda niin sitten lopettaa. Hetkeksi.

Suutaan se pyyhkii t-paidan kauluksen sisäpuolelle.
Silleen kiva mies että peseytyy päivittäin eikä haise.