Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muiden miehet näin ällöjä kotioloissa:

Vierailija
17.06.2014 |

-ei käytä housuja, kuljeskelee alushousuissa

-makaa sohvalla alushousuilla ja saat joko nalkuttaa, tai sitten perseen haju tarttuu sohvaan etkä halua ikinä istuttaa siihen ketään vieraita

-pitää käsiä lähes koko ajan alushousujen sisäpuolella >munakarvoja löytyy joka paikasta

-tunkee roskat astioihin, ei roskikseen joka olis siinä vieressä

-kaivaa nenää ja laittaa räät sinne alushousun sisäpuolelle, kun ei oo niitä housuja

onko mulla aaveen ällöin mies?

Kommentit (244)

Vierailija
81/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on aina pelkissä boksereissa kotona! Mutta on onneks sporttinen ja käy salilla, joten miestä kelpaa kyllä kattoo :)

Vierailija
82/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 20:59"]

Kuulostaa joltain sikafarmareilta koko sakki.

[/quote]

Veljeni on ja fiksumpaa miestä saa hakea.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveitä miehiä teillä. Mun mies ei kaivele eikä hinkkaa itseään, eikä kaiva nenää. Ei piereskele tai röyhtäile eikä sotke. Pitää vaatteet päällään paitsi nukkuessa yöpuvun.  Peseytyy joka päivä, tuoksuu hyvälle.  Tekee puolet tai enemmän kotitöistä.

Vierailija
84/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

järkkyä, en kattelis tuollaista päivääkään!

Vierailija
85/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalta kuulostaa, paitsi räästä pyörittää pallon ja heittää lattialle. Onslow-rotu.

Vierailija
86/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:18"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:15"]Älä huoli ap, samanlaisia ne kaikki on.

[/quote]

Ei ole.

[/quote]

Ei tod!

Vierailija
87/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:59"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 21:48"]Mun mies kyllä kulkee kotona kalsareissa kun ollaan perheen kesken, mut muuten omaa siisteyden, kerran päivässä (vähintään) suihkussa ja dödöäkin käyttää. Lisäksi putsaa nenänsä paperiin ja ei koskettele kalsareiden sisäpuolelle. Ihan ilman nalkutusta kaikki! Ripuloi kyllä välillä, mutta pesee itse pöntön sen jälkeen!

[/quote]

Tartun tuohon ripuliasiaan. Munkin mies pesee sen pöntön - tai siis kalisuttaa siellä vähän vessaharjaa. Rantuja jää silti. Ja mikä ällöttävintä, se pesee sen pöntön ihan väärin. Se ottaa harjan, hinkkaa paskoja ja laittaa harjan takaisin telineeseen. Ei siis huuhtele sitä vetämällä pöntön ja huljuttamalla siinä. Ja se sotkee pöntön joka aamu. Jaksaisitteko itse joka päivä opastaa aikuista ihmistä siinä, miten paskat kuuluu pestä pöntöstä? Tässä kohtaa mies aina heittää nalkutuskortin.

[/quote]kyllä tuo mun äijä ottaa jopa wc:n puhdistusaineen ja oikeen renkaatkin suihkuttaa sillä ja pyyhkii. On jopa tarkempi pöntön puhtaudesta kuin minä :D

Vierailija
88/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 19:13"]-ei käytä housuja, kuljeskelee alushousuissa

-makaa sohvalla alushousuilla ja saat joko nalkuttaa, tai sitten perseen haju tarttuu sohvaan etkä halua ikinä istuttaa siihen ketään vieraita

-pitää käsiä lähes koko ajan alushousujen sisäpuolella >munakarvoja löytyy joka paikasta

-tunkee roskat astioihin, ei roskikseen joka olis siinä vieressä

-kaivaa nenää ja laittaa räät sinne alushousun sisäpuolelle, kun ei oo niitä housuja

onko mulla aaveen ällöin mies?

[/quote]

Muilta osin tuo kuulostaa ällöttävältä, mitta itse kuljen aina alasti, enkä ymmärrä, mitä ällöttävää siinä on. Jos ei kotonaan saa olla alasti kumppanin mielestä, en kyllä haluaisi edes olla sellaisessa parisuhteessa.

Vierailija
89/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttävintä mitä keksin, ettei mies laita vessan ovea kiinni, kun tarpeillaan. Hiusteenleikkauksessa liian harvoin ja että jättää kahvinpurut keittimeen.

Taitaa siis olla aika kelpo mies.

t. Se kenen mies aina farkut jalassa.

Vierailija
90/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies myös kaivaa muniaan koko ajan ja haistelee käsiään sen jälkeen. 
Pyörittelee munaansa usein mun edessä ja tunkee sitä naamaan vähän väliä.
Piereskelee koko ajan ja KOVAA, sekä on aina ripulilla. Ei koskaan siivoa pönttöä, tuskin edes tietää mikä on vessaharja vaikka väittää tietävänsä.

Syö myös kynsiänsä koko ajan, aivan järkyttävä sormen päät. Ärsyttää kattella kun iso mies järsii kynsiänsä koko ajan.

Vierailija
91/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se mies sipusuttaa tuossa verkkosukissa ja valittaa miten kynnet ovat halkeilleet. Selailee netistä jotain gaysivustoja sekä viestittelee miesten kanssa heidän omia juttuja. Välillä vilkaisee minua silmäripsiään räpsytellen.

Vierailija
92/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ollaanko me naimisissa saman miehen kanssa?? Paitsi että täällä ne kalsarit on harvinaista herkkua. Nytkin tuo istuu/makaa sohvalla munasillaan. Koko ajan kaivelee, rapsuttaa ja nuuhkii sitten sormiaan antaumuksella. Joutui silmälääkäriin muutama vuosi sitten, kun oli rapsutussession jälkeen hieronut silmiään. Ja niitä karvoja löytyy kaikkialta!

Räät se kerää rinnuksille riviin ja vie ne roskiin kun viimein nousee sohvalta. Käy suihkussa joka aamu, paitsi lauantaina, sunnuntaina ja pyhinä. Jouluna haisi vanhalle vuohenjuustolle, kun ei ollut käynyt suihkussa kahteen viikkoon.

Kalsarit täynnä kakkaraitoja ja pissaa, jota tulee nykyään läpi myös päällyshousuihin. Pesee kuitenkin farkut vain 2krt vuodessa.

Vierailija
93/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kroonisesti ilmavaivoista kärsivänä täytyy sanoa, etten todellakaan ala kiduttamaan itseäni pidättelemällä vain, jotta pikku prinsessa ei järkyttyisi.

Muistakaa sitten, että jos tuolla asenteella kerrankin päästätte vahingossa paukun, odotan teidän tekevän itsemurhan välittömästi

Vierailija
94/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on vain yksi, mutta sitäkin ikävämpi huono tapa hygieniaan liittyen: Tää sankari masturboi käyttäen sukkaa apunansa! Siis laukeaa sukan sisään ja heittää tyynesti pyykkikoriin tai lattialle. Välillä on epähuomiossa nykäissyt mällisukan jalkaan sängystä noustessaan :D

Vierailija
95/244 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä te pidätte kotona tuollaisia sikoja??? Maailma on pullollaan fiksuja, siistejä miehiä. Miehiä jotka kunnioittavat vaimoaan ja ovat mallina lapsilleen! Kiitos rakas mieheni<3

Vierailija
96/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 22:10"]Hirveitä miehiä teillä. Mun mies ei kaivele eikä hinkkaa itseään, eikä kaiva nenää. Ei piereskele tai röyhtäile eikä sotke. Pitää vaatteet päällään paitsi nukkuessa yöpuvun.  Peseytyy joka päivä, tuoksuu hyvälle.  Tekee puolet tai enemmän kotitöistä.

[/quote]Kuulostaa kyllä hyvältä mieheltä, jolla on käytöstapoja mutta naurattaa niin älyttömästä tuo yöpuku-kohta. Jotenkin kuvittelen miehen vetämässä jotain sydän- tai kukkakuvioista flanelliyöasua päällensä ja asettumassa rouvansa viereen. Mutta siis, yöpuvun käyttämisen ehkä voi hyväksyä jos on muuten hyvä mies :)

Vierailija
97/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat 14 vuotta meidän avioliitosta mulla meni totutellessa siihen, että mies kulkee kotona munasillaan. Ja pikku hiljaa aloin jo tottuakin, ei tuntunut enää niin oudolta. Nyt viime syksystä lähtien, muuton jälkeen, mies on alkanut käyttää kotona alushousuja ja se tuntuu vähän oudolta. Pelkää ilmeisesti, että on enemmän katsojia kun on vastapäisiä naapureita. Olen yrittänyt sanoa sille, että välimatkaa on kuitenkin sen verran, ettei ne näe yksityiskohtia, korkeintaan että joku heiluu siellä alasti.

En ymmärrä mikä ongelma on siinä, että istuu alushoususiltaan sohvalla. Siitä olen kyllä tarkka, että munasiltaan ei istuta. Jos miehellä ei ole alushousut jalassa, niin istuu jonkun pyyhkeen tai paidan päällä.

Pitääkö toisten miehet muka kotona jotain vaatteita päällä?

Vierailija
98/244 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 22:48"]Mun miehellä on vain yksi, mutta sitäkin ikävämpi huono tapa hygieniaan liittyen: Tää sankari masturboi käyttäen sukkaa apunansa! Siis laukeaa sukan sisään ja heittää tyynesti pyykkikoriin tai lattialle. Välillä on epähuomiossa nykäissyt mällisukan jalkaan sängystä noustessaan :D

[/quote]Joskus ala-asteella sukupuolivalistustunnilla yksi luokkakaveri kysyi, voiko tennissukkaa käyttää ehkäisyvälineenä. Olet tainnut saada tuon tyypin vaivoiksesi :)

Vierailija
99/244 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohon yllä olevaan vastaisin. Tämäkin miekkonen OLI ihan hurmaava ja huomaavainenkin, sekä piti itsestään huolta. Mutta vuosien myötä tiedätkö muuttui ihan toiseksi ihmiseksi. Saatana, en pystynyt mitenkään oikeastaan vaikuttamaan asiaan. Olen yrittänyt vihjaista kohteliaasti, sekä käyttänyt kaikki muut keinot, paitsi eron. Se tässä häämöttää edessä. Sillä kun kai nyt on joku helvetin vastareaktio ja mitä vittua vielä muuta...en halua, enkä jaksa enää ymmärtää.

Vierailija
100/244 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap nähnyt paljon vaivaa 1 aloitti  17.6. klo 19:13

lopettiko jo 18.6. klo 17:49  165