Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun katsot peiliin

Vierailija
15.06.2014 |

pidätkö siitä mitä näet? Jos ei tartuta pikku vikoihin vaan yleisesti kokonaiskuvasta. Eli tykkäätkö itsestäsi?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä aika raikkaan ja sutjakan näköinen daami katselee. Hehkutan joskus omaa kauneuttani ihan tarkoituksella siinä peilin edessä. Itse kullekin tekee hyvää tykätä itsestään.

Vierailija
2/12 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän itsestäni. Mulla on aika hottis kroppa, vaikka ei täydellinen (esim tissit on pienet). Mutta kivan sopusuhtainen kuitenkin.

Kasvotkin on ihan nätit, varsinkin jos vähän meikkaa ja laittaa hiukset nätisti.

Koen olevani onnekas, koska mulla ei ole ikinä ollut mitään kompleksia ulkonäöstäni. En tosin tiedä kuinka yleistä se muutenkaan on..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pidän, jos siis olen edes vähän laittautunut siistin näköiseksi. Heti herättyä peiliin katsominen ei hirveästi miellytä. :D

Vierailija
4/12 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mukavan näköinen 40 vuotias nainen sieltä katselee. Hiukset ovat kivan väriset taas, kasvot ovat hieman päivettyneet ja kroppa ihan ok minulle. Olen ihan sinut itseni kanssa, olen ollut aina ja itsetuntoni on ihan hyvä myös. Ympärilläni on paljon ystäviä ja perheeni on upea, eiköhän sekin asia vaikuta myös ulkoiseen olemukseeni.

Vierailija
5/12 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä.

Vierailija
6/12 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aknearvet saa näyttämään hikiseltä teiniltä...

Vierailija
7/12 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidättekös sivuprofiilistanne? Pienen peilin avulla katsottuna esim. Mulla tuntuu että toinen puoli kasvoista on paljon rumempi kuin toinen vaikkei niissä mitään selkeää eroa olekkaan ja edestäpäin olen ihan nätti. Mutta auta armias jos joku ottaa valokuvan :s

Vierailija
8/12 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Iho on kirjava, maksaläiskäinen ja huonokuntoinen. Kasvot roikkuvat, hiukset ohenevat, muistutan Mervi Tapolaa.

Vierailija
9/12 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleinsä pidän, varsinkin nyt laihtumisen jälkeen. Tosin kasvoni saisivat olla eri malliset, nyt tulee vähän sellainen pallinaamaisuus mieleen, kun otsa on korkea ja leuka heikko. Onneksi silmiinpistävin ominaisuuteni ovat isot turkoosit silmäni tummilla ripsillä. Vielä kun olisi ne DD-rinnat, niin olisin tyytyväinen. Nyt kuppikoko on jotain B70:n luokkaa.

Vierailija
10/12 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:45"]Pidättekös sivuprofiilistanne? Pienen peilin avulla katsottuna esim. Mulla tuntuu että toinen puoli kasvoista on paljon rumempi kuin toinen vaikkei niissä mitään selkeää eroa olekkaan ja edestäpäin olen ihan nätti. Mutta auta armias jos joku ottaa valokuvan :s

[/quote]

En todellakaan. :D Haluaisin pitää, mutta se on mahdotonta.

10

Vierailija
11/12 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:46"]En tykkää. Iho on kirjava, maksaläiskäinen ja huonokuntoinen. Kasvot roikkuvat, hiukset ohenevat, muistutan Mervi Tapolaa.

[/quote]

Sama. Naama on aina läski vaikka olen hoikka. Mulla on finnejä, aknearpia ja kauheet "sibeliusrypyt". Ja sitten yritän pakkelilla korjailla tätä katastrofia huonoin tuloksin. Koska olen blondi, niin Mervin sijaan muistutan Tuksua.

Vierailija
12/12 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 19:45"]

Pidättekös sivuprofiilistanne? Pienen peilin avulla katsottuna esim. Mulla tuntuu että toinen puoli kasvoista on paljon rumempi kuin toinen vaikkei niissä mitään selkeää eroa olekkaan ja edestäpäin olen ihan nätti. Mutta auta armias jos joku ottaa valokuvan :s

[/quote] Nenäni on kapea ja pitkä, ja ylä-asteella joku vääräleuka siitä yritti vitsiä vääntää, mutta minun elämääni ei iso nenä ole häirinnyt. Eiköhän hymyhuulet ja fiksu käytös saa enemmän huomiota kuin nenän pituus, joten näin on hyvä.

t. 5