Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei se vauva synny :(

Vierailija
27.06.2014 |

Vaikkaoon siivonnu ja puunannu 2päivää...käyny saunasa,,lenkillä, ja nainu :(( ei mittää,ei ainuttakaan ees mahan kovetusta. Paikat sormelle oli RV 37 Auki ja pehmeät paikat...

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei poppaskonstit auta. Se tulee, kun on valmis.

Vierailija
2/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rv 37? Mikä kiire? Tulee hyvänen aika kun on valmis. Rauhoitu nainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä huoli ,ei ne ikinä sinne masuun oo jäänyt ;) nauti viimeisistä hetkistä vauvamasun kans, kohta alkaa valvotut yöt, vaipparalli Ym..ym..

Vierailija
4/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla synty vasta kun lopetin riehumisen ja aloin nukkuun päikkärei. Päikkärien jälkeen meni sitten vedet... Rv 40 vauva synty.

Vierailija
5/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitin että olin RV 37 jo sormelle auki jne, nyt oon rv39+4:)) mulla olis keskiviikkona käynnistys,mutta haluan että syntyy ennen käynnistystä, Se käynnistys on ollu mulla 2kertaa ja haluan tietää miten synnytys luonnollisesti alkaa

Vierailija
6/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan, kun stressaat noin kauheasti. Rauhoitu.

Vierailija
7/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon koko ajan maannu ja nyt 2päivää ollu olo että pakko tehäjotaki... Mutta eipä nuo auta

Vierailija
8/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako riehua ja väsyttää itseänsä yrittämällä saada käynnistymään kun ei luonto siihen halua suostua. Niin monet naiset istuu pettyneenä odottamassa käynnistystä kun ei itse saaneet käynnistymään.. harmi.. Kun se käynnistyskin tehdään syystä ja jos ei ennen käynnisty niin minkä sille mahtaa,,

Rentoudu nyt hyvä ihminen!

Vierailija
9/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla käynnistetään ennen rv40, oon aina luullu et käynnistys tulee ainoastaan rv42 tai lapsivesien jälkeen 24h. Kuinka ollaan päädytty käynnistykseen. Odotan ensimäiset rv38, niin mielenkiinnolla kyselen :)

Vierailija
10/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus voidaan käynnistää ennen rv 40 siksi, että lapsi arvioidaan suureksi. Esim. raskausdiabetes voi olla syynä.

Vierailija
11/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla rd. Menee Se viikolle 40+3.. Ultran mukaan vauva iso kokoinen... Joo no enpä tämän enempää oo heilumassakaan,tulipahan laitettua ja puunattua koti oikein nätiksi :) saa nyt vaan olla :)

Vierailija
12/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.06.2014 klo 19:55"]

Joskus voidaan käynnistää ennen rv 40 siksi, että lapsi arvioidaan suureksi. Esim. raskausdiabetes voi olla syynä.

[/quote]

kiitos :)

t. 10

Vierailija
13/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän pikkuherra ei millään ois halunnu kans syntyy.. lopulta sitten 41+4 syntys, päivä ennen yliaikaiskontrollia:) Ite kans tein kaikki ässät ja juoksin portais ja IHAN kaikkee, myös vaan makoilin. Sit menetin jo toivon ja olin varma et joudun käynnistykseen mut ei sit kuiteskaan;)

Vierailija
14/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän pikkuherra ei millään ois halunnu kans syntyy.. lopulta sitten 41+4 syntys, päivä ennen yliaikaiskontrollia:) Ite kans tein kaikki ässät ja juoksin portais ja IHAN kaikkee, myös vaan makoilin. Sit menetin jo toivon ja olin varma et joudun käynnistykseen mut ei sit kuiteskaan;)

Vierailija
15/15 |
27.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne vauvat sinne mahaan jää. Meidän tyttö tuli käynistyksellä tasan 14 päivää yli lasketun ajan, painoa oli 3,5 kg ja kaikki meni hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme