Mies haluaa miettiä ja tavata muita, ennen kuin päättää seurustelusta
Onko tosiaan niin nykyään, että Tinderissä tapaillaan monia yhtäaikaa? Kävin treffeillä ja mies sanoi, että tapaa vielä pari muuta ja ilmoittaa sitten, haluaako jatkaa mun kanssa. Uskomatonta.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Kävitte treffeillä (yhden kerran?) ja sinun mielestä pitäisi jo päättää seurustelusta?
Jos olet tinderissä itsekin, niin etkö itse jutellut monelle miehelle yhtä aikaa? Jos mies on jutellut monelle naiselle ja haluaa tavata osan näistä vielä kasvotusten, koska pelkillä viesteillä ei välttämättä saa ihmisestä oikeaa kuvaa. Ja sinuakin hän on tavannut vain kerran, joten ette tekään kovin hyvin toisianne tunne, joten miksi pitäisi nyt heti sitoutua sinuun vain siksi, että sattui käymään ensimmäisenä treffeillä sinun kanssa?
Eihän ap noin sanonut. Jos treffeillä toinen ilmoittaa, että tapaa vielä pari muuta ja ilmoittaa sitten, haluaako vielä jatkaa, niin kyllähän se tarkoittaa sitä, että ei vaikuttanut nyt kauhean kiinnostavalta, että pitää katsoa löytyiskö joku parempi - mutta jos ei, niin voi sitten kelpuuttaa ja tyytyä.
Tietysti ekojen treffien jälkeen ei voi tietää, tuleeko jutusta mitään. Ja periaatteessa ekojen treffien jälkeen voi vielä tavata muitakin, etenkin jos on jo treffit sovittuna, mutta jonkinlaista sosiaalisten taitoje puutetta ja omituista suhtautumista suhteisiin kuvasta akyllä se, että ilmoittaa asian noin, kuten ap kuvasin. Vähän kuin työhaastattelun jälkeen sanottaisiin. Ja jos tapa hoitaa ihmissuhteita on tuollainen, se luultavasti heijastuu parisuhteessakin vaikka mihin - ei jatkoon, jo sen vuoksi!
Vierailija kirjoitti:
Olen itse jo päättänyt, että en edes unelmoi parisuhteesta tällä Tinderin aikakaudella. Miehet selkeästi välttävät mitään sitoutumista, kun aina voi tulla jokin upeampi tai villimpi tapaus vastaan.. En sitten tyydy minäkään, tapailen jos jokin oikein hyvä tulee vastaan mutta sen kummempaa en aio panostaa minäkään. Liian monta pettymystä jo takana. Onhan tuota vientiä itsellä sen verran hyvin. Yllättävän usein ne kuitenkin marisee myöhemmin perään, mutta voi voi 😂
Yleistys, ja oma valinta. Perään vielä voi voi. Ai niin ja liian monta pettymystä.
Viimeisimmän kanssa olisin ollut valmis katsomaan loppuun asti, ja jos joku kiinnostava tulee vastaan niin toivottavasti voin antaa 100% silloinkin, pettymyksistä huolimatta. Turhaa touhua toi on puolivaloilla.
-Mieheksi itsensä olettava 😎👍
Olet alfan panohaaremissa urvelo. Tapaile omatasoisia miehiä, ne on valmiina sitoutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Olet alfan panohaaremissa urvelo. Tapaile omatasoisia miehiä, ne on valmiina sitoutumaan.
Kovin autistiselta kuulostaa tuo "alfa".
Vierailija kirjoitti:
Ehditkö jo ottamaan âhŧèríin?
Ehdin ja sen vuoksi haluaisinkin hänet koska se oli elämäni paras yhdyntä.
Ap
Aivannepsyllä on an kirjoa hieman liikaa.