Mies haluaa miettiä ja tavata muita, ennen kuin päättää seurustelusta
Onko tosiaan niin nykyään, että Tinderissä tapaillaan monia yhtäaikaa? Kävin treffeillä ja mies sanoi, että tapaa vielä pari muuta ja ilmoittaa sitten, haluaako jatkaa mun kanssa. Uskomatonta.
Kommentit (129)
Kuulostaa kyllä melko työpaikkahaastattelulta. Pääset karsintakierrokselta eteenpäin odottamaan, jos olisitkin pätevä. Miten mies olettaa, että viettäisit tämän tapailuajan? Olemalla passiivinen ja odottamalla, että pääset kärkikolmikkoon esimerkiksi?
Itsehän olisin sanonut miehelle, että hyvä kun kerroit. Minut voi sitten jättää ulos siitä kilpailusta, en ole enää kiinnostunut. Hyvää jatkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika montaa naista kiinnostaa tuollainen pelimies. Itselläni oli eräs kaveri joka pyöritti aina kerrallaan n. 3-5 naista. Parasta, että nämä tiesivät siitä, ja kilpailivat tosissaan kaveristani. Kyllä vidutti katsoa vierestä, kun itse olin ujo ja hiljainen, mutta kaveriani pidempi ja takuulla komeampi. Silti oli työn, tuskan ja tuurin takana päästä edes treffeille silloin tällöin, puhumattakaan että sänkyyn.
Eli - pelimiehellä niitä naisia parveilee ympärillä, ja aivan turha yrittää väittää muuta. Naista kiehtoo mies, jonka tietää olevan suosittu.
Ei ollut mikään pelimies, vaan nörtti teekkari. Ap
Nörtti teekkarikin voi aivan hyvin olla pelimies, eivät aina ole pitkiä ja komeita adoniksia. Mun ex-tapilukumppani oli pieni hintelä silmälasipäinen mies ja pleijeri pahimmasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
ketju täynnä jotain keksi-ikäisiä kantturoita?
toi on ihan normaali toimintatapa. fiksua sitä ei ole sano ääneen.
ne reikänne ei ole maapallon keskipisteitä, edelleenkään
ai, se kundi on sit maailman napa NOT
Kävitte treffeillä (yhden kerran?) ja sinun mielestä pitäisi jo päättää seurustelusta?
Jos olet tinderissä itsekin, niin etkö itse jutellut monelle miehelle yhtä aikaa? Jos mies on jutellut monelle naiselle ja haluaa tavata osan näistä vielä kasvotusten, koska pelkillä viesteillä ei välttämättä saa ihmisestä oikeaa kuvaa. Ja sinuakin hän on tavannut vain kerran, joten ette tekään kovin hyvin toisianne tunne, joten miksi pitäisi nyt heti sitoutua sinuun vain siksi, että sattui käymään ensimmäisenä treffeillä sinun kanssa?
Näinhän se menee nykyään. Seurasin viime kesänä uuden miespuolisen kaverin touhuja. Tinder lauloi ja joka viikko oli 2-3 treffit. Joskus kahdet samana päivänä. Lisäksi kävi baareissa tapaamassa naisia ihan livenä.
Kesän ajaksi jäi 3-4 naista pyöritykseen. Vähän kum sumpli aikatauluja, sai hyvin mahtumaan. Kaikki luulivat varmaan olevansa ainoita. Yksi sitten alkoi erottua edukseen - se kaunein, laihoin, pisin, blondein. Tietenkin. Ja mikäs siinä, tämä nainen myös siivosi, laittoi ruokaa jne. miehen kämpillä. Ja muutenkin hoitaa hommat, if you know what I mean.
Kyselin että onko se nyt sitten seurustelua, niin ei missään nimessä. Mitään ei ole sovittu, mutta ei siis myöskään vapaudesta. Olen siis 100% varma että nainen luulee heidän seurustelleen jo vuoden ajan. Samalla mies on kuitenkin teknisesti säilyttänyt vapautensa ja voi paneskella ketä haluaa, koska "mitään ei olla sovittu".
Tuttavuus hänen kanssaan on ollut hyvä opetus siitä mitä itse en halua. Eli jos joskus jonkun miehen tapaan, asiat on puhuttava halki ja ääneen. Jos mies siitä säikähtää, niin ihan sama, menköön menojaan. Koska itse haluaisin sitoutuneen parisuhteen, en tuollaista epämääräistä monen vuoden tapailua. (Mutta en nyt ekojen treffien jälkeen alkaisi tivaamaan)
Vierailija kirjoitti:
Olen deletoinut välittömästi myös ne tyypit, jotka on sanoneet että voitais olla kavereita. Ei todellakaan ole minuuttiakaan aikaa tollasille tuumaajille. Eikä vaan yhtään kiinnosta, vaikka ensin ois vähän kiinnostanutkin. Kun ei homma lähde niin ei lähde. Siinä aika turha alkaa kaveeraamaan, hehheh.
No tuo ”ollaan vaan kavereita, jookos” on lähinnä kohtelias ja vähiten loukkaava tapa ilmaista, että ”ei kiinnosta”. Ei kukaan tuossa tilanteessa oikeasti oleta, että ollaan tosiaan kavereita ja käydään leffassa, festareilla ja bilettämässä sekä kerrotaan toiselle puhelimessa viimeisimmät ihmissuhdekiemurat... 8-/
Toinen on ”ei tästä mitään tule, ollaan _liian erilaisia_. Hyvää jatkoa!”.
Vierailija kirjoitti:
Kävitte treffeillä (yhden kerran?) ja sinun mielestä pitäisi jo päättää seurustelusta?
Jos olet tinderissä itsekin, niin etkö itse jutellut monelle miehelle yhtä aikaa? Jos mies on jutellut monelle naiselle ja haluaa tavata osan näistä vielä kasvotusten, koska pelkillä viesteillä ei välttämättä saa ihmisestä oikeaa kuvaa. Ja sinuakin hän on tavannut vain kerran, joten ette tekään kovin hyvin toisianne tunne, joten miksi pitäisi nyt heti sitoutua sinuun vain siksi, että sattui käymään ensimmäisenä treffeillä sinun kanssa?
Eihän aloituksessa seurustelusta puhuttu vaan tapailusta. Jos ei ekoilla treffeillä tule oloa ettei halua tapailla muita, todennäköisesti kiinnostus juuri tähän ihmiseen on aika alhaisella tasolla. Mulla oli monia kivan oloisia miehiä listalla tinderissä, mutta tavattuani erään ei enää ollut mitään mielenkiintoa heihin. Tämä yksi oli niin erityinen että halusin keskittyä vain häneen.
Minä en ainakaan halua antaa tapailukumppanilleni yhtään mitään itsestäni, jos hän etsii koko ajan parempaa. Ei ole mitään kiinnostusta olla yksi muiden joukossa, joka valitaan vaan jos ei parempaakaan osu kohdalle.
Kuulostaa vähän miespuoliselta Sara Norenilta Sillat -sarjasta. Varmaan todella sosiaalinen tyyppi. Harva kyllä alkaa raportoimaan tyyliin tässä on vielä muutama muu katsastettavana.
Vierailija kirjoitti:
Ap, sun pitää nyt huolestua, koska nuo on läheisriippuvuuden ja huonon itsetunnon merkkejä. Tuollainen tyyppi ei ole "muuten ihan lupaava", koska on valmis pitämään sinua varalla, jos ei parempaa löydy. Hän tulee kokemaan ettet ole hänen arvoisensa, ja että saat olla kiitollinen, että hän kelpuutti sinut. Saat tehdä töitä leputtääksesi ja miellyttääksesi häntä, ja silti hän voi lähteä kuin jänis makuulta, kun kohdalle osuu sellainen nainen, jota alun perin etsi
Noin rikkinäisellä tutkalla oikein kutsut kuspäitä majoittumaan luoksesi, syömään ruokasi, kuluttamaan rahasi, ja tekemään sinulle pari penskaa, joiden hoitamiseen ei osallistu.
Ja siis myös raittiit nörtit voi tehdä tätä. He vaan ei käytä niitä sun rahoja kaljaan vaan muistikortteihin, ei lähde baariin vaan wowiin, ja pettää sinua online.
Miksi ryhtyä suhteeseen jos ei kaipaa suhteessa elämistä. Kun kokee useamman pettymyksen treffeillä ihastu alla heti tulee vähän kyyniseksi. Mies ei ole vielä ihan 100 varma ap ja pohjimmiltaa pelkää pettymystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän aloituksessa seurustelusta puhuttu vaan tapailusta. Jos ei ekoilla treffeillä tule oloa ettei halua tapailla muita, todennäköisesti kiinnostus juuri tähän ihmiseen on aika alhaisella tasolla. Mulla oli monia kivan oloisia miehiä listalla tinderissä, mutta tavattuani erään ei enää ollut mitään mielenkiintoa heihin. Tämä yksi oli niin erityinen että halusin keskittyä vain häneen.
Minä en ainakaan halua antaa tapailukumppanilleni yhtään mitään itsestäni, jos hän etsii koko ajan parempaa. Ei ole mitään kiinnostusta olla yksi muiden joukossa, joka valitaan vaan jos ei parempaakaan osu kohdalle.
Niistä muista miehistä moni saattoi pettyä katkerasti kun ajattelivat olevansa sinulle jotain erityistä. Sinulla ei ole varaa tuomita ap:n mainitsemaa miestä.
Reilua on että jos ei eka treffeillä herää kiinnostusta niin kertoo sen kivalla tavalla. Kuulostaa aika paljon yksinjäämisen pelolta että pitää pelata monella-sellainen ihminen voi oikeasti jäädäkin yksin. Vai elääkö tyyppi siitä että nyt on oikein saatu kesän kunniaksi useammalta naiselta huomiota ja ei halutakaan sitoutua tapailemaan yhtä ja tutustumaan. Vähän säälittävältä kuulostaa sellainen.
Tollaset miehet kannattaa unohtaa. Et oo ikinä ykkönen niille.
Kuule ap ja kaikki muutkin naiset!
Jos mies on ihastunut, hän ei todellakaan jää miettimään. Ei kannata uhrata sekuntiakaan mieheen, joka ei juokse sun perään ja tee kaikkensa...
Mies joko on tai ei ole.
Ei ihme että kaikki on nykyään sinkkuja, kun miehet on tunnevammaisia pelureita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niistä muista miehistä moni saattoi pettyä katkerasti kun ajattelivat olevansa sinulle jotain erityistä. Sinulla ei ole varaa tuomita ap:n mainitsemaa miestä.
En koskaan tavannut niitä miehiä, joten tuskinpa pettyivät.
Vierailija kirjoitti:
Hah! Ei tuollainen totuuksien laukoja tule löytämään pysyvämpää seuraa :D Äijähän on täys ääliö!
Tuota useamman deittailua yhtä aikaa tapahtuu, mutta ei sitä sanota niille muille.
Miksei sanota muille? Reilumpihan se on sanoa!
En ite tommosta tapailisi.Liottaa ties monessako yhtä aikaa.Muutenkin vaikuttaa vaan ilottelijalle.Pörrääjälle.Kunnon ihmissuhde kehiin eikä tommosta epävarmuutta se syö ihmistä,särkee sydämen,vie toisen aikaa ja elämää..mieti sitä.Muutenkin kokemuksesta s ä et välttämättä oo se jonka haluu.Käyttää vaan hyväkseen ..inhottavaa ..itselle sanottiin kanssa aika suoraan ja viha ja inhoan siitä jäi..ehkä sydän tunsi jotain siksi
Jos ihastuu, niin se tapahtuu heti, kun näkee sellaisen kohteen. Ja mikäli kohteen kanssa juttu sujuu, niin sen jälkeen ei enää ole epäilystäkään, että oltaisko vaiko ei. Tyyppi on mielessä 24/7 ja muut ei kiinnosta tippaakaan.
Näin se on, ikuinen viisaus.
No ei ole kyllä ap kovin kummoinen jos miehen pitää vielä varuiksi tapaillamuita ennen päätöstä ap:n suhteen.. Tottakai halutaan se paras itselle ja ap ei vakuuttanut. :)