Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Söin äsken lähes litran jäätelöä

Vierailija
15.06.2014 |

Mitäs sanotte

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 00:32"]

Ah, harrastin tuota paljonkin nuorena. Sitten kun sain lapset, en ole voinut pahemmin harrastaa pahettani. Tavallinen vaniljajäätelö suoraan paketista ruokalusikalla syötynä on todella nautinto. Parasta oli kuitenkin sellaisessa hunajakennon muotoisessa muovirasiassa oleva tofujäätelö, olikohan Tofuline nimeltään. Ei tullut edes huono olo, hiukan röyhtäilytti vain jälkikäteen pari tuntia. Taidanpa aktivoida tuon harrastuksen jälleen...

[/quote]

Onhan se tavallaan ihanaa :) Nyt kyllä pieni morkkis päällä. Tyhmää tosin morkkistella nauttimista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi