[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 00:32"]
Ah, harrastin tuota paljonkin nuorena. Sitten kun sain lapset, en ole voinut pahemmin harrastaa pahettani. Tavallinen vaniljajäätelö suoraan paketista ruokalusikalla syötynä on todella nautinto. Parasta oli kuitenkin sellaisessa hunajakennon muotoisessa muovirasiassa oleva tofujäätelö, olikohan Tofuline nimeltään. Ei tullut edes huono olo, hiukan röyhtäilytti vain jälkikäteen pari tuntia. Taidanpa aktivoida tuon harrastuksen jälleen...
[/quote]
Onhan se tavallaan ihanaa :) Nyt kyllä pieni morkkis päällä. Tyhmää tosin morkkistella nauttimista.
[quote author="Vierailija" time="16.06.2014 klo 00:32"]
Ah, harrastin tuota paljonkin nuorena. Sitten kun sain lapset, en ole voinut pahemmin harrastaa pahettani. Tavallinen vaniljajäätelö suoraan paketista ruokalusikalla syötynä on todella nautinto. Parasta oli kuitenkin sellaisessa hunajakennon muotoisessa muovirasiassa oleva tofujäätelö, olikohan Tofuline nimeltään. Ei tullut edes huono olo, hiukan röyhtäilytti vain jälkikäteen pari tuntia. Taidanpa aktivoida tuon harrastuksen jälleen...
[/quote]
Onhan se tavallaan ihanaa :) Nyt kyllä pieni morkkis päällä. Tyhmää tosin morkkistella nauttimista.