Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keinotekoisuus on naisen suurin turn off

Vierailija
17.06.2014 |

Enpä tiedä juuri vastenmielisempää naista kuin seuraavanlainen:

- tekohiukset

- tekoripset

- tekokynnet

- tekotissit

- värjätyt hiukset

- paksu meikki

- feikkirusketus

- kauneusleikkauksia tehty turhamaisuussyistä

- topatut rintaliivit ja nykyään jopa peppua toppaavat alusvaatteet

Missä on luonnollisuus? Miksi naiset syyttävät miehiä ulkonäköpaineista, kun juuri kukaan mies ei syty tuollaisesta keinotekoisuudesta ja, kuten toisessa tekoripsiketjussa todettiinkin, naiset eivät todellakaan tee edellämainittuja asioita miesten vuoksi.

Kuvitelkaa, kuinka naurettavan teennäisenä itse pitäisitte vastaavanlaista miestä:

- tupee tai peruukki

- kalua kohottavat topatut alushousut

- lihasimplantit rinnassa tai käsivarsissa (niitäkin tehdään nykyään)

- värjätyt hiukset

- meikki

- vatsaa litistävä miesten korsetti

- piilokorot kengissä

- feikkirusketus

- puuteria, pitsiä ja parfyymejä

- erilaisia kauneusleikkauksia

- vilkaisu peiliin joka ikisestä heijastavasta pinnasta (kuten naisten usein näkee tekevän)

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni hiusten värjääminen ei ole keinotekoista....eikä meikkaamista :)

Vierailija
2/34 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 01:57"]Mielestäni hiusten värjääminen ei ole keinotekoista....eikä meikkaamista :)

[/quote]

Aha, hiusten värjääminen on silti keinotekoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:17"]

Mä olen nainen ja luonnollisuuden puolesta, itselleni en ottaisi mitään keinotekoista...

Mutta silti sanoisin, että miehet ei yleensä tuota keinotekoisuutta edes huomaa vaan vain ihailevat esim. terhakoita silikonitissejä. Ja jos on ns. luonnoton hiusväri ja paljon meikkiä, niin ei mies yleensä katso että onpa pakkeloitu, vaan useimmat vaan katsoo että onpa näyttävä ja seksikäs nainen. Eli kyllä minusta miehet ihailee noita keinotekoisen näköisiä naisia yleensä enemmän kuin meitä luomumpia versioita. 

[/quote]

Juu, no vakka kantensa valitsee. Jotkut miehet ihailevat tekonaisia, toiset taas ei. Enemmän varmaan on noita ihailijoita, joten kyllä naisen sitten kannattaa tekostaa itsensä, jos sellaisen miehen itselleen haluaa, siis jos haluaa itselleen ihailua. 

Minun mies on mulle sopiva. Juuri tuli pankista, jossa oli bimbo pankkineiti ja mieheni nauroi vain hänen tekokynsilleen jälkikäteen. Nainen oli tyhmä kuin saapas, ei tajunnut oikeasti mitään. Mutta joku mies häneenkin haksahtaa :) ihan hyvä niin. Jokaiselle jotakin.

[/quote]

Inhottava kommentti. Tuollainen paskanpuhuminen tuntemattomasta ihmisestä hänen selkänsä takana ei ainakaan kaunista sinua. "Bimbo" "Tyhmä kuin saapas" "Ei tajunnut oikeasti mitään". Jos näin olisi, tuskin olisi pankissa käsittelemässä niitä sinunkaan pennosiasi. Annoit juuri itsestäsi todella typerän ja tyhmän kuvan. Mutta vakka kantensa valitsee, niinkö? Ei taida miehesikään olla kovin sivistynyt ihminen jos ei muuta sanottavaa ole. 

Vierailija
4/34 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.07.2014 klo 03:52"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:17"]

Mä olen nainen ja luonnollisuuden puolesta, itselleni en ottaisi mitään keinotekoista...

Mutta silti sanoisin, että miehet ei yleensä tuota keinotekoisuutta edes huomaa vaan vain ihailevat esim. terhakoita silikonitissejä. Ja jos on ns. luonnoton hiusväri ja paljon meikkiä, niin ei mies yleensä katso että onpa pakkeloitu, vaan useimmat vaan katsoo että onpa näyttävä ja seksikäs nainen. Eli kyllä minusta miehet ihailee noita keinotekoisen näköisiä naisia yleensä enemmän kuin meitä luomumpia versioita. 

[/quote]

Juu, no vakka kantensa valitsee. Jotkut miehet ihailevat tekonaisia, toiset taas ei. Enemmän varmaan on noita ihailijoita, joten kyllä naisen sitten kannattaa tekostaa itsensä, jos sellaisen miehen itselleen haluaa, siis jos haluaa itselleen ihailua. 

Minun mies on mulle sopiva. Juuri tuli pankista, jossa oli bimbo pankkineiti ja mieheni nauroi vain hänen tekokynsilleen jälkikäteen. Nainen oli tyhmä kuin saapas, ei tajunnut oikeasti mitään. Mutta joku mies häneenkin haksahtaa :) ihan hyvä niin. Jokaiselle jotakin.

[/quote]

Inhottava kommentti. Tuollainen paskanpuhuminen tuntemattomasta ihmisestä hänen selkänsä takana ei ainakaan kaunista sinua. "Bimbo" "Tyhmä kuin saapas" "Ei tajunnut oikeasti mitään". Jos näin olisi, tuskin olisi pankissa käsittelemässä niitä sinunkaan pennosiasi. Annoit juuri itsestäsi todella typerän ja tyhmän kuvan. Mutta vakka kantensa valitsee, niinkö? Ei taida miehesikään olla kovin sivistynyt ihminen jos ei muuta sanottavaa ole. 

[/quote]

Jep, musta on huvittavaa kun ihmiset lokeroi toisia tiettyjen ulkonäköpiirteiden takia. Geelikynnet ja hiustenpidennykset=tyhmä bimbo, tatuoinnit=narkkari ja rikollinen jne jne....

Vierailija
5/34 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän hiustenpidennyksiä, koska omat hiukset ohenivat raskauden ja imettämisen takia todella paljon ja luonnollisia tekoripsiä niiden helppouden takia. Eikä edes kaverit huomaa, ellen mainitse asiasta. Muuta feikkiä en käytä, en meikkaa juurikaan, enkä ole edes hiuksia ikinä värjännyt. Voi harmi jos en jollekkin kelpaisi:D

Vierailija
6/34 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä äkkiseltään keksi yhtäkään naista kaveripiiristä, joka ei olisi värjännyt hiuksiaan. En oikein ymmärrä mitä vikaa hiusten värjäyksessä on.

Vierailija
7/34 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikko on väärin. Pitäisi olla: Keinotekoisuus on suurin turn-off miehelle. Naisen suurin turn-off viittaa siihen, mikä ei natsaa naiselle. 

Itse asiaan: värjään kyllä hiuksia ja käytän hillitysti meikkiä. Noita muita en ole koskaan harkinnut. 

Vierailija
8/34 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole. Rumuus on naisen suurin turn off. Ei luomu aina ole parempi. On naurettavaa yrittää väittää, että luonnollisuus olisi ehdottomasti parempi kuin "keinotekoisuus". Jotkut nyt vain näyttävät paremmilta kun ovat meikanneet tai käyneet kauneusleikkauksissa.

Vierailija
9/34 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä hiusten pidennykset huomaa naisella?

Itse en oikein pidä lävistyksistä kasvoissa, överi tekorusketus on kauhea, viime aikoina olen bongannut myös hammasharjan harjaksia muistuttavia tekoripsiä, lisäksi joillain on kulmat vedelty "paksulla tussilla".

Tuollaiset luonnon kauniit, rinnat, vartalo, hiukset, kasvot, silmät, iho ym. Naiset on kyllä äärettömän harvinaisia.

Vierailija
10/34 |
19.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaiken tuon feikkaamisen voi vetää överiksi tai siten, että lopputulos on luonnollinen, jolloin noita apukeinoja ei edes huomaa.

Vierailija
11/34 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnollinen paskanhaju ja finninen persnaama on joka pojan turn-on.

Vierailija
12/34 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule, sun mielipide ei hirveästi vaikuta tässä asiassa. Jos joku tykkää jostain niin se myös tekee niin. Etenkin kun nämä asiat ei ole laittomia joten opettele kestämään, kulje silmät kiinni tai istu neljän seinän sisällä kotona.

Ps. Hyvin hyvin hyvin monet miehet värjäävät hiuksiaan.

Vierailija
13/34 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, ehkä noi kaikki samaan aikaan. Mulla itsellä on usein paljon meikkiä (kuitenkin huolellinen ja häivytetty, meikin määrää ei ns huomaa), ripsipidennykset, tekorusketus (ei överi! ihan vaan että näyträä päivettyneeltä) ja tukka värjätty. Ja usein kuulen, miten luonnonkaunis olen :Dd

Munkin mielestä raja kyllä menee kauneusleikkauksissa ja silareissa, sekä miehil että naisilla.

Vierailija
14/34 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:09"]Voi kuule, sun mielipide ei hirveästi vaikuta tässä asiassa. Jos joku tykkää jostain niin se myös tekee niin. Etenkin kun nämä asiat ei ole laittomia joten opettele kestämään, kulje silmät kiinni tai istu neljän seinän sisällä kotona.

Ps. Hyvin hyvin hyvin monet miehet värjäävät hiuksiaan.

[/quote]

Kyllä minä sen kestänkin, siitä vain. Voisi sitä kuitenkin joskus myös kyseenalaistaa, miksi haluaa näyttää niin feikiltä. Turhaa sitten ainakaan valittaa ulkonäköpaineista, jos itsellä on sellainen asenne, että paskat siitä mitä miehet ajattelevat - minä näytän luonnottomalta jos haluan.

Vierailija
15/34 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita värjättyjä hiuksia en kyllä ymmärrä kummallakaan sukupuolella että miksi ne on listattu tuohon mukaan.

Vierailija
16/34 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme ettei ole lävistyksiä mukana listoissa.

Vierailija
17/34 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/34 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten hiustenlähtö yleistyy kovaa vauhtia. Miehille on sosiaalisesti hyväksyttyä kaljuuntua, mutta naisille ei. Samalla kuitenkaan ei ole sosiaalisesti hyväksyttyä käyttää peruukkia. Aika ahtaaseen rakoon tässä pakotetaan naiset, jälleen, tässäkin asiassa.

Ylipäätään ap:n aloitus oli mielestäni roskapuhetta, enkä ymmärrä, minkä motivoima. Kahdeksikko on oikeassa siinä, että tyypillinen mies ei edes tajua ihastelevansa nimenomaan "feikkejä" ominaisuuksia ihastellessaan kaunista naista. Ja mikä on luonnollisen näköistä? Jos alopeciapotilaalta (nainen) on lähtenyt sanokaamme päälaki kaljuksi, hän näyttää kyllä "luonnollisemmalta" peruukin kanssa kuin ilman.

Vierailija
19/34 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meikkaa, ja siksi minulla on hyvä iho. Hiukset ovat luonnollisessa värissään ja olen kaikinpuolin hyvin naturelli. Olen ehkä saattanut olla monia onnekkaampi geenilotossa, mutta loppujen lopuksi kaikki on kiinni itsevarmuudesta!

Vierailija
20/34 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:30"]En meikkaa, ja siksi minulla on hyvä iho. Hiukset ovat luonnollisessa värissään ja olen kaikinpuolin hyvin naturelli. Olen ehkä saattanut olla monia onnekkaampi geenilotossa, mutta loppujen lopuksi kaikki on kiinni itsevarmuudesta!

[/quote]

Onko sulla tää suomalaisten suosituin hiusväri eli maantien harmaa?