Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keinotekoisuus on naisen suurin turn off

Vierailija
17.06.2014 |

Enpä tiedä juuri vastenmielisempää naista kuin seuraavanlainen:

- tekohiukset

- tekoripset

- tekokynnet

- tekotissit

- värjätyt hiukset

- paksu meikki

- feikkirusketus

- kauneusleikkauksia tehty turhamaisuussyistä

- topatut rintaliivit ja nykyään jopa peppua toppaavat alusvaatteet

Missä on luonnollisuus? Miksi naiset syyttävät miehiä ulkonäköpaineista, kun juuri kukaan mies ei syty tuollaisesta keinotekoisuudesta ja, kuten toisessa tekoripsiketjussa todettiinkin, naiset eivät todellakaan tee edellämainittuja asioita miesten vuoksi.

Kuvitelkaa, kuinka naurettavan teennäisenä itse pitäisitte vastaavanlaista miestä:

- tupee tai peruukki

- kalua kohottavat topatut alushousut

- lihasimplantit rinnassa tai käsivarsissa (niitäkin tehdään nykyään)

- värjätyt hiukset

- meikki

- vatsaa litistävä miesten korsetti

- piilokorot kengissä

- feikkirusketus

- puuteria, pitsiä ja parfyymejä

- erilaisia kauneusleikkauksia

- vilkaisu peiliin joka ikisestä heijastavasta pinnasta (kuten naisten usein näkee tekevän)

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on värjätyt hiukset, meikkaan jonkun verran (en kyllä paksusti) ja kasvoissani on lävistys. Olen myös tarkka siitä että vaatteeni sopivat yhteen. Muelestäni näen paljonkin vaivaa ulkonäköni eteen mutta mua pidetään usein miesten toimesta luonnollisena! No ehkä joo, jos vertauskohde on ap:n kertoman kaltainen.

Vierailija
22/34 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaa on nykyään muotiväri. Niin sisustuksessa kuin vaatteissakin joten miksei myös hiuksissa tai ihossa. Lälläslää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:31"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:30"]En meikkaa, ja siksi minulla on hyvä iho. Hiukset ovat luonnollisessa värissään ja olen kaikinpuolin hyvin naturelli. Olen ehkä saattanut olla monia onnekkaampi geenilotossa, mutta loppujen lopuksi kaikki on kiinni itsevarmuudesta!

[/quote]

Onko sulla tää suomalaisten suosituin hiusväri eli maantien harmaa?

[/quote]

Luonnostaan punapigmenttiä hiuksissa.

Vierailija
24/34 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen hiustenvärjäys on vaan plussaa. On kivaa piristystä kun oma mies ei näytä aina ihan samalta. Hiustenväri, muuttaa ulkonäköä paljon, mutta silti löydän miehestäni ne kasvot joita rakastan :)

Vierailija
25/34 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oletkohan minun mieheni? :D Hän inhoaa suorastaan huvittavassa mittakaavassa tekohiuksia ja -kynsiä ja voi melkein pahoin tekoripsistä...

Tuskin kukaan tykkää tuolaisesta Johanna Tukiainen -tyylistä. Avainsana kuvailemaasi tyylin on "teko-". Jos kukaan ei huomaa, että sinulla on tekoripset, ne ovat silloin huomaamattomat ripsilisät, jotka voivat olla sievät. Samoin jos tekokyntesi eivät huuda 200 metrin päähän NÄMÄ OVAT MUOVIA JA HILELIIMAA, ne voivat olla oikein kauniit. Muotoilevat alusvaatteet voivat saada kesämekon istumaan kauniisti, eivätkä välttämättä tursota vartaloa oudon näköiseksi.

Vierailija
26/34 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:36"][quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:31"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:30"]En meikkaa, ja siksi minulla on hyvä iho. Hiukset ovat luonnollisessa värissään ja olen kaikinpuolin hyvin naturelli. Olen ehkä saattanut olla monia onnekkaampi geenilotossa, mutta loppujen lopuksi kaikki on kiinni itsevarmuudesta!

[/quote]

Onko sulla tää suomalaisten suosituin hiusväri eli maantien harmaa?

[/quote]

Luonnostaan punapigmenttiä hiuksissa.

[/quote]

Eli olet siis onnekas :)

Vierailija
27/34 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

hah, mulla on ripsenpidennykset, käytän (laadukasta) itseruskettavaa, meikkaan, suoristan, tyvikohotan, värjään, käytän victorias secretin super push uppeja, sheivaan kaiken pulisonkeja myöten. mikä on lopputulos? yks mies sanoi mulle, että 'sä et taida ees meikkiä käyttääkään'. ei ollut kehu, mutta kuitenkin. sillon ei ollu kyllä ripsenpidennyksiä vielä. miehet on täysin sokeita ja sitten päästelee tälläsiä aivopieruja mielessään kuva tukiaisen tyttelistä.

-Nainen 19v-

Vierailija
28/34 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:17"]

Mä olen nainen ja luonnollisuuden puolesta, itselleni en ottaisi mitään keinotekoista...

Mutta silti sanoisin, että miehet ei yleensä tuota keinotekoisuutta edes huomaa vaan vain ihailevat esim. terhakoita silikonitissejä. Ja jos on ns. luonnoton hiusväri ja paljon meikkiä, niin ei mies yleensä katso että onpa pakkeloitu, vaan useimmat vaan katsoo että onpa näyttävä ja seksikäs nainen. Eli kyllä minusta miehet ihailee noita keinotekoisen näköisiä naisia yleensä enemmän kuin meitä luomumpia versioita. 

[/quote]

Juu, no vakka kantensa valitsee. Jotkut miehet ihailevat tekonaisia, toiset taas ei. Enemmän varmaan on noita ihailijoita, joten kyllä naisen sitten kannattaa tekostaa itsensä, jos sellaisen miehen itselleen haluaa, siis jos haluaa itselleen ihailua. 

Minun mies on mulle sopiva. Juuri tuli pankista, jossa oli bimbo pankkineiti ja mieheni nauroi vain hänen tekokynsilleen jälkikäteen. Nainen oli tyhmä kuin saapas, ei tajunnut oikeasti mitään. Mutta joku mies häneenkin haksahtaa :) ihan hyvä niin. Jokaiselle jotakin.

Vierailija
29/34 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä mielipiteellä on painoarvoa vasta kun herrä luomakunnankruunu EI vaadi, että "hänelle kelpaavilla" naisilla pitää olla

-luonnostaan tuuhea ja pitkä, täyteläisen värinen ja kiiltava tukka

-luonnostaan pitkät ripset

-luonnostaan taivasta kohti sojottavat f-kupit

-virheetön iho

-"terve" rusketus

-cindy crawfordin naama

-"taitoluistelijan  vartalo (paitsi noi rinnat, tietty)

Eli sitten kun miehet ei huuda rumia kommentteja perään jos naisella on lyhyet ja ohuet maantienväriset hiukset, roikkuvat a-tissit, finnejä, luonnollinen naamanväri muistuttaa vehnäjauhoja ja, naamassa on yhtö jos toista persoonallista piirrettä ja reisissä on selluliittia. Se nimittäin olisi luonnollista. On paskaa vaatia, että kaikki olisivat luonnostaan täydellisiä.

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:06"]

Enpä tiedä juuri vastenmielisempää naista kuin seuraavanlainen:

- tekohiukset

- tekoripset

- tekokynnet

- tekotissit

- värjätyt hiukset

- paksu meikki

- feikkirusketus

- kauneusleikkauksia tehty turhamaisuussyistä

- topatut rintaliivit ja nykyään jopa peppua toppaavat alusvaatteet

Missä on luonnollisuus? Miksi naiset syyttävät miehiä ulkonäköpaineista, kun juuri kukaan mies ei syty tuollaisesta keinotekoisuudesta ja, kuten toisessa tekoripsiketjussa todettiinkin, naiset eivät todellakaan tee edellämainittuja asioita miesten vuoksi.

Kuvitelkaa, kuinka naurettavan teennäisenä itse pitäisitte vastaavanlaista miestä:

- tupee tai peruukki

- kalua kohottavat topatut alushousut

- lihasimplantit rinnassa tai käsivarsissa (niitäkin tehdään nykyään)

- värjätyt hiukset

- meikki

- vatsaa litistävä miesten korsetti

- piilokorot kengissä

- feikkirusketus

- puuteria, pitsiä ja parfyymejä

- erilaisia kauneusleikkauksia

- vilkaisu peiliin joka ikisestä heijastavasta pinnasta (kuten naisten usein näkee tekevän)

[/quote]

Vierailija
30/34 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys miehille:

Erotatteko, onko naisella aidot pitkät hiukset vai pidennykset?

Erotatteko, onko naisella aidot pitkät ripset vai pidennykset?

Erotatteko, onko naisella aidot kynnet vai tekokynnet?

Itse naisena erotan, kenellä feikkiripset (sen tunnistaa siitä, että alaripsiä ei ole tai ne ovat olemattomat tyngät ja aivan eri paria massiivisten yläripsuttimien kanssa ja feikkiripsiä ei teknisesti voi kiinnittä alaripsiin).

Se, kenellä on aidot pitkät ripset, on pitkät ripset myös alaripsissä, lähes poikkeuksetta.

Vierailija
31/34 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 10:53"]

Tällä mielipiteellä on painoarvoa vasta kun herrä luomakunnankruunu EI vaadi, että "hänelle kelpaavilla" naisilla pitää olla

-luonnostaan tuuhea ja pitkä, täyteläisen värinen ja kiiltava tukka

-luonnostaan pitkät ripset

-luonnostaan taivasta kohti sojottavat f-kupit

-virheetön iho

-"terve" rusketus

-cindy crawfordin naama

-"taitoluistelijan  vartalo (paitsi noi rinnat, tietty)

Eli sitten kun miehet ei huuda rumia kommentteja perään jos naisella on lyhyet ja ohuet maantienväriset hiukset, roikkuvat a-tissit, finnejä, luonnollinen naamanväri muistuttaa vehnäjauhoja ja, naamassa on yhtö jos toista persoonallista piirrettä ja reisissä on selluliittia. Se nimittäin olisi luonnollista. On paskaa vaatia, että kaikki olisivat luonnostaan täydellisiä.

[/quote]

Onneksi on paljon miehiä jotka eivät tuommoisia asioita vaadi. Itse en edes haluaisi miestä, jolle ulkokuori on niin tärkeää, ja varsinkaan sellaista käytöstavatonta junttia joka huutelee rumia kommentteja naisten perään ulkonäön takia! Varsinkin korkeasti koulutetuissa miehissä on onneksi paljonkin niitä, joille ulkonäkö on aika toissijainen asia, henkinen puoli ratkaisee. 

Vierailija
32/34 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 10:37"]

hah, mulla on ripsenpidennykset, käytän (laadukasta) itseruskettavaa, meikkaan, suoristan, tyvikohotan, värjään, käytän victorias secretin super push uppeja, sheivaan kaiken pulisonkeja myöten. mikä on lopputulos? yks mies sanoi mulle, että 'sä et taida ees meikkiä käyttääkään'. ei ollut kehu, mutta kuitenkin. sillon ei ollu kyllä ripsenpidennyksiä vielä. miehet on täysin sokeita ja sitten päästelee tälläsiä aivopieruja mielessään kuva tukiaisen tyttelistä.

-Nainen 19v-

[/quote]

hauskaa että selvästi sanot tämän kaiken ylpeydellä... 

Vierailija
33/34 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 10:45"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 09:17"]

Mä olen nainen ja luonnollisuuden puolesta, itselleni en ottaisi mitään keinotekoista...

Mutta silti sanoisin, että miehet ei yleensä tuota keinotekoisuutta edes huomaa vaan vain ihailevat esim. terhakoita silikonitissejä. Ja jos on ns. luonnoton hiusväri ja paljon meikkiä, niin ei mies yleensä katso että onpa pakkeloitu, vaan useimmat vaan katsoo että onpa näyttävä ja seksikäs nainen. Eli kyllä minusta miehet ihailee noita keinotekoisen näköisiä naisia yleensä enemmän kuin meitä luomumpia versioita. 

[/quote]

Juu, no vakka kantensa valitsee. Jotkut miehet ihailevat tekonaisia, toiset taas ei. Enemmän varmaan on noita ihailijoita, joten kyllä naisen sitten kannattaa tekostaa itsensä, jos sellaisen miehen itselleen haluaa, siis jos haluaa itselleen ihailua. 

Minun mies on mulle sopiva. Juuri tuli pankista, jossa oli bimbo pankkineiti ja mieheni nauroi vain hänen tekokynsilleen jälkikäteen. Nainen oli tyhmä kuin saapas, ei tajunnut oikeasti mitään. Mutta joku mies häneenkin haksahtaa :) ihan hyvä niin. Jokaiselle jotakin.

[/quote]

Jos olisit aidosti tyytyväinen itseesi luonnollisena, niin et kokisi tarvetta haukkua muita, jotka ovat keinotekoisia. Sinulle siis keinotekoinen nainen on yhtä kuin bimbo. Okei. Minusta sinä vaikutat tyhmältä. Oletkohan koskaan miettinyt, että ihmiset kun sattuvat tykkäämään eri asioista? Toisia ei kiinnosta meikkaaminen tai muutkaan ulkonäköasiat ja toisille se on kuin päivittäinen harrastus. En ole itse ikinä värjännyt hiuksiani, käyttänyt meikkiä, ei ole pidennyksiä yms., mutta ei minua haittaa ne, jotka tällaisestä pitävät. Itseäni ei vaan kiinnosta. Ja kyllä minun kaltaisilleni löytyy miehiä, kuten myös noille "keinotekoisille" naisille. Ja hyvä niin.

Vierailija
34/34 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 11:03"]

Onneksi on paljon miehiä jotka eivät tuommoisia asioita vaadi. Itse en edes haluaisi miestä, jolle ulkokuori on niin tärkeää, ja varsinkaan sellaista käytöstavatonta junttia joka huutelee rumia kommentteja naisten perään ulkonäön takia! Varsinkin korkeasti koulutetuissa miehissä on onneksi paljonkin niitä, joille ulkonäkö on aika toissijainen asia, henkinen puoli ratkaisee. 

[/quote]

Kiitos sinunkaltaisille naisille, että arvostatte tällaisiakin miehisiä ominaisuuksia jotka eivät ole aina niin helposti havaittavissa ja "mainostettavissa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä